Zvýšení výkonu 2.0 TDI BMM nebo BKD ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšení výkonu 2.0 TDI BMM nebo BKD ?
Čau, chci se zeptat na zvýšení výkonu u motorů 2.0 TDI. Je lepší na úpravu BKD (16v) nebo BMM (8v DPF) ? Šel bych max do 200ps s tím aby to nějak neovlivnilo životnost motoru.. Na bkd se mi líbí to že nemá dpf.. bmm zase možná lepší ten 8v..
Nevím jak se pohybují výkonové potenciály těchto motorů, ale na BKD jsem viděl už někde i snad 250ps..
Díky moc
Nevím jak se pohybují výkonové potenciály těchto motorů, ale na BKD jsem viděl už někde i snad 250ps..
Díky moc
Díky, a v čem je ten BMM horší? Když jsem si četl o těchto motorech tak to zase docela chválili z těch všech 2.0 tdi. Jinak je fakt že už mi to někdo říkal že je BKD na zvýšení výkonu lepší..
A jinak BMN (OII RS) ? Pokud jsou vstřiky ok, jsou nějaké další problémy? Na netu je dost o tom jak motor cuká, padá do nouzáku atd, tak asi taky nic moc..
A jinak BMN (OII RS) ? Pokud jsou vstřiky ok, jsou nějaké další problémy? Na netu je dost o tom jak motor cuká, padá do nouzáku atd, tak asi taky nic moc..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Henrietta: hlava ... bez ohledu na rok vyroby neni proste koncepcne dimenzovana na extremni vykony, ktere jsou na 8V mezi "extremisty" bezne.
Co jsem se doslechl, tak to auto i prodava(l) ... ze by "horky brambor"?
Proste lidi, zapomente na to, ze BKD je na nejake extremni vykony!
ANO, rekneme, ze na dlouhodoby provoz do ~250 koni dobry (a to musite mit uz ty novejsi hlavy) a melo by byt (co se prubehu tyce) lepsi nezli 8V ale pak se pomyslne "lame chleba" a to je proste fakt, ktery prozatim nikdo nevyvratil (3xxk ASZ/ARL lita desitky tkm po celem svete mraky, kolik PD 16V s takovym vykonem existuje a kolik toho bez problemu nalitalo?!
+ kolik hlav spotrebovano a kolik oprav hlavy bylo treba ? ... byl jiz tazan, radeji mlci ... proc asi (zadne utajeni know-how nelze predpokladat - proste dalsi ze serie jeho spatnych rozhodnuti).fabiátor píše:Kolik ma ta tvoje A3 ted Andre ? Slysel jsem neco o 250 z puvodnich 300 a porad prej lezou vstriky ven z hlavyAndre píše:Pokud chceš honit koně, tak jednoznačně BKD, z principu bude vždy 16V motor umožnovat dosáhnou vyššího litrového výklonu než 8V motor.
Co jsem se doslechl, tak to auto i prodava(l) ... ze by "horky brambor"?

Proste lidi, zapomente na to, ze BKD je na nejake extremni vykony!
ANO, rekneme, ze na dlouhodoby provoz do ~250 koni dobry (a to musite mit uz ty novejsi hlavy) a melo by byt (co se prubehu tyce) lepsi nezli 8V ale pak se pomyslne "lame chleba" a to je proste fakt, ktery prozatim nikdo nevyvratil (3xxk ASZ/ARL lita desitky tkm po celem svete mraky, kolik PD 16V s takovym vykonem existuje a kolik toho bez problemu nalitalo?!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Trollove, dokonce tu neni ani rec o extremnim navyseni vykonu a zminil jsem to preventivne (protoze v budoucnu, az bude nekdo hledat info o BKD, aby dostal ucelene informace s co nejmensi namahou ... jenze to omezeni trollove nedokazi pochopit).
Ja se s lidma, kteri takto "logicky" uvazuji setkavam dost casto ... a nasledne mi za radu uchylit se radeji k ASZ/ARL dekuji.
Proste logika jim veli: "co nejvice ventilu" a "co nejvetsi objem v ramci ctyrvalce" - a na to nasledne dojedou. Zacina to slovy "...nooo, me by stacil vykon do 200 koni" a pak se svezou silnejsim a uz rozbijeji prasatko a pak placou nad tim, ze ten jejich zaklad neni pro dany "novy smer" zrovna nejlepsi. Nekdy je proste zpocatku "mene" nakonec daleko "vice"
Jde o komplexni pojeti, aby lidi chapali, ze BKD neni dobry zaklad pro extremni vykony a tudiz aby s tim pocitali jiz od pocatku.
Navic, BMM koncepcne vychazi z ASZ/ARL a predpokladam, ze zadavatel tematu si chtel "polepsit" tim, ze vezme dvoulitra jiz v zakladu ... coz neni vhodny pristup.
... a proto to tu uvadim na pravou miru.
Jinymi slovy: pokud vykon do 200k (s tim, ze nebude mit nasledne vyssi ambice jak ~250k), tak dobra, necht vezme BKD ... ale pokud si sam sebou neni jist a mohlo by se stat, ze by chytnul slinu a chtel vice, tak necht jde rovnou do ASZ (ARL bych nekupoval, z principu vylitane motory, stejne jako ty 160k (BPX/BUK) - lidi si ta auta porizovali prave z duvodu, ze maji nejvyssi seriovy vykon a vetsinou se k nim tak chovali a podle toho nezridka vypadaji) a nechal prevrtat a nainstaloval pouze pisty z dvoulitru ... a bude mit super zaklad na extremni zvysovani vykonu.
... a pokud touzi po super extremu, pak mohu doporucit bud rotacku a nebo rovnou preventivne OM606 (idealne .961/.962/.964, tedy v zakladu s turbem, nikoliv atmosfery).
PS: ted se tu treba zvencnete ... reakce z me strany az bude cas
Ja se s lidma, kteri takto "logicky" uvazuji setkavam dost casto ... a nasledne mi za radu uchylit se radeji k ASZ/ARL dekuji.
Proste logika jim veli: "co nejvice ventilu" a "co nejvetsi objem v ramci ctyrvalce" - a na to nasledne dojedou. Zacina to slovy "...nooo, me by stacil vykon do 200 koni" a pak se svezou silnejsim a uz rozbijeji prasatko a pak placou nad tim, ze ten jejich zaklad neni pro dany "novy smer" zrovna nejlepsi. Nekdy je proste zpocatku "mene" nakonec daleko "vice"

Jde o komplexni pojeti, aby lidi chapali, ze BKD neni dobry zaklad pro extremni vykony a tudiz aby s tim pocitali jiz od pocatku.
Navic, BMM koncepcne vychazi z ASZ/ARL a predpokladam, ze zadavatel tematu si chtel "polepsit" tim, ze vezme dvoulitra jiz v zakladu ... coz neni vhodny pristup.
... a proto to tu uvadim na pravou miru.
Jinymi slovy: pokud vykon do 200k (s tim, ze nebude mit nasledne vyssi ambice jak ~250k), tak dobra, necht vezme BKD ... ale pokud si sam sebou neni jist a mohlo by se stat, ze by chytnul slinu a chtel vice, tak necht jde rovnou do ASZ (ARL bych nekupoval, z principu vylitane motory, stejne jako ty 160k (BPX/BUK) - lidi si ta auta porizovali prave z duvodu, ze maji nejvyssi seriovy vykon a vetsinou se k nim tak chovali a podle toho nezridka vypadaji) a nechal prevrtat a nainstaloval pouze pisty z dvoulitru ... a bude mit super zaklad na extremni zvysovani vykonu.
... a pokud touzi po super extremu, pak mohu doporucit bud rotacku a nebo rovnou preventivne OM606 (idealne .961/.962/.964, tedy v zakladu s turbem, nikoliv atmosfery).
PS: ted se tu treba zvencnete ... reakce z me strany az bude cas
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)