S3 8L 1.8T (AMK) - logy

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

S3 8L 1.8T (AMK) - logy

Příspěvek od Fuxxo »

Ahojte. pozrel by sa niekto na tieto logy? Lebo nejako nechapem co to moje auto robi...

prvy je na 3q do kopca, plyn na podlahe
druhy je rozsiahlejsi - pokracovanie stupania do kopca + zakruty, na kopci otocka a 1 - 2 - 3 na plny plyn a koniec...

https://www.sendspace.com/file/7edqv4
https://www.sendspace.com/file/133p43

dakujem
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Aky mas problém? Nechce mi otvorit log
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

logy som skusil sosnut a otvorit, tak funguju normalne, skus novsiu verziu logviewu 0.1.6..

no mam taky problem, co bol aj vyznam logovania. rj ma poziadavku 0,5 baru vtedy, ked ma auto zacat tahat. pokial viem, seria S3 (co by som mal mat aj ja) ma tlacit 0.9 bar od cca 3k rpm az po 6k rpm, potom tlak pada. robi mi to od kupy auta, no planujem nejaku upravu a chcem zistit co tomu vobec je. Teoreticky by stalo za pokus nahrat tam seriovy soft z S3, ktory nemam... neviem co predchadzajuci majitelia s tym robili, ale to auto normalne nejde..
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

A nemas prefuk cez zvody?? Niesu prasknute???
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

ADKO13 píše:A nemas prefuk cez zvody?? Niesu prasknute???
keby nazries do toho logu, tak vidis, ze RJ ma poziadavku na tlak 0.5 bar a to turbo tolko aj tlaci... keby tam aj prefuk je, tak RJ chce 0.9 bar a n75 sa ho tam snazi na ten tlak dostat.. ale nie..
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Nechce mi otvorit log :) sry

Skusit nahodit origo soft alebo chip co to urobi
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

rad by som nahodil origo soft, ked ho nemam :) ty svoj asi nemas niekde na diskete, ze? :D a chip az o 3-4 mesiace, ked vymenim to co chcem vymenit :)
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli tam máš K04 tak rád praská výfukový hausing turba
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

to sa fakt musim opakovat? nechcem byt arogantny, ale...

RJ ma poziadavku na tlak 0.5 baru a tolko turbo tlaci. chces mi povedat, ze RJ ma kameru a pozera na housing K04ky a ked vidi praskliny tak obmedzi plniaci tlak z 0.9 baru na 0.5 baru? keby bol prasknuty housing, tak poziadavka riadiacej jednotky bude 0.9 baru, turbo bude tlacit 0.5 baru a wastegate bude zatvoreny...
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ok a kolik máš reálný podle budíku když je požadavek 0,5 a 0,9 na čidlo se nespoléhej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

v tom prvom logu to sedelo podla budika. isiel som na 3q od nizkych otacok a turbo tlacilo 0.5-0.6 baru. fakt netusim, co s tym robil predchadzajuci majitel, lebo tvrdil, ze tam je chip, ale nemaju graf z brzdy.. ak sa v tom niekto hrabal, tak stoji za pokus tam nahrat od niekoho seriovy soft ci to bude robit rovnake veci...
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

njn bez série se asi nepohneš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od kire »

sprav printscreen z vagu kde je napísané číslo jednotky (prvý screen keď otvoríš motorovú jednotku). Pozriem ti originálny súbor podľa toho.
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

Ci sa to da niekde stiahnut? Je to doveryhodne? Ku vagu sa dstanem niekedy vecerom...
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

tak tu je foto cisla RJ z vagu

Obrázek
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“