2.0TDI AZV HLAVA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

2.0TDI AZV HLAVA

Příspěvek od konkys5 »

Ahojte, mám dotaz, na 80% mám prasklou hlavu - AZV (OBDOBA BKD??)- 190tkm, voda se ztrácí ( cca 1l na 3000km), nikde nejde vidět žádný únik, po delším stání na volnoběh auto dost dýmí ...
chci se zeptat, zda náhodou nemá někdo nějaký tipy - nabídky ke koupi či zda stačí zavařit + u koho - nejlépe SEVER ČECH...


Díky moc za jakoukoliv radu typ návod ...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavárna AutoPejšek kousek od Slaného.
Ale u tebe bych nejdříve zkusil vyřadit chladič spalin, můžná bude prasklý.
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Chladič spalin je myšleno chladič na EGR? Nad turbem ? ... Jak ho vyřadím ? děkuji
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No odpojit od něj hadice a propojit je + vyzkoušet, než budeš sundavat hlavu, určitě udělej tohle.
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

dobře, vyzkoušet tím stylem, že je propojím, udělám rysku na expanzce a budu kontrolovat třeba měsíc? ..
Nestane se nic,. když bez něj budu jezdit delší dobu ... ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nestane
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mám tady jednoho tourana s motorem AZV 16V, ztrácí se voda. Tak jsem odpojil chladič spalin (2x hadice cca 18mm) a propojil, ale jdou tam do těch míst ještě 2 malé hadičky - na odvzdušnění chl. systému. Mám je taky odpojit? Na co to tam je? Díky :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano celý vodní okruh odpoj od spalin
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

ten samej problem jsem ted řešil, panovi se ztracela voda tak mu nekdo vymenil hlavu ztracela se dal tak mu dal znova jinou starší ted to privez ke mně odpojil jsem EGR jak píšete tlustou i slabou kusem trubky spojit. a ejhle voda se neztácí a pán se drbe na hlavě :D (LOL) (LOL)
Touran 2.0 tdi 16v
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Zdravím,

Touran 2004, AZV, 2.0 16V - ztrácela se mi voda.

Následovala:
* výměna prorezlého chladiče
* výměna EGR - netěsnil v zahřátém stavu
* sundání hlavy
* hlava prošla tlakovou zkouškou bez úniku
* výměna těsnění pod hlavou
* výměna stírátek
* výměna šál u vaček
* když už bylo venku turbo, měnila se osička a nějaké přetěsnění

I po tom všem, ale auto žere kapalinu dál. Olej je čistý.

Pokud neodtlakuji chlazení hned po jízdě - hladina se později nahoru nevrátí.

Auto po delším stání (3 dny) mizerně startuje - jakoby motor kucká a trvá několik vteřin než nastartuje. Pokud ho hned zastavím a opakuji start - je okamžitý.

Pokud odtlakuji hned po jízdě, auto nestartuje okamžitě, ale celkem svižně.

Neměl byste někdo nápad co by to mohlo být?

Díky
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já do toho tourana nakonec aplikoval toto:
http://obchod.top-oil.cz/www/PRILOHY/TL ... CKSEAL.PDF

a je klid, voda nemizí, před tím mizela pořád i po vyřazení EGR a výměníku.
Už je to rok a pořád dobrý...určitě bych to vyzkoušel, stojí to pár korun
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

mám tu BKD s podobným problémem, zatuhlý turbo, kámoš co to turbo dělal ( Turbocar ) říkal že naklápění/lopatky byly celý od kristalků fridexu, tzn. jde to někde do spalováku..
s těmi přípravky na utěsnění mám taky dobrý zkušenosti, tak to zkusím aplikovat taky a uvidí se
skeblo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 pro 2016, 18:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeblo »

Zdravim, Chcem sa opytat ci trpia hlavy este praskanym pri motore AZV r.v. 2008. Vdaka
skeblo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 pro 2016, 18:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeblo »

Zdravim, popripade kde hladat cislo a pismeno revizie hlavy. Vdaka
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Já mám BKD a když sundám plastový kryt nahoře na motoru je tam na pravé straně ze předu číslo a to písmeno té revize. jestli je to u AZV stejný nevim. Ale zkus :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“