Zdravím Vás,
mám problém s Boxerem 2.2 HDI 88 kw. Nastala závada taková, že jsem normálně dojel do jedné firmy, kde jsem normálně vypnul motor a odešel. Po několika minutách jsem se vrátil do auta a chtěl nastartovat. Vznikl problém takový, že pohasnuly kontrolky a motor nenastartoval. Otočil jsem zpět a několikrát opakoval. Po pátém otočení už kontrolky nesvítili vůbec.
Potom jsem odpojil baterku od minus a znovu připojil a kontrolky normálně svítí, motor točí, ale nenastartuje. Svítí kontrolka imobilizéru (autíčko se zámkem). Tak jsem zajel domů pro diagnostiku a ta vypisuje:
- Chyba komunikace s řídící jednotkou motoru (ECU)
- ABS nebo ESP (řízení stability vozidla) - chyba komunikace
- úroveň brzdové kapaliny (zkrat na plus, nebo přerušený obvod)
S jednotkou motoru se vůbec nespojím, jako by tam nebyla.
Dočetl jsem se na internetu, že můžou být uhnilé kabely za levým světlem, tak jsem to celé rozebral a překontroloval a ty jsou, jak nové. Naprosto bez problému. Dále jsem překontroloval všechny pojistky i v motorovém prostoru. Kontroloval jsem i kostru pod levým světlem a vše O.K.
Máte někdo nějaké zkušenosti s takovým problémem? Nevím čeho se chytit.
Moc děkuji
Boxer nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkontroluj pojistky přímo u baterky pod podlahou v kabině. Někdy špatně převádí ta nejsilnější, to jsem řešil cca před měsícem. Taky ukostření má Boxer na hovno mezi kastlí a motorem. To jsem zase dělal včera. Skoro nový alternátor dobíjel 12,7 V, po doplnění kostry mezi motorem a kastlí 14,6 V. Třeba bude problém podobný. 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
O.K. díky, beru každý nápad.
šel jsem po kostře co je pod levým světlem a potom u baterky. Co se týče pojistek u baterky, tak ty jsem také kontroloval a jsou původní, ale známky poškození nevykazují.Baterku jsem kupoval před měsícem v těch mrazech novou. Ještě říkáš kostra mezi kastlí a motorem. Taje prosím tě kde?
šel jsem po kostře co je pod levým světlem a potom u baterky. Co se týče pojistek u baterky, tak ty jsem také kontroloval a jsou původní, ale známky poškození nevykazují.Baterku jsem kupoval před měsícem v těch mrazech novou. Ještě říkáš kostra mezi kastlí a motorem. Taje prosím tě kde?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer nestartuje
Maag píše:Zdravím Vás,
mám problém s Boxerem 2.2 HDI 88 kw. Nastala závada taková, že jsem normálně dojel do jedné firmy, kde jsem normálně vypnul motor a odešel. Po několika minutách jsem se vrátil do auta a chtěl nastartovat. Vznikl problém takový, že pohasnuly kontrolky a motor nenastartoval. Otočil jsem zpět a několikrát opakoval. Po pátém otočení už kontrolky nesvítili vůbec.
Potom jsem odpojil baterku od minus a znovu připojil a kontrolky normálně svítí, motor točí, ale nenastartuje. Svítí kontrolka imobilizéru (autíčko se zámkem). Tak jsem zajel domů pro diagnostiku a ta vypisuje:
- Chyba komunikace s řídící jednotkou motoru (ECU)
- ABS nebo ESP (řízení stability vozidla) - chyba komunikace
- úroveň brzdové kapaliny (zkrat na plus, nebo přerušený obvod)
S jednotkou motoru se vůbec nespojím, jako by tam nebyla.
Dočetl jsem se na internetu, že můžou být uhnilé kabely za levým světlem, tak jsem to celé rozebral a překontroloval a ty jsou, jak nové. Naprosto bez problému. Dále jsem překontroloval všechny pojistky i v motorovém prostoru. Kontroloval jsem i kostru pod levým světlem a vše O.K.
Máte někdo nějaké zkušenosti s takovým problémem? Nevím čeho se chytit.
Moc děkuji
ja´mel něco podobnyho, mel sem problém v pojistkách v motorovym prostoru, všechny byli ok, ale jedna blbe držela na svém miste, plisky co drzi pojistku zustali roztazeny, tak na to mrkni
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
HonzaXM píše:Zkontroluj pojistky přímo u baterky pod podlahou v kabině. Někdy špatně převádí ta nejsilnější, to jsem řešil cca před měsícem. Taky ukostření má Boxer na hovno mezi kastlí a motorem. To jsem zase dělal včera. Skoro nový alternátor dobíjel 12,7 V, po doplnění kostry mezi motorem a kastlí 14,6 V. Třeba bude problém podobný.
ahoj, co máš na mysli tou nejsilnějsi pojistkou že spatne prevadi? to je na tý platě?? a ukostreni mas na mysli v motorovym prostoru mezi převodovkou a silenblokem? diky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Přímo u baterky je silná pojistka mezi kabelem a baterkou a skrz ní šlo jen 8,5V. Dá se i vyřadit a nechat to natvrdo, ale to nedoporučuju, jen na zkoušku. A tu kostru jsem jednoduše dodal navíc. Před silentblokem motoru kouká z kastle 8mm šteft a na držáku motoru se může dát pod jakýkoli šroub. Stačilo koupit kostřicí kabel za 135 Kč.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
HonzaXM píše:Přímo u baterky je silná pojistka mezi kabelem a baterkou a skrz ní šlo jen 8,5V. Dá se i vyřadit a nechat to natvrdo, ale to nedoporučuju, jen na zkoušku. A tu kostru jsem jednoduše dodal navíc. Před silentblokem motoru kouká z kastle 8mm šteft a na držáku motoru se může dát pod jakýkoli šroub. Stačilo koupit kostřicí kabel za 135 Kč.
a co se mu dělo s autem když to bylo takhle spatne?
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW