P307 chybové kódy

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

P307 chybové kódy

Příspěvek od HonzaXM »

Kluci, prosím vás, u 307 2,0 HDI 79kW to hlásí dvě závady. 01205 a 20021. U obou to píše neznámá závada. Auto jede v nouzáku. Po vymazání to jede někdy 70km, jednou dokonce 400km v pohodě a pak znovu. Pán to chce konečně řešit, tak bych rád věděl, na co se zaměřit. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Čím to čteš?
Patkan48
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2015, 23:23
Bydliště: Bourne UK

Příspěvek od Patkan48 »

Co som pozeral na nete,vsetko sa to toci okolo FAP filtra a aditiv.
Univerzalny rusky kluc...https://cs.wikipedia.org/wiki/Sekera
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vymontuj FAP, zalej ho přes noc čističem ( Bluechem nebo tak ), pak na horkou vapku a půl hodiny do něj prát, namontovat, pořádně tomu dát kakao ať se vypálí a uvidíš
tak to léčíme my, úspěšnost tak 80%
novej FAP stojí nesmysl
Regenerace v odborné firmě o něco míń
Peugeot nabízí FAPy výměnným fondem myslím kolem 7-8tis.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, jinak to chce pořádnou diagnostiku ( Peugeot Planet Office, Diagbox ) a ne jen vyčíst závady nějakým univerzálem, to ti fakt nic neřekne, nevím jestli přes to vůbec spustíš regeneraci ? Třeba Autocomem to jde..
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Ahoj, bylo to napíchlé Autocomem. Prý byl FAP rozebraný několikrát a vevnitř jako nový. I originál diagnostika napsala ucpaný FAP a senzor tlaku výfukových plynů (je pod posilovačem brzd a dolů vedou dvě hadičky) Vyměněno a zdá se, že za 1200 Kč vyřešeno. :) Už ujel asi 3000 km a pořád dobrý.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“