přidřený motor???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Roy Jones jr.
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Odpovědi: 0

přidřený motor???

Příspěvek od Roy Jones jr. »

Ahoj..na podzim jsem na lesní cestě protrhnul vanu,bohužel se mi nerozsvítila kontrolka oleje takže jsem to zjistil,až když motor chcípnul..zadřel bez oleje. Po odtahu a vychladnutí..šel natočit,tak jsem vyměnil vanu a olej a auto jezdí dodnes..jen je motor hlučnější a lehce cvaká. Mám strach jak dlouho ještě vydrží..na co se mám zaměřit,když kouknu do motoru,abych věděl co vyměnit? Klika nebo i něco jiného? Je to octavia 1.9tdi,81kw, 2001. Díky
Opel Astra J sports tourer 1.7, 81kw, 2014
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

toho moze byt viac, ak chces istotu tak tam daj druhy motor, napr. anglicana
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Roy Jones jr.
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roy Jones jr. »

Asi blbá otázka,ale když dojde na výměnu motoru..dude něčemu vadit,že je to čipnutý?
Opel Astra J sports tourer 1.7, 81kw, 2014
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

První většinou odejde turbo a ojniční ložiska. Ale nebylo by od věci kouknout i na pánve na klice a vačce, změřit kompresi...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Roy Jones jr. píše:Asi blbá otázka,ale když dojde na výměnu motoru..dude něčemu vadit,že je to čipnutý?
neřeš blbosti, že šel motor natočit to je v pohodě já už měl xx motorů co byly natvrto a po zdlouhavém rozkývání a tahání na laně jedou x let no problém

třeba naproti soused ten prorazil a před barákem kousl natvrdo ráno jsme skoušeli lešenovkou a pístý pískali jak sto myší, nastříkali jsme konkorn potáhli na laně a drb motor jezdí minimálně 7 let, nebo minulý rok scénik ten nešel otočit dopředu pak jsme ho rozkývali dozadu potáhli dozadu a sám chytl, jezdí
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Registrován: 18 říj 2007, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od katany »

přesně, řešit až to bude zlý ... jestli jede, tak jeď, zatim můžeš koukat po motorech
B5 AFN
F2 HTP :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

katany píše:přesně, řešit až to bude zlý ... jestli jede, tak jeď, zatim můžeš koukat po motorech
ani bych nekoukal pokud měl motor problém po pár kilometrech šel brzo sra.t
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud to chcíplo tím, že se motor zatáhl, nemá to budoucnost. Budou protočené šály, ale naštěstí se nezacpaly mazací díry v klice, proto to jede. Ale ta hlučnost mluví za vše. Ten motor půjde brzy do důchodu. Taky jsem to zažil, motor normálně běhal, byl hlučný a ve vyšších otáčkách vibroval..Když jsem to poté rozebral, nechtělo se mi věřit, že to vůbec takhle jelo..Jinak by patrně stačilo kliku a ojnice vyměnit, nebo je nechat opravit..Pokud se jelo terénem na míň plynu turbo by mohlo vydržet..Samo je to jen předpověď..
nepropadat panice...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zhod dole ložiská z ojníc a uvidíš.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:zhod dole ložiská z ojníc a uvidíš.
neuvidíš i nic

stalo se nám že ojnice byla hladká jak prdýlka leštili jsme ji tisícovkou šmirglem dali nové šálky s větší vůlí která byla cítit rukou a 3OO km motor klepal šálek v pi..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

katany píše:přesně, řešit až to bude zlý ... jestli jede, tak jeď, zatim můžeš koukat po motorech
přesně tak, nejlepší je sehnat si druhý motor, rozhodit ho, dle potřeby povyměńovat věci a když to přijde, šup s ním do auta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A Miloši, proč jste dali šálky s větší vůlí?S tou se právě musí šetřit, aby neklepalo..A pokud se motor přidře, vždy to je vidět právě na ojničních ložiscích..Ale stává se, že čep kliky je šišatý, takže to klepe, ale jede..A když se motor zastavil, musí být vidět něco právě tady. Tam to začíná..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:A Miloši, proč jste dali šálky s větší vůlí?S tou se právě musí šetřit, aby neklepalo..A pokud se motor přidře, vždy to je vidět právě na ojničních ložiscích..Ale stává se, že čep kliky je šišatý, takže to klepe, ale jede..A když se motor zastavil, musí být vidět něco právě tady. Tam to začíná..
prostě už jsme si nevěděli rady, dali jsme šálky co tam měli být 3OO km v hajslu pak jsme prostě dali větší, klika hladounká olej tekl, leštili jsme ji tisícovkou

prostě jsem nechápal záhada je to už leta byla to felda, žádná chyba druhhý motor
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže větší/silnější/ je vlastně menší vůle. Mechán to opticky nepozná a i změřit je to problém..když je čep šišatý. Dělal jsem mnoho pokusů s dost malou úspěšností. Přesnost v tomto ložiskovém uložení je na 1. místě...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Takže větší/silnější/ je vlastně menší vůle. Mechán to opticky nepozná a i změřit je to problém..když je čep šišatý. Dělal jsem mnoho pokusů s dost malou úspěšností. Přesnost v tomto ložiskovém uložení je na 1. místě...
blbě jsem to napsal tenší šálky vůle byla velká, za 300 km ššálek klepal a olejnička zhasla tak nad 15OO otáček 3 x jsme to dělali motor naklepal přes tisícovku
takže 2 x jsme dali původní šálky a potřetí tenší větší vúle, bylo to stejné jen s těma tenšíma šálkama naposledy to ujelo přes 6OO do prahy a zpět
a klika ta se fakt leskla šišatá taky nebyla, mám i fotku ale dlouho bych ji musel hledat, ten motor jel ok, stál asi dva roky, a pak tento problém,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“