Klepání v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Hele vanu sem sundanou neměl...válce byli krásný... je mi divny že by to bylo mázlí ...není to žádná mrdka vylítaná...mám to od 1majitele. Ale kdo ví....jinak zvuk stejnej jak studenej tak teplej...a přijde mi to jako z 1-2válce
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to trošku úsměvné, motor s velkou účinností, kdy se v autě majitel klepe zimou, jak ho nemůže ohřát a má mázlé písty jako nějaký pitomý benzin, který se uvaří jako fík... :) Ale je možné všechno...Možná dálniční šílenci s vraky vybavenými pouze čipem a těžkou nohou tohle dokážou... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Fabia 1,4 16V BBY
Obrázek
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Já mám spodek ASZ, hlavu ASV. Spodek má najeto necelých 120 tisíc, hlava od komplet repase necelých 40. Když jsem poskládal motor, nedělalo to, začalo to až někdy v průběhu a pomaličku se to asi stupňuje. Klepe to většinou až tak 2 minuty po nastartování. Někdy to ale začne hned.

Někdo nějaký tipy po čem jít? Díky
Ibiza mk3 230hp 440nm
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Huml píše:Fabia 1,4 16V BBY
Obrázek
Dá se to zjistit nějak jinak abych nemusel hlavu dolu a písty ven?
Když sou takhle ty písty co ovalita ve válcích?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

válce naštěstí ok, drobný rýžky, šli zahonovat
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

písty jsi dával nový? nebo starší dobrý ?
mě připadne druhovýroba hrozný bláto kolikrát...tuhle jsem měl Kolbenschmidt ( aspoň krabička byla ) a píst byl jak z papíru...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nový, Kolbenschmidt a vypadaly líp jak ty origo, víc matrošu na nich bylo, asi záleží jak do jakýho auta, každopádně nic jinýho rozumnýho nebylo, takže asi tak, ale jak jsem už psal, motor je teď supr tichej
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 čer 2014, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mazik »

Tak jste měli samozřejmě pravdu.....začal klepat píst o stěnu na 4. válci. Uvidím jestli to půjde ještě zapravit
Obrázek
Obrázek
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Huml píše:klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce ;)
teď mi řekni když sou takhle lízlí písty tak co je teda příčinou?ovalita válců??je mi divný že výměnou pístů se to opravý....otázkou je na jak dlouho...nebo čím se to stane?či kvůli čemu?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Treba kvuli KO pistich krouzku...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?
Ibiza mk3 230hp 440nm
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

jizzle píše:
blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?
Jak píšu, v obou případech..
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

Otázka je, zda to opravdu řešit, když sada nových pístů vyjde na 10, plus další mat a práce.. To je skoro lepší koupit jinej motor a tenhle dojet. Protože jak jsem psal jedinej problém je klepání, jinak tlaky OK, starty OK, nekouří, jede a klepe už 20 tis..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“