Renault Scénic nestartuje !!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Na rozvody jsem se ještě nedíval, protože původní majitel tvrdí, že auto jelo až do vyjmutí alternátoru. Ten alternátor byl demontovaný k vůli opravě, protože měl v háji ložiska. Oprava už se nestihla neboť mezi tím ho navštívil exekutor a auto vzal i bez alternátoru. Nynější majitel koupil toho francka na aukci a přijel ke mně s tím, že mu tam právě tem altík chybí. Sehnal jsem altík, namontoval a dál už to znáte. Stále nestartuje, stále nestartuje... jinak nejsem teť u toho, ale nevím jestli to nemá hliníkové víko rozvodů, což by znamenalo, že je tam řetěz. Ale je to jen domněnka. Já frantíky přímo nesnáším a taky se vyhýbám jejich opravám, takže je zase tak dobře neznám jako např. Škodovky, Fiaty nebo Opely. Bohužel čas od času se ani tomuto hnoji nevyhnu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33520
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:hele
tlaky ve válcích ??
přivezli mi tento motor madam ztratila měrku, tam je ta malá dole, a zadřela, toník vzal klíč a rozkýval motor, nalili jsme superturbo no plknání, dýmení katastrofa, jeden válec trochu komprese tři nic, svíčky hned od oleje,

nalili jsme tři sajrajty z kell a jezdili jak onazisi, hore dole, jeden válec se chytne až nad 17OO otáček nemá kompres

baba stím tak jezdí třetí rok a nestěěžuje si je to furt stejné pod 17OO motor pocukává na tři, motor nekouří jezdit se stím dá,

chytá na drb, tak moc komprese asi ten motor nepotřebuje
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20153
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ma to hlinikovej kryt ale pod nim je remen normalne
Na vackach jsou nad prevodovkou zaslepky,ty vyndej,vacky zarezama do roviny jako VW,klika je ale na trn zaslepkou v bloku na venkovni Torx
Ale prvne zmer tlaky ja?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20153
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak dlouho to stalo??
Budou prazdny hydra
Na lano a tahat
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

dreizig5 píše:tak je immo v prdely...co piše diag v immobilizeru?a co je tam za řj motoru?
Ked je immo v poruche nejde točit starterom...
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33520
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nestraš
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak dnes jsem vzal francka na výlet. Zadrhli jsem ho na lano a tahali a tahali. Vlastně ani ne tak moc, protože hned jak jsem pustil spojku ozval se z motoru nehorázný šramot. Něco jako když pas lítá kolem boudy a tahá řetěz po betonu!!! Okamžitě jsem akci probouzení frantíka přerušil a budu muset fakt změřit ty tlaky a sundat alespoň víko ventilů. Jestli to auto jelo před tím vyjmutím altíku, jak tvrdí ten bývalý majitel, tak já sežeru pytel psích granulí!!! Můj názor je, že ten alternátor byl vyjmutý schválně. Je fakt, že to auto stálo téměř rok, ale stáním se motor nepotkal. Jedině, že by byly ty hydroštely fakt prázdné a dělalo to takový rámus??!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14431
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkusil bych časování rozvodů a aby tam nebylo překvapení.
V rámci zjednodušení drát po svíčce 1. válce a vyloupnout, jak bylo řečeno, víčka vzadu na hlavě, vačky musí být v přímce.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Já jsem právě nic takového nezkoumal, protože jednak mi bylo řečeno, že auto jelo a že mu chybí pouze ten alternátor a jednak, že dlouho stálo, takže jsem se zaměřil spíše na vyčistění a rozhýbání některých součástí. Např. polovina pojistek byla kompletně zaoxydovaná apod. Ovšem vidím, že se budu muset mrknout i dovnitř motoru. Prý jelo!!! Leda tak ve snu!!! Jo a ty rozvody to bude taky pošušňáničko. Hliníkový kryt na řemen můžou dát zase jen žabožrouti. A ten přístup tam je taky přímo ideální. Tak si myslím, že ten franta chytne jen když ho poleju benzínem a škrtnu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14431
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, hliníkový kryt, aby jsi se mohl podívat na řemen, je potřeba podložit motor a sundat držák, ten kryt je vlastně držák.
Dále, jelikož se jedná o 16v motor, tak NEMÁ dole na klice pero, ale je tam pouze svěrný spoj.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33520
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kaad"]Tak dnes jsem vzal francka na výlet.

co tě může čekat,

v létě jsem na netu objevil motorku pocházela z podobného zdroje exekuce,

ale cena lákala, na motorce chyběla cívka svítil jen neutrál a motor nešel protočit,
doma jsem zjistil že pod hlavu dal někdo matku M1O dírou pro svíčku by neprošla
:roll:
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“