[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" Rychlej dotaz na Mercedes - DP forum
Zdravim, mám rychlej dotaz, jak je na tom se spolehlivostí Mercedes W202 c250td 110 kW ? Je v tom pětivál om605, takže asi řadový čerpadlo. Jak zkousne různý oleje smíchaný s naftou atd? Díky za rady
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Je v tom řadový čerpadlo BOSCH s elektronickym řízenim, tzn.s ECU. "Zkousne" to minimálně to samý co koncernová TDI rotačka s tím rozdílem, že je to nepřímej vstřik (tzn.menší riziko ředění motorovýho oleje při použití viskóznějšího paliva). Taky jsem o tomhle merglu uvažoval, nakonec mě ale odradila spotřeba (počítej cca s 8l/100km). Jinak to jezdí parádně, jen to chce jinej diferenciál (třeba z C280), jinak to při 125km/h bude točit 3000ot.
bordelcz píše:Koukam po Ecku W210, davali tam 250TD, 290TD, 300TD, maji vsechny Bosche?
Nejúspornější z vyjmenovaných je 290ka, 300ka s turbem dost žere, 250ka mi přijde jako nejlepší volba pokud nebudeš jezdit na totální sračky, to si pak vem toho 300Turbo nebo ti prodám svýho líního 300 neturbo.
bordelcz píše:Koukam po Ecku W210, davali tam 250TD, 290TD, 300TD, maji vsechny Bosche?
Nejúspornější z vyjmenovaných je 290ka, 300ka s turbem dost žere, 250ka mi přijde jako nejlepší volba pokud nebudeš jezdit na totální sračky, to si pak vem toho 300Turbo nebo ti prodám svýho líního 300 neturbo.
Hlavne bych chtel automat, kombika a nejako vybavu. Jestli bude zrat 7 nebo 10 je mi celkem jedno, pokud to bude chroupat mixik, jako chroupe nynejsi 1.9TD od VW
133 kW mam, je elektronicky riadene. Princialne skusne vsetko, treba ale poriadne prekopat privod paliva lebo su tam same tesniace o kruzky a je to komplikovane riesene.