ohnuté lopatky na turbe KKK , pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

ohnuté lopatky na turbe KKK , pd

Příspěvek od Utmir »

Zdravím ako sa prejavia zohnuté ,prihnuté lopatky na vyfukovej strane turba KKK na pd 77kw ,bls, že ked to ma DPF že vplyvom tepla pri regeneracií je to dosť možné že sa to rado prehrieva aky to má vplyv na motor ako spoznám príznaky
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

neporadí nik :? :?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dej foto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Re: ohnuté lopatky na turbe KKK , pd

Příspěvek od čoud »

Utmir píše:Zdravím ako sa prejavia zohnuté ,prihnuté lopatky na vyfukovej strane turba KKK na pd 77kw ,bls, že ked to ma DPF že vplyvom tepla pri regeneracií je to dosť možné že sa to rado prehrieva aky to má vplyv na motor ako spoznám príznaky
Regenerace je snad že řídící jednotka stříkne palivo do válců mimo cyklus aby se nespálilo a to pak nějak dohořívá v tom DPF a tím se čistí, takže by to mělo turbo spíš ochlazovat, jinak na turbu je takovej matroš na tý turbínový vrtulce, že to jsem eště neviděl tepelně zdeformovaný a to tam nato může letět občas plamen z motoru ;) Viděls někdy u závodních aut jak lítaj plameny z vejfuku, no tak si představ že to je plamen dlouhej cca 4 metry ;)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Nemam to odfotene ani som to nevydel preto sa tu pytam co my bolo povedane v servise ze turbo tlaci vela uz na volnobehu, ked na zahriatom motore na volnobeh pridam tak s pridavanim poskakuju trhavo otacky pritom volnobeh ide krasne plynulo ani v zatazi ked je uz auto v pohybe to netrha do 2500 otacok to taha pekne a po 2500 je to uz zas lemive to zas turbo netlaci kolko by malo tak tomu nechapem a ze podtlakova banka chodi krasne plynulo nerozumiem tomu mohla by byt chyba aj inde a na nie v turbe ze ho tak rozhodi
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Tam bude nějaká jiná habadůra ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ako pise Ladas, daj foto. Uz som videl vyslovene utavene lopatky na BLS, ale je pravda ze tam bol bohvie aky chip, cize zalozilo sa druhe turbo a preflashoval tovaremnsky soft. Auto som odvtedy uz nevidel, takze zjavne jazdi :? Ohnute lopatky som riesil skor vtedy ked nejaky hyperaktivny jedinec sa ich snazil rozchodit tak, ze na tiahlo nastriekal WDcko a nasilu blickami kyval hore dole kym ich "nerozchodil" (LOL) Kde to nejde rozumom tam to ide silou. A kde to nejde silou, tak tam to ide este vacsou silou (wallbash)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nemusis davat foto to poznas i pri jizde :) to turbo se proste chce nafukovat ale nejde mu to a kolem tech 2tis/otacek jako mohutne vystreli. Byva to spis problem od volnobehu do trech tis pak uz funguje bezvadne, takze problem bych u tebe videl jinde. Co vacka?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“