Samovolné spouštění dvou ventilatoru na chladiči octavia tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Samovolné spouštění dvou ventilatoru na chladiči octavia tdi

Příspěvek od moers »

na octavii tdi 66kw se semovolne spusti oba ventilatory a toci se az do vybiti baterky rj ventilatoru vymenena cidlo na chladici taky vymeneno a porad to stejne :?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co řj větráků...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

Ladas píše:co řj větráků...
ta rj vymenena aporad to stejne
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

riesil som take na najnovsej T6, rj motora bola vadna
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Odpoj i snímač klimatizace nebo ho změř.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Řešil jsem to asi před měsícem, najdi si tu můj příspěvek. Byly to shnilé piny v konektoru u ŘJ ventilátorů. Já se s tím pral skoro 3 měsíce a vyměnil snad úplně všechno. :(
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

dury2 píše:Řešil jsem to asi před měsícem, najdi si tu můj příspěvek. Byly to shnilé piny v konektoru u ŘJ ventilátorů. Já se s tím pral skoro 3 měsíce a vyměnil snad úplně všechno. :(
piny jak nove
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

geo píše:Odpoj i snímač klimatizace nebo ho změř.
kolik ma mit?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Asi 1.3V při 5barech
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

piny jak nove
ty moje byly taky jako nové, než jsem ten konektor rozebral a zjistil jsem, že jsou v půlce shnilé. Zkus to, nestojí to nic.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

dury2 píše:
piny jak nove
ty moje byly taky jako nové, než jsem ten konektor rozebral a zjistil jsem, že jsou v půlce shnilé. Zkus to, nestojí to nic.
zkusim to
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

moers píše:
dury2 píše:
piny jak nove
ty moje byly taky jako nové, než jsem ten konektor rozebral a zjistil jsem, že jsou v půlce shnilé. Zkus to, nestojí to nic.
zkusim to
vymenil jsem snad vse co de vymenit :?
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

to já taky, a pak jsem z nouze rozebral ten konektor a bylo jasno.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

dury2 píše:to já taky, a pak jsem z nouze rozebral ten konektor a bylo jasno.
konektor ok nemas prosimte el schema zapojeni ventilatoru dik
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

je v autodatech
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“