PD nejde po ránu nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

To si prave myslis spatne.
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

Tak dneska jsem hovořil se známím a vysvětlil mu situaci startů. problem je jen jeden co u PD nejčastější a je to boužel Hlava!.
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2015, 20:38

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Kolik mas najeto?skoda ze to tady nikdo nedokaze vysvetlit proc dochazi k tem spatnym startum az po delsim stani a proc se to neprojevuje taky nejak jinak napr ztrata vykonu atd
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

najeto je nejak 330tis. no tak gumička vstřiku netesní tím padem dochazi k uníku tlaku v palivové soustavě ale bude to nepatrné ta netesnost proto to trva nez tlak spadne . kdyz nafta nejde do oleje neni to tak strašné to vydření .
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2015, 20:38

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Tak co nějakej pokrok?
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

já už mam nachystanou hlavu na opravu ale pro jistotu dnes jeste vyhodím trysky ven a kouknu na gumičky.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Začal jsem řešit podobný problém, ale u mě jsou paradoxně studený starty lepší jak ty teplý.
Donedávna mi motor chytal na drc, ale nyni studený trva cca 2-3 vteřiny, ale teplý třeba i 4-5 vteřin. Zatím to mám krátce takže jsem se dostal jen k tomu zkontrolovat čerpadlo v nádrži a to se zdá OK jen jsem ještě nekontroloval tlak.
Uvidím o víkendu v garáži, ale divný je že mě taky čeká cesta do Italie a začnou problémy se starty. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Však jak tam pojedeš tak nastartuješ doma a vypneš to až na místě = nemáš žádný problém (LOL)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Skoro mám pocit, že se autu nechce zpět domů odkud bylo přivezeno.
Když jsem se loni z Itálie vrátil, začali poprvé problémy a větší investice do oprav.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2015, 20:38

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Ferenc 4motion píše:já už mam nachystanou hlavu na opravu ale pro jistotu dnes jeste vyhodím trysky ven a kouknu na gumičky.
Kdyz to budes mit rozdelane mohl bys vyfotit jak vypada ulozeni vstriku u tebe?
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

No nedostal jsem se ktomu jeste ale ano mužu to vyfotit i na té rezervní hlavě
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

Nějaký pokrok s autem? ja zatím nato nemám vůbec čas... tak mě zajímá zdali nějaký pokrok v problému.
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2015, 20:38

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2015, 23:14

Příspěvek od Ferenc 4motion »

pokud auto fungovolo a ma fungovat i na klasických žhavičích tk je problém určitě jinde .
golfmanncl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2014, 18:46

Příspěvek od golfmanncl »

Ja mam tiez problem s obcasnymi startami. Skusal som nechat auto aj cumakom do kopca a svina nastartovalo ako naschval. Vsimol som si ze mam prazdny palivovy filter. Tesnenia na tm T ventilku su nove vratane toho ventilka. Filter novy tiez. Tak som si dal priesvitnu hadicku na vstup do filtra s nadrze. Po spusteni cerpadla v nadrzi sa filter nenaplnil. Tak som to spustil cez vag aby to slo dlhsie a tiez nic. Tak som pocas behu vytiahol T ventilok a oje...a ma nafta. Samozrejme filter sa pekne naplnil. Za tymto ukonom start OK. Ziadne dlhe krutenie.

Jedno rano som zase startoval a uz mi ako by chytilo a potom zhaslo. To som uz vedel ze dalsi start bude dlhy ako svina. Otvoril som kapotu a bola bublina na tej priesvitnej hadicke do filtra. Otocil som par krat klucom ale nezmizla iba sa kusok pohla a nic. Tak som nastartoval horko tazko, potom som zhasil a dival som sa na tu hadicku prisla do nej bublina. Zase som otocil klucom a ona nezmizla. Tak som otvoril nadrz, otocil som klucom a bublina zmizla. Start bez problemov.

Potom som nadrz zavrel, znovu startoval, ze ci po zhasnuti sa zase neobjavi bublina a nic ako naschval. Mozna bolo malo nastartovane.
Uz sa mi to deje rok..

Auto je VW Golf 4 variant 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“