Audi po vyčištění klapky vzduchu nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
serfar30
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 úno 2016, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Skalice

Audi po vyčištění klapky vzduchu nejde nastartovat

Příspěvek od serfar30 »

Ahoj včera jsem čistil škrtící klapku kolísal volnoběh a objevila se závada člen Váha doporučil vyčistit.
Po vyčištění včetně EGR* ventilu a sání. Jsem sání EGR* a škrtící klapku namontval zpět a ejhle motor jsem už nenatočil.
Váha přijel s diagnostikou ale na nic nepřišel motor jsem nenastartoval a je to bez chybových hlášení.
Všiml jsem si že klapka je stále plně otevřená a poloha se nemění ani při startování a naopak při vypnutí motoru. Má se poloha vůbec měnit? Při odpojení konektoru klapka mírně cukne, ale nic jiného. Máte někdo nějkaý nápad a neo neřešil někdo stejný prolém? Klapku už mám objednánu novou ale je možné že to zapřičiní nemožnost nastartování auta???
Díky za pomoc Mirek
Audi A4 B7 125Kw rv 2008,Octavia 1.9 I 66Kw Rv 2002
czpaled
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15 srp 2012, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od czpaled »

Zkus start-sprej. Taky jsem čistil a po smontováni to nechtělo chytnout, udělal jsem základní nastavení a pořád nic. Nakonec to po dlouhym trápení starteru chytlo... Sprej nebyl po ruce..
A4 B8 2.0 TDI
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

když jsi tu klapku tahal poprvé ven tak byla taky otevřená?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
serfar30
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 úno 2016, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Skalice

Příspěvek od serfar30 »

Jo klapka byla otevřená. Čistil jsem to i včetně elektro motorku byl uvnitř černej šlem a vytékalo to z těch převodů ven, proto jsem to rozdělával i tam.
Základní nastavení :? jsem nedělal. Nemám diagnostiku. :(
Audi A4 B7 125Kw rv 2008,Octavia 1.9 I 66Kw Rv 2002
Uživatelský avatar
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Toc to s pridanym plnym plynem taky jsem se jednou setkal ze po vycisteni auto nechtelo nastartovat.
serfar30
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 úno 2016, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Skalice

Příspěvek od serfar30 »

Zítra a nebo ve středu mně příjde nová klapka tak počkám na novou
Audi A4 B7 125Kw rv 2008,Octavia 1.9 I 66Kw Rv 2002
serfar30
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 úno 2016, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Skalice

Příspěvek od serfar30 »

tak po dlouhém točení motoru cca 10 sec a pomoci spreje motor naskočil i se starou nefunkční klapkou :) . Dnes prišla nová tak mne čeká výměna.
Audi A4 B7 125Kw rv 2008,Octavia 1.9 I 66Kw Rv 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“