nevím každopádně na ohřev vody to má pramalý vliv. bere si to signál z DFM alternátoru o jeho zatížení a podle toho to zapíná vypínámarejo píše:Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
Příhřev motoru ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
Re: Příhřev motoru ASV
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.
mer;l jsem je normalne v aute odpojene pres amper metr. Jeden na plus druhy na svicku. Tyhle maji nejakych 14A a na zhaveni 20A. Pokazdy kdyz to merim takhle a hodnota stoupne vim ze je ok. Overeno i vyndana z auta. A je jasny ze diesel a benzin se neda porovnat.jofa píše:Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
A po kolkych km ti zhruba zacne fukat teply vzduch?pokial to je do 3 km tak si myslim ze to je ok,takisto to mam aj ja a viac s tym nespravis.ked su este silne mrazy tak zvyknem hodit kryt na spodnu mriezku chladica,niekto hovori ze to je blbost ale ja mam s tym velmi dobre skusenosti,uz len pre to ze pri jazde mrazivy vzduch neprudi cez chladic a tym padom ani na motor,resp.olejovu vanu
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4998
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když si ty 3 rozpálené žhavičky představíš v 10mm hadici,která je 20cm dlouhá do topení,tak to musí topit. Když je zapnu na místě bez motoru,ihned je to jak varná konvice a mohu ovzdušnovat okruh.Odběr mají veliký,jedna jediná nelze přes relé do 30A. Relé shoří. ( mě dvě ).Vytížení altíku vyskočí při nastartování na 100% a při nabité baterce( po km jízdy ) je altík vytížen 50 %.
Všichni kritizují-to je blbý,to nepomáhá,atd. ale sami to nemají a tak píšou bludy.
Všichni kritizují-to je blbý,to nepomáhá,atd. ale sami to nemají a tak píšou bludy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené