prosím o pomoc: ASV zdechlo a nenastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

prosím o pomoc: ASV zdechlo a nenastartuje

Příspěvek od tpec »

Zdravím, text je trošku delší, ale prosím o přečtení, snažil jsem se napsat vše co jsem zkoušel. Prosím zdejší členy o radu:

Moje Toledo stálo do včerejška 14 dnů v nevytápěné garáži. Včera jsem normálně nastartoval, nechal půl hodinku klapat a vyrazil jsem k domu. Dnes ráno jsem opět normálně nastartoval a ujel cca 1 km než motor začal lehounce cukat a rozblikala a po chvíli zůstala svítit kontrolka protiprokluzu a motor zdechl. Bez žádných pazvuků a ran...
Vím, že tato kontrolka značí i problém s předvstřikem, protože když jsem měl minulé léto problém s přicpaným sacím košem, svítila také.

Zkusil jsem tedy v domněnce že je zamrzlá nafta napojit čerpadlo rovnou na PETku a nic, motor točil ale nenaskočil.
Kontrolována také chcípací klapka v sání, je otevřená.
Dále jsem zkoušel povolit přívod nafty ke vstřikům a startoval. Nafta tekla, ale né pod nějak velkým tlakem.
Stop ventil šlape, testováno.
Motor ani jednou neškytl, prostě nic... Při točení přes startér má normální projev, žádné pazvuky, rány, nebo něco nezvyklého.

Diagnostika bude zítra.

Co s tím, věděl by prosím někdo?
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Tak jsem to zdiagnostikoval hned a pise:

18263 Pohon datove sbernice kontrola stavu programoveho vybaveni
17656 Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
17946 Ventil odpojeni privodu paliva N109 Preruseni zkrat ke kostre
18009 Napajeci rele: sv. 30 J317 nesmyslny signal

Myslite, ze staci vymenit rele dle posledni chyby?
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

pri zapnuti kluca ti preblikne zhavenie? ked nie tak rele 109....
Tdi
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

zhaveni problikne
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Keby neprebliklo nespoji sa z rj.
Meraj ci mas +12 na stop ventile po zapnuti kluca a aj pri startovani.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tahej to na laně co z toho bude ;) pak napiš
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

slovacek.milos píše:tahej to na laně co z toho bude ;) pak napiš
preskoceny rozvod (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

UchoTD píše:Keby neprebliklo nespoji sa z rj.
Meraj ci mas +12 na stop ventile po zapnuti kluca a aj pri startovani.
12V tam je iba v momente staru a pocas chodu motora. Skor by som to videl na zlu kostru.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Zober si merak a odmeraj si to.logicky tam musi byt aj po zapnuti spinacky,preskusaj si oriesok zo spinacky ;)
Je tam po zapnuti klucika,pocas startu,pocas chodu.
Ak tam nieje v niektorom z tychto polôh je problem v oriešku.
Alebo zapni klucik a zvrč to šrobovakom natvrdo cez starter ;)
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 20 led 2016, 22:24, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:
slovacek.milos píše:tahej to na laně co z toho bude ;) pak napiš
preskoceny rozvod (LOL)
¨jo ten dělá blaf blaf blaf blat kouř z výfuku až chytne nehlásí regulační odchylku ale počátek vstřiku přichází ....... :? kdy :? žáku octavias :?
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Jeste jsem se docetl na jinych forech, ze by to mohlo byt rele vstrikovaciho cerpadla, ktere i pres to, ze sviti zhaveni, tak je v haji a auto nejede. Nekdo mel stejny problem, tedy udajne.

Muze mi to prosim nekdo potvrdit, zda je to skutecne mozne?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tpec píše:Jeste jsem se docetl na jinych forech, ze by to mohlo byt rele vstrikovaciho cerpadla, ktere i pres to, ze sviti zhaveni, tak je v haji a auto nejede. Nekdo mel stejny problem, tedy udajne.

Muze mi to prosim nekdo potvrdit, zda je to skutecne mozne?
musíš se přesně ptát toho blba co stvořil relé vstřikovacího čerpadla, tady na foru je určitá úroven ;) naštěstí (LOL)možné je naprosto všehno o tom je provoz motorových vozidel ;)
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Vědel by někdo, které relé je na to vstřikovací čerpadlo? Jaké má číslo, nebo nějaké označení prosím.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ziadne rele na vstrekovacie cerpadlo nieje! Ako som ti uz pisal skontroluj kabelaz a ukostrenie. Alebo to zavez niekomu kto tomu rozumie, nech ti to opravi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:
slovacek.milos píše:tahej to na laně co z toho bude ;) pak napiš
preskoceny rozvod (LOL)[/quote

skočí tak internetovému teoretikovi u pc (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“