Renault Scénic nestartuje !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na rozvody jsem se ještě nedíval, protože původní majitel tvrdí, že auto jelo až do vyjmutí alternátoru. Ten alternátor byl demontovaný k vůli opravě, protože měl v háji ložiska. Oprava už se nestihla neboť mezi tím ho navštívil exekutor a auto vzal i bez alternátoru. Nynější majitel koupil toho francka na aukci a přijel ke mně s tím, že mu tam právě tem altík chybí. Sehnal jsem altík, namontoval a dál už to znáte. Stále nestartuje, stále nestartuje... jinak nejsem teť u toho, ale nevím jestli to nemá hliníkové víko rozvodů, což by znamenalo, že je tam řetěz. Ale je to jen domněnka. Já frantíky přímo nesnáším a taky se vyhýbám jejich opravám, takže je zase tak dobře neznám jako např. Škodovky, Fiaty nebo Opely. Bohužel čas od času se ani tomuto hnoji nevyhnu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33520
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přivezli mi tento motor madam ztratila měrku, tam je ta malá dole, a zadřela, toník vzal klíč a rozkýval motor, nalili jsme superturbo no plknání, dýmení katastrofa, jeden válec trochu komprese tři nic, svíčky hned od oleje,roman1648 píše:hele
tlaky ve válcích ??
nalili jsme tři sajrajty z kell a jezdili jak onazisi, hore dole, jeden válec se chytne až nad 17OO otáček nemá kompres
baba stím tak jezdí třetí rok a nestěěžuje si je to furt stejné pod 17OO motor pocukává na tři, motor nekouří jezdit se stím dá,
chytá na drb, tak moc komprese asi ten motor nepotřebuje
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33520
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak dnes jsem vzal francka na výlet. Zadrhli jsem ho na lano a tahali a tahali. Vlastně ani ne tak moc, protože hned jak jsem pustil spojku ozval se z motoru nehorázný šramot. Něco jako když pas lítá kolem boudy a tahá řetěz po betonu!!! Okamžitě jsem akci probouzení frantíka přerušil a budu muset fakt změřit ty tlaky a sundat alespoň víko ventilů. Jestli to auto jelo před tím vyjmutím altíku, jak tvrdí ten bývalý majitel, tak já sežeru pytel psích granulí!!! Můj názor je, že ten alternátor byl vyjmutý schválně. Je fakt, že to auto stálo téměř rok, ale stáním se motor nepotkal. Jedině, že by byly ty hydroštely fakt prázdné a dělalo to takový rámus??!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Já jsem právě nic takového nezkoumal, protože jednak mi bylo řečeno, že auto jelo a že mu chybí pouze ten alternátor a jednak, že dlouho stálo, takže jsem se zaměřil spíše na vyčistění a rozhýbání některých součástí. Např. polovina pojistek byla kompletně zaoxydovaná apod. Ovšem vidím, že se budu muset mrknout i dovnitř motoru. Prý jelo!!! Leda tak ve snu!!! Jo a ty rozvody to bude taky pošušňáničko. Hliníkový kryt na řemen můžou dát zase jen žabožrouti. A ten přístup tam je taky přímo ideální. Tak si myslím, že ten franta chytne jen když ho poleju benzínem a škrtnu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33520
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="kaad"]Tak dnes jsem vzal francka na výlet.
co tě může čekat,
v létě jsem na netu objevil motorku pocházela z podobného zdroje exekuce,
ale cena lákala, na motorce chyběla cívka svítil jen neutrál a motor nešel protočit,
doma jsem zjistil že pod hlavu dal někdo matku M1O dírou pro svíčku by neprošla

co tě může čekat,
v létě jsem na netu objevil motorku pocházela z podobného zdroje exekuce,
ale cena lákala, na motorce chyběla cívka svítil jen neutrál a motor nešel protočit,
doma jsem zjistil že pod hlavu dal někdo matku M1O dírou pro svíčku by neprošla
