
FEL 1.9D - teplotni cidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- P.Blahutka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 17 bře 2011, 14:12
Ahoj, už pomalu na to rezignuju, ptal jsem se na více místech i v servisu a nikdo nic nevíP.Blahutka píše:Čaute borci mám stejnej probém co má chucky1.Už ste to nějak vyřešili?Potřeboval bych poradit přehazoval jsem i ty podtlaky z EGR a furt to stejný.Co takhle přesadit potenciometr na čerpadle??![]()
![]()
Díky za odpověd.

- P.Blahutka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 17 bře 2011, 14:12
Tady jsem něco našel...já jsem ted týden mimo dílnu takže to nemožu vyzkoušet... 
Toto je překlad od mistra googla..
Žhavicí svíčky relé J52
Relé pro svíčku sedí vedle
ECU v motorovém prostoru.
Má pracovní kontakt na stejnosměrný proud
z 70, řídící jednotka
Podle signálů senzoru na předehřátí,
Ochota záře a dosvitem
mít pod kontrolou.
Zahájení vstřikovacího ventilu N108
Ventil je umístěn na čerpadla distributor injekce.
To se vyskytuje pouze během studené starty do funkce,
způsobí brzy úpravy časování vstřiku
a závisí na zatížení a rychlosti v závislosti
ovládané až 60 ° C.
Proud teče přes ventil = ventil otevřen =
Časné zahájení dodávek nastavení.
Ventil, normálně zavřený ventil = =
Normální nastavení zahájení dodávek.
Není-li žádný signál rychlosti nebo detekce chyb
Lastpotentiometers na
Ventil limp napětí.
SP13-29
N194 ventil pro plné zatížení
Ventil je umístěn na čerpadla distributor injekce.
Je to v podstatě nastartování motoru
vypnout (aktuální).
Po nastartování motoru je z jednoho
Okolní tlak vzduchu nižší než 920 mbar
(0,09 MPa) ovládané výšky čidla.
Díky ventilu do čerpadla distributor injekci
množství vstřikovaného paliva je snížena,
Černý kouř (zvýšení emisí) v
Výška vyhnout.

Toto je překlad od mistra googla..
Žhavicí svíčky relé J52
Relé pro svíčku sedí vedle
ECU v motorovém prostoru.
Má pracovní kontakt na stejnosměrný proud
z 70, řídící jednotka
Podle signálů senzoru na předehřátí,
Ochota záře a dosvitem
mít pod kontrolou.
Zahájení vstřikovacího ventilu N108
Ventil je umístěn na čerpadla distributor injekce.
To se vyskytuje pouze během studené starty do funkce,
způsobí brzy úpravy časování vstřiku
a závisí na zatížení a rychlosti v závislosti
ovládané až 60 ° C.
Proud teče přes ventil = ventil otevřen =
Časné zahájení dodávek nastavení.
Ventil, normálně zavřený ventil = =
Normální nastavení zahájení dodávek.
Není-li žádný signál rychlosti nebo detekce chyb
Lastpotentiometers na
Ventil limp napětí.
SP13-29
N194 ventil pro plné zatížení
Ventil je umístěn na čerpadla distributor injekce.
Je to v podstatě nastartování motoru
vypnout (aktuální).
Po nastartování motoru je z jednoho
Okolní tlak vzduchu nižší než 920 mbar
(0,09 MPa) ovládané výšky čidla.
Díky ventilu do čerpadla distributor injekci
množství vstřikovaného paliva je snížena,
Černý kouř (zvýšení emisí) v
Výška vyhnout.
No nevím jestli sou modrý všechny stejný ale modrý ve Feldě ukazuje provozní teplotu 110stupňů, osobně vyskoušenoslovacek.milos píše:chucky1 píše:Ahoj,
tak jsem koupil opět nové čidlo a je to úplně stejné jako předtím. Nevíš co by s tím mohlo ještě jiného být ?, Díky za každý tip
když dáš zelený kroužek tak ti v řj ukazuje cca 83 a modrý nebo žlutý 6O, při zahřátém motoru,
pro přístrojovku je odpor stejný,
jestli máš někde po ruce modrý zkus co ti v řj ukáže, jinak to chce mít simuoátor odporu, ohmetr, tabulku ocporu v závislosti na teplotě a schéma řj který pin de do řj,

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zdenku na tomto foru už jsme se školili že žlutý je stejný jak modrý a že výrobce píše že jsou totožné,
moje ranní měření ukázaly že to není pravda při nule měly jiný odpor, ale ve stovkách,
každopádně žlutý má o dvacet méně to je šešdesát, někomu to prej žere, někdo je spokjojený že žhaví a za tepla chytá,
11O to jsem zatím v životě neviděl
moje ranní měření ukázaly že to není pravda při nule měly jiný odpor, ale ve stovkách,
každopádně žlutý má o dvacet méně to je šešdesát, někomu to prej žere, někdo je spokjojený že žhaví a za tepla chytá,
11O to jsem zatím v životě neviděl
Ahoj, mám problém se žhavením, do teď jsem tam měl modré čidlo (někdo přede mnou to už vyměnil) s tím modrým čidlem byla provozní teplota dost vysoko a v létě třeba i kousek od červeného pole a samozřejmě když to bylo takto extrémně ohřáté tak to nežhavilo, říkal jsem si že to dám do origo stavu, dal jsem tam zelené čidlo a nežhaví mi to teď už téměř vůbec, při studeném motoru bez problému, ujel jsem asi 4 km, voda podle budíku byla na 70°C nenažhavilo to, čekal jsem chvíli než schládne, ručička padla tak na 50°C ani potom to nežhavilo, abych odjel musel jsem odpojit čidlo, nažhavit a zase zapojit, co s tím, je pro mě jediné řešení bastlit tam přepínací relé s rezisotrem? Chtěl bych to opravit funkčně do origo stavu, na co se zaměřit? Na Vagu jsem to ještě neměřil, takže nevím jaké hodnoty dává do ECU, ale je tam něco jiného co by tohle mohlo způsobovat? Čidlo je jedno z těch levnějších asi za 140,-kč četl jsem tady, že některá zlobí, ale zase podle budíku to ukazovalo lépe, provozka byla tam kde bych si ji představoval, zatímco s tím modrým byla provozka na budíku vždy zvýšená...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
žhavenie vypína pri 65°C alebo po 3 minutách. ak má motor kludne aj 60°C a vyššie tak už žhaviť vôbec nepotrebuje, je to blbosť, soudruzi v MB zas neboli takí blbci
mám to vyskúšané. ak ti to nechytá tak ako väčšina majitelov dieslových feld nemáš niečo v poriadku. predvstrek - teda nastavenie rozvodov je prvá vec. neznamená že keď je na značkách tak je to dobre. ak niekto asi c čerpadlom hýbal nebude to sedieť, treba to nastaviť podla úchylkomeru (môj prípad) u mechanika ktorý to vie.
zelené čidlo je origo, nechal by som to tam. ďalej by si mal mať v poriadku štartér, ak nieje unavený tak OK ale ak sa ledva prevaluje tak repas, popr. ak máš old face tak tá má slabší kábel ku štartéru.
ak nevieš kto to mal pred tebou, ako s tým jazdil a aká bola údržba a kolko KM má najazdené, dal by som prekontrolovať a nastaviť trysky aby "nečúrali"
ďalej žhaviče, predpokladám že máš v poriadku, za studena by to malo chytiť na všetky štyry a stačí len raz nažhaviť.

zelené čidlo je origo, nechal by som to tam. ďalej by si mal mať v poriadku štartér, ak nieje unavený tak OK ale ak sa ledva prevaluje tak repas, popr. ak máš old face tak tá má slabší kábel ku štartéru.
ak nevieš kto to mal pred tebou, ako s tým jazdil a aká bola údržba a kolko KM má najazdené, dal by som prekontrolovať a nastaviť trysky aby "nečúrali"
ďalej žhaviče, predpokladám že máš v poriadku, za studena by to malo chytiť na všetky štyry a stačí len raz nažhaviť.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Ono to může být i jen opotřebením, auta, na které nikdo nesahal jen jezdila, najednou přestávají chytat a je to z důvodu, že motor ztratil původní tlaky a když se tomu přičte opotřebený starter a baterie, nastávají problémy./Tak se vymění čidlo, aby se žhavilo i za tepla a na čas je problém vyřešen/.Motory, které jezdily jako dělo, po 200000-250000 začaly mít tyhle problémy..Pomůže také zvýšit předvstřik ..,/ zastudena chytaly na otočení, ale za tepla se jim nechce/..
nepropadat panice...