GOLF 5 1.9 BXE 77KW bez DPF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

199mates199
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 úno 2016, 22:55
Odpovědi: 0

GOLF 5 1.9 BXE 77KW bez DPF

Příspěvek od 199mates199 »

Zdravim chcel by som sa spýtat ake by ste mi odporučili vstreky a turbo na Golf 5 1.9 tdi 77kw.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Záleží kolik máš pěněz a co očekáváš.
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

a co spojka ? Ta se ti docela brzo odporouci . Je treba s tim pocitat . Jinak zalezi kde se chces dostat . Ja jsem jeste na vstriky nesahl . Jen jsem vymenit turbo kus za kus a doladil se softwer na brzde.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Určite v prvom rade vymeň turbo .....či už VA či VB , či nové či repasované - podľa finanncii.......a až potom choď na chip......aby si potom neľutoval ako ja......spojku možeš a nemusíš meniť dokážu ti to osekať aj na 330 - 350 NM ....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Měnit drahý turbo abys to pak záměrne stahoval kvuli spojce mi přijde blbost.Bud to udělej celý tak aby komponenty si vzájemě stihali.Nebo udělej jen soft než našetříš a jezdi 300nm+-tam bude i s holým softem.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

No nechcem ti brať ilúzie ale či máš 170 ps v 4000 ot/min a 400 nm v 2000 alebo máš 170 ps v 4000 ot/min a 350 nm v 2000 ot - na šprinte nebudeš rýchlejší....pri potrebe maximálnej akcelerácie využívaš otáčkové pásmo 3000 - 4200 / 4500 ....a dôležité je koľko NM máš práve tam....
aj ja mám 340 nm - no proti 350 nm v 170 PS CR si ani neškrtnem.....
Ten pocit ťahu je síce ohurujúci ....
Jednohmota preložená HDS sa na tento motor sama pýta ale nie je nevyhnutná......turbo nevyhnutné je....z toho mini turba nik nedokáže urobiť zázraky po 3000 ot / min.....moje staré AHF " ťahalo " za 3000 ot omnoho omnoho silnejšie
Iba chipom zvýšiš hodnoty celkového výkonu no nezmeníš radikálne priebeh...
A každý sa musí rozhodnuť či bude maž za 250 eur 140 ps........za 500-600 eur...170 ps....s 350 nm....alebo zainvestuje kúpi nové VB , jednohmotu atd....a bude ho to stát 1500 eur......alebo k tomu pribalí aj AL vstreky a bude ho to stáť 2000.....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martin.D píše:No nechcem ti brať ilúzie ale či máš 170 ps v 4000 ot/min a 400 nm v 2000 alebo máš 170 ps v 4000 ot/min a 350 nm v 2000 ot - na šprinte nebudeš rýchlejší....pri potrebe maximálnej akcelerácie využívaš otáčkové pásmo 3000 - 4200 / 4500 ....a dôležité je koľko NM máš práve tam....
aj ja mám 340 nm - no proti 350 nm v 170 PS CR si ani neškrtnem.....
Ten pocit ťahu je síce ohurujúci ....
Jednohmota preložená HDS sa na tento motor sama pýta ale nie je nevyhnutná......turbo nevyhnutné je....z toho mini turba nik nedokáže urobiť zázraky po 3000 ot / min.....moje staré AHF " ťahalo " za 3000 ot omnoho omnoho silnejšie
Iba chipom zvýšiš hodnoty celkového výkonu no nezmeníš radikálne priebeh...
A každý sa musí rozhodnuť či bude maž za 250 eur 140 ps........za 500-600 eur...170 ps....s 350 nm....alebo zainvestuje kúpi nové VB , jednohmotu atd....a bude ho to stát 1500 eur......alebo k tomu pribalí aj AL vstreky a bude ho to stáť 2000.....
nevim jestli reaguješ na mě.Na sprintech jasný krouták a výkon mít co neblíž sobe ve vysokých točkách tak možná ano.Každopádne nevim co meleš o sprintech o kterých tu nepadlo ani slovo píšu mu at udělá radši vše než aby se stalo že tomu v kopci naložíš a máš z toho hydroměnič
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Pretože nik nezvyšuje výkon preto aby ho nevyužíval , ak normálny človek chce výkon využiť , nebude predbiehať v 80 tke na 5 tke ale si preradí pravdepodobne do trojky....a tam už je v otáčkach kedy mu je na 2 veci či má 400 nm v 1800 alebo 350....a 350 nm z dvojhmoty 228 mm nerobí hydromenič......skor sa to nepáči dvojhmote...ale su tu aj taký čo na nej maju 400 nm...a jazdia.....
Ak chce - má na to - potrebuje to - - može vymeniť aj spojku - určite zle neurobí...
Ak nemá nechce - dá sa to aj bez....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Mně se u těchto aut ta jednohmota prostě moc nelibí . Jde cítit že tam je . Možná by nebylo do věci zainvestovat a koupit přestavbový set na 6q.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

martin D to už nech kupi 2260VK a bude mať 250koni. a bude to stať okolo 2000e. podla komponentov.
Cupra TDI
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martin.D píše:Pretože nik nezvyšuje výkon preto aby ho nevyužíval , ak normálny človek chce výkon využiť , nebude predbiehať v 80 tke na 5 tke ale si preradí pravdepodobne do trojky....a tam už je v otáčkach kedy mu je na 2 veci či má 400 nm v 1800 alebo 350....a 350 nm z dvojhmoty 228 mm nerobí hydromenič......skor sa to nepáči dvojhmote...ale su tu aj taký čo na nej maju 400 nm...a jazdia.....
Ak chce - má na to - potrebuje to - - može vymeniť aj spojku - určite zle neurobí...
Ak nemá nechce - dá sa to aj bez....
Nikdo netvrdí že je správne jezdit 80 na 5 tku ale abych musel v 80 podkopnout na 3ku to je trochu moc když v 80 je 4ka už nad 2 tisicema jak řikal učitel matiky je potřeba využít celou stupnici otáčkomeru ale abych stim jezdil jak s benzinem furt kolem 3 mi u bežneho auta na ježdeni přinde neřeknu divne ale jiné:-)
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Ale on nemusí jazdiť v otáčkach okolo 3000 ot.....on može jazdiť aj v otáčkach 2000 ....aj 4 000 a hoc aj 1200....to že máš plochý priebeh krútiaceho momentu - t.j od 1800 do 3500 - a nemáš špičku ...nie je na škodu...ja skutočne ale skutočne nerozumiem ľudí čo tú špičku musia mať....
Ale aby sme sa zle nerozumeli , ja som mu len napísal že tú spojku nevyhnutne meniť nemusí....
A áno najlepšia alternatíva je výmena za 6 st.dvojmhotu ....ale tá cena a tá robota......dobrá alternatíva je aj výmena za 1.hmotu.....ale prežije to aj s povodnou spojkou..
A ak mu za 2000 eur urobíš 250 ps...myslím že nemá nad čím uvažovať....može pristaviť auto k tebe....no ja by som sa uspokojil s novým VB , novou spojkou , novými AL .....ak by som mal investovať 2000 eur...a 190 ps...ako mať 250 ps...veci z vrakoviska...a životnosť neistá...
Naposledy upravil(a) Martin.D dne 14 úno 2016, 12:19, celkem upraveno 1 x.
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

ja mu to neurobim. ja vravim čo sa da dosiahnuť s použitou technikou.
Cupra TDI
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martin.D píše:Ale on nemusí jazdiť v otáčkach okolo 3000 ot.....on može jazdiť aj v otáčkach 2000 ....aj 4 000 a hoc aj 1200....to že máš plochý priebeh krútiaceho momentu - t.j od 1800 do 3500 - a nemáš špičku ...nie je na škodu...ja skutočne ale skutočne nerozumiem ľudí čo tú špičku musia mať....
Ale aby sme sa zle nerozumeli , ja som mu len napísal že tú spojku nevyhnutne meniť nemusí....
A áno najlepšia alternatíva je výmena za 6 st.dvojmhotu ....ale tá cena a tá robota......dobrá alternatíva je aj výmena za 1.hmotu.....ale prežije to aj s povodnou spojkou..
A ak mu za 2000 eur urobíš 250 ps...myslím že nemá nad čím uvažovať....može pristaviť auto k tebe....
V pohodě zle si nerozumíme ani se s tebou nehádám špičku everestu taky mít nemusím jen proste očekávám že když diesel má přednost síly v nižšších Ot abych stím nemusel jezdit podmínečně pořád 2.5 a více.Znám lidi co přes 2 tisíce v životě snad ani nejeli a znám i takový co to rve do dorazu a řadí 2.4.6
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

marena tdi píše:Mně se u těchto aut ta jednohmota prostě moc nelibí . Jde cítit že tam je . Možná by nebylo do věci zainvestovat a koupit přestavbový set na 6q.
Presne tak, pokial to auto potrebujes na normalne jazdenie tak jednohmota je dost nekomfortna, pri pohynani pocujes vsetky plasty v interieri.... A na margo konfrontacie Martin vs Milda by som len povedal ze kazdy hovorite o inom vyuziti auta.....
Ono podla mna nie kazde auto ktore si majitel upravi, musi ist automaticky do extremov a na sprinty... Ja tiez na tento rok planujem prestavbu BXE a chcem zvysit vykon ale potrebujem skor vyssi potencial v celom rozsahu nez spicku pri 4000ot... za octaviou budem tahat karavan takze nechcem aby sa trapila, nebudem jazdit na 1300ot ale nechcel by som ju drzat ani na 3500.... po konzultaciach s par ludmi budem menit turbo, kluku a urcite brzdy.... len s tou spojkou este nemam jasno, tu jednohmotu tam proste nechcem..... a 6q sa mi zda zbytocny, ale mozno budem musiet dat 6q kvoli vacsej dvojhmote a tam by to potom mohla uniest..... uvidime..... inak ak by niekto zhanal jednohmotu na tento motor tak mam dve....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“