
Zvýšenie tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšenie tlaku turba
Aky je možný nastaviť maximalny tlak turba v RJ /chip/,tak aby auto s tym nemalo žiaden problem,tj aby nepadalo do núdzového režimu a podobne.Ide o Ibizu 99,AFN 81kw.Diky za odpovede. 

Ibiza GT TDI Evo1
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšenie tlaku turba
Padání do nouzového režimu nemá s maximálním nastaveným tlakem nic moc společného, pokud to turbo dokáže požadovaný tlak vyvinout. A věř že 110hp turbo dokáže 2 bary v klidu dát.macof píše:Aky je možný nastaviť maximalny tlak turba v RJ /chip/,tak aby auto s tym nemalo žiaden problem,tj aby nepadalo do núdzového režimu a podobne.Ide o Ibizu 99,AFN 81kw.Diky za odpovede.
Ovšem záleží potom, co máš za čidlo tlaku. Standartní dokáže měřit asi do 1.55 baru. Okolo tohoto tlaku se dá existovat.

To znamená, že když přijedu na chip, tak bude třeby vyměnit i čidlo tlaku? Mám ho schánět nebo dodáš. Kolik vlastně doporučíš tlak turba - původně 110 PS, teď turbo 130PS a Sprinty 764 - tak aby tam bylo kolem 150-160PS.
Dík.
Dík.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
jj, na 160hp mam 1.45b...takze staci puvodni cidlo...reesha píše:Na 150-160hp dostačuje původní čidlo s menším rozsahemTDIPOWER píše:To znamená, že když přijedu na chip, tak bude třeby vyměnit i čidlo tlaku? Mám ho schánět nebo dodáš. Kolik vlastně doporučíš tlak turba - původně 110 PS, teď turbo 130PS a Sprinty 764 - tak aby tam bylo kolem 150-160PS.
Dík.

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
