2.0TDI AZV HLAVA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI AZV HLAVA
Ahojte, mám dotaz, na 80% mám prasklou hlavu - AZV (OBDOBA BKD??)- 190tkm, voda se ztrácí ( cca 1l na 3000km), nikde nejde vidět žádný únik, po delším stání na volnoběh auto dost dýmí ...
chci se zeptat, zda náhodou nemá někdo nějaký tipy - nabídky ke koupi či zda stačí zavařit + u koho - nejlépe SEVER ČECH...
Díky moc za jakoukoliv radu typ návod ...
chci se zeptat, zda náhodou nemá někdo nějaký tipy - nabídky ke koupi či zda stačí zavařit + u koho - nejlépe SEVER ČECH...
Díky moc za jakoukoliv radu typ návod ...
Mám tady jednoho tourana s motorem AZV 16V, ztrácí se voda. Tak jsem odpojil chladič spalin (2x hadice cca 18mm) a propojil, ale jdou tam do těch míst ještě 2 malé hadičky - na odvzdušnění chl. systému. Mám je taky odpojit? Na co to tam je? Díky 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
ten samej problem jsem ted řešil, panovi se ztracela voda tak mu nekdo vymenil hlavu ztracela se dal tak mu dal znova jinou starší ted to privez ke mně odpojil jsem EGR jak píšete tlustou i slabou kusem trubky spojit. a ejhle voda se neztácí a pán se drbe na hlavě
Touran 2.0 tdi 16v



Touran 2.0 tdi 16v
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22 led 2016, 13:17
Zdravím,
Touran 2004, AZV, 2.0 16V - ztrácela se mi voda.
Následovala:
* výměna prorezlého chladiče
* výměna EGR - netěsnil v zahřátém stavu
* sundání hlavy
* hlava prošla tlakovou zkouškou bez úniku
* výměna těsnění pod hlavou
* výměna stírátek
* výměna šál u vaček
* když už bylo venku turbo, měnila se osička a nějaké přetěsnění
I po tom všem, ale auto žere kapalinu dál. Olej je čistý.
Pokud neodtlakuji chlazení hned po jízdě - hladina se později nahoru nevrátí.
Auto po delším stání (3 dny) mizerně startuje - jakoby motor kucká a trvá několik vteřin než nastartuje. Pokud ho hned zastavím a opakuji start - je okamžitý.
Pokud odtlakuji hned po jízdě, auto nestartuje okamžitě, ale celkem svižně.
Neměl byste někdo nápad co by to mohlo být?
Díky
Touran 2004, AZV, 2.0 16V - ztrácela se mi voda.
Následovala:
* výměna prorezlého chladiče
* výměna EGR - netěsnil v zahřátém stavu
* sundání hlavy
* hlava prošla tlakovou zkouškou bez úniku
* výměna těsnění pod hlavou
* výměna stírátek
* výměna šál u vaček
* když už bylo venku turbo, měnila se osička a nějaké přetěsnění
I po tom všem, ale auto žere kapalinu dál. Olej je čistý.
Pokud neodtlakuji chlazení hned po jízdě - hladina se později nahoru nevrátí.
Auto po delším stání (3 dny) mizerně startuje - jakoby motor kucká a trvá několik vteřin než nastartuje. Pokud ho hned zastavím a opakuji start - je okamžitý.
Pokud odtlakuji hned po jízdě, auto nestartuje okamžitě, ale celkem svižně.
Neměl byste někdo nápad co by to mohlo být?
Díky
Já do toho tourana nakonec aplikoval toto:
http://obchod.top-oil.cz/www/PRILOHY/TL ... CKSEAL.PDF
a je klid, voda nemizí, před tím mizela pořád i po vyřazení EGR a výměníku.
Už je to rok a pořád dobrý...určitě bych to vyzkoušel, stojí to pár korun
http://obchod.top-oil.cz/www/PRILOHY/TL ... CKSEAL.PDF
a je klid, voda nemizí, před tím mizela pořád i po vyřazení EGR a výměníku.
Už je to rok a pořád dobrý...určitě bych to vyzkoušel, stojí to pár korun
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

