Peugeot 605 2.5td vysoké voln. otáčky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 605 2.5td vysoké voln. otáčky
Ahoj.Koupil jsem 605 která je údajně po výměně jakési pružiny v rotační hlavě čerpadla.Motor běží v pohodě,pravidelně,nekouří,dobře chytá, jen volnoběžné otáčky jsou 1.5tis.Jakmile se dotknu plynu,vyletí na 4tis a jen pomalu klesnou na těch 1.5tis.Plyn je elektronický.Nemůže mi někdo poradit co s tím?diky Beda..
To bude Bosch. Když odpojíš řídící vstřik, jde to pořád stejně blbě? Nehrabal se před opravou někdo v potenciometru plynu? Jinak asi čerpadlo ven a ať to někdo nastaví pořádně nebo koupě jiného - mám tři navíc. 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A to, že to nechce padat z otáček dělá až po té výměně pružiny v čerpadle? Jestli jo, tak je to na 99 % otočená taková broušená podložka u těch pružin ve vstřikovací hlavě. Vyndej hlavu čerpadla, uprostřed ní je píst s hlavou a po něm klouže ta podložka, kterou ovládá shora páka plynu a která ti ovládá konec vstřiku a množství vstříknuté nafty, nebo jak to napsat. Tohle jsem měl u svého 1.9TD. Nedala se prakticky nastavit bohatost a nechtělo to padat z otáček. Otoč tu podložku, dej to zas do kupy a uvidíš. Tohle se vztahuje k Boschi, Lucase neznám.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000