Regulátor tlaku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

huml.. zkus si odpojit tu hadičku a uvidíš o čem mluvím. pokud jednotka nedostane impuls že se zvedá tlak tak ani nepřidá naftu a tím pádem turbu bude málo tlačit a nenatlačí zdaleka ten tlak kterej by otevřel tu pružinku a i kdyby tak po otevření ventilu by to najednopu vystřelilo jak z praku.. chápu jak to myslíš, ale tak to fungovat nebude.. podle toho jak to ty popiseješ tak by tam ani nemusel být snímač tlaku ale jenom nějaký spínač který po docílení určitého tlaku sepne a zredukuje tlak a pak pořád dokola.. ale tak to přece nefunguje. jednotka plynule měří tlak a podle map v jednotce k tomu přidává nebo ubírá naftu a předvstřik, atd. takže když nedostane impulz o vzrůstajícím tlaku tak ani nepřidá nafty.. ten ventil jak vložilvita vypadá zajímavě to by mohlo fungovat.. trochu maturita než se to nastavý ale to by fungovat mohlo.. protože to je schopné ten tlak jenom ponížit ale na výstupu ho pořád nechat, jen snížený oproti vstupu.. uff už mě bolí prsty :)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ten ventil vypada dobře, však jsem to psal, že lepší by bylo ten průřež škrtit, proto jsem psal, že to zkusím a uvidím, ztrátu už má ten ventil zabudovanou
Uživatelský avatar
Rixie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 kvě 2007, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rixie »

Ciste teoreticky by to mohlo zvisit plniaci tlak,ale ked budes oblbovat RJ o tlaku.V skutocnosti tam budes mat viac tlaku ako bude v RJ a tym padom bude chudobnejsia zmes a to si myslim ze nebude velmi good.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

obohatíš většíma tryskama :D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo ty trysky se o to v poho postarají.. a tady tím zvýšením tlaku docílíš jěště víc výkonu a menší kouř..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Rixie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 kvě 2007, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rixie »

No ja som hned vedel ze sa dohodneme :D :D :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ještě nemám vyzkoušený jestli to bude fachčit jak myslím, ale rozebral jsem ten ventil a jednoduchou úpravou by šel předělat na plynulý škrcení průřezu a ta kulička s pružinkou by se vyhodila, takže použít by měl jít tak jako tak ;)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak až to odskoušíš tak dej vědět...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

určitě, dneska to nějak nevyšlo, snad příští týden i s novým turbem, jelikož to starý stihlo zakukat dřív než jsem to zapojil :(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak jsem zkoušel ten ventil a funguje, akorát je nastavenej na 1,5barů, pro vyšší tlak je potřeba vyměnit pružinu. Podotýkám, že ho používám na VTG ovládaný tlakem, ne na oblbování jednotky. Jak jsem psal, že by šel lehce upravit na škrcení průřezu(pak by neměl být vůbec žádnej problém s použitím na oblbování), tak to asi udělám v týdnu a zkusím to nafotit, pak napíšu jak to fachá. V tomto nastavení by to asi opravdu nefungovalo na to oblbování (asi ne z hlediska principu, ale z konstrukčních poměrů použitých průměrů), jelikož ta dirka pro řízenou ztrátu je hodně malá a kuličkou se jednoznačně nezreguluje množství, ale vyzkoušet to samozřejmě nemůžu, jelikož žádný auto se snímačem v jednotce nemám. Až to budu mít, dám to sem ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dneska jsem zkoušel tu úpravu toho ventilu
série
Obrázek
úprava
Obrázek
je to trošku hůř vidět, nějak to nechtělo zaostřit ;)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Kde se daj sehnat takovýhle pěkný malý fitinky? Sháněl sem je na netu ale je to problém.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to nevím, ale to je ten samej ventil, kterej se tu řeší od začátku
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Já vím, jen sem se chtěl zeptat jestli někdo neví, kde by se dali sehnat takovýhle drobnosti (na ten můj regulátor) Nechce se mi to vyrábět.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“