Klepání v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hele vanu sem sundanou neměl...válce byli krásný... je mi divny že by to bylo mázlí ...není to žádná mrdka vylítaná...mám to od 1majitele. Ale kdo ví....jinak zvuk stejnej jak studenej tak teplej...a přijde mi to jako z 1-2válce
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Je to trošku úsměvné, motor s velkou účinností, kdy se v autě majitel klepe zimou, jak ho nemůže ohřát a má mázlé písty jako nějaký pitomý benzin, který se uvaří jako fík...
Ale je možné všechno...Možná dálniční šílenci s vraky vybavenými pouze čipem a těžkou nohou tohle dokážou... 


nepropadat panice...
Já mám spodek ASZ, hlavu ASV. Spodek má najeto necelých 120 tisíc, hlava od komplet repase necelých 40. Když jsem poskládal motor, nedělalo to, začalo to až někdy v průběhu a pomaličku se to asi stupňuje. Klepe to většinou až tak 2 minuty po nastartování. Někdy to ale začne hned.
Někdo nějaký tipy po čem jít? Díky
Někdo nějaký tipy po čem jít? Díky
Ibiza mk3 230hp 440nm
Dá se to zjistit nějak jinak abych nemusel hlavu dolu a písty ven?Huml píše:Fabia 1,4 16V BBY
Když sou takhle ty písty co ovalita ve válcích?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
teď mi řekni když sou takhle lízlí písty tak co je teda příčinou?ovalita válců??je mi divný že výměnou pístů se to opravý....otázkou je na jak dlouho...nebo čím se to stane?či kvůli čemu?Huml píše:klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
Ibiza mk3 230hp 440nm
Jak píšu, v obou případech..jizzle píše:a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.