změny pravidel silničního provozu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
změny pravidel silničního provozu
Ahoj , nevíte jak je to teť se zákazem vjezdu nákladních vozidel ? Co jsem pochopil výklad , tak se po novu vstahuje na všechny N1 pokud tam není dopsána hmotnost .
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
co obnáší přestavba zpět na osobák?Já jsem to koupil už bez mříže,nicméně v TP je zapsaná.
Další věc v nových pravidlech co mne se.. je přednost cyklistů na přejezdu pro cyklisty.To jich zas bude přejetých.
Na druhou stranu ty reflexní prvky pro chodce.No konečně.Páč každé ráno cestou do práce mám přejet magora v černém oblečení.Teď už chodí ve vestě a je ho vidět.
Další věc v nových pravidlech co mne se.. je přednost cyklistů na přejezdu pro cyklisty.To jich zas bude přejetých.
Na druhou stranu ty reflexní prvky pro chodce.No konečně.Páč každé ráno cestou do práce mám přejet magora v černém oblečení.Teď už chodí ve vestě a je ho vidět.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
VŠECHNY DŮLEŽITÉ ZMĚNY ZDE
________________________________
Co se týká cyklystiky uvedu citaci:
Doporučuji nastudovat všem ať pak nečučíte na příslušníka veřejné bezpečnosti jak tele na nový vrata.
________________________________
Co se týká cyklystiky uvedu citaci:
a chodci a další věci, v dalším článku ZDEDalším zákeřným a nepochybně zneužívaným institutem bude možnost vytyčovat tzv. cyklistické ulice podle § 39. Budou to části veřejného prostoru, kde budou mít cyklisté ze zákona právo jezdit si jak chtějí a ostatní jim smějí pouze milostivě uhnout. Zejména se to bude týkat chodců, protože chodníky se v souladu s § 40 odst. 2 novely mohou dostat do režimu “cyklostezka” a chodci budou muset cyklistům uhýbat. Agresivní ideologie cyklistické církve zde dostala skutečně enormní legislativní prostor, protože obce budou oprávněny tyto cyklistické zóny zřizovat v podstatě svévolně podle vlastního uvážení bez nutnosti existence např. objízdné trasy. Myslím, že se bude jednat o perfektní nástroj k sabotování dopravy přesně tak, jak to mají někteří místní představitelé rádi. Je zajímavé, že média tuhle zmrdovinu nezaznamenala, přitom je to něco, co se dotkne úplně každého. Jediným mechanismem, který by mohl veřejnost ochránit od tohoto zcizování jejich veřejného prostoru je, že podpora cyklistiky a cykloaktivisté sami včetně jejich politických reprezentantů už lezou lidem pořádně krkem.
Doporučuji nastudovat všem ať pak nečučíte na příslušníka veřejné bezpečnosti jak tele na nový vrata.

Můžeš to prosím trochu rozepsat?Děkuji.Slavkov píše:Bych nezaměňoval důsledek a příčinu
Jen pro zajímavost se podívej, co platí pro N1 např. v Rakousku a Maďarsku. Mnoho lidí, co přes tyto státy jede např. na dovolenou do Chorvatska ani netuší, co by vlastně s jejich "osobákem" N1 měli mít, plnit či platit
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
