Regulátor tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
huml.. zkus si odpojit tu hadičku a uvidíš o čem mluvím. pokud jednotka nedostane impuls že se zvedá tlak tak ani nepřidá naftu a tím pádem turbu bude málo tlačit a nenatlačí zdaleka ten tlak kterej by otevřel tu pružinku a i kdyby tak po otevření ventilu by to najednopu vystřelilo jak z praku.. chápu jak to myslíš, ale tak to fungovat nebude.. podle toho jak to ty popiseješ tak by tam ani nemusel být snímač tlaku ale jenom nějaký spínač který po docílení určitého tlaku sepne a zredukuje tlak a pak pořád dokola.. ale tak to přece nefunguje. jednotka plynule měří tlak a podle map v jednotce k tomu přidává nebo ubírá naftu a předvstřik, atd. takže když nedostane impulz o vzrůstajícím tlaku tak ani nepřidá nafty.. ten ventil jak vložilvita vypadá zajímavě to by mohlo fungovat.. trochu maturita než se to nastavý ale to by fungovat mohlo.. protože to je schopné ten tlak jenom ponížit ale na výstupu ho pořád nechat, jen snížený oproti vstupu.. uff už mě bolí prsty 
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
tak jsem zkoušel ten ventil a funguje, akorát je nastavenej na 1,5barů, pro vyšší tlak je potřeba vyměnit pružinu. Podotýkám, že ho používám na VTG ovládaný tlakem, ne na oblbování jednotky. Jak jsem psal, že by šel lehce upravit na škrcení průřezu(pak by neměl být vůbec žádnej problém s použitím na oblbování), tak to asi udělám v týdnu a zkusím to nafotit, pak napíšu jak to fachá. V tomto nastavení by to asi opravdu nefungovalo na to oblbování (asi ne z hlediska principu, ale z konstrukčních poměrů použitých průměrů), jelikož ta dirka pro řízenou ztrátu je hodně malá a kuličkou se jednoznačně nezreguluje množství, ale vyzkoušet to samozřejmě nemůžu, jelikož žádný auto se snímačem v jednotce nemám. Až to budu mít, dám to sem 

