Běh motoru na maximální výkon - problémy.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
Běh motoru na maximální výkon - problémy.
Nazdar přátelé.
Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.
Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....
Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.
No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??
Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....
Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.
Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.
Díky a mějte se fajn.
Petr
Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.
Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....
Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.
No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??
Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....
Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.
Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.
Díky a mějte se fajn.
Petr
TDI auto
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
filtr alco
Zdravím, no, to možná bude ono, ale nikdy jsem s tím problémy neměl. No, spíš mi přijde, že před filtrem v pohodě, žádné bubliny v hadicích a za filtrem tam stále něco leze, prostě za filtrem se to z neznámého důvodu zavzdušňuje.
Spojky na hadicích jsem už důkladně prošel.
Je to filtr z Golf 2 a ten má dole plast.vypouštěcí šroub a nahoře další šroubek a myslím si, že to leze někudy tudy. Musím zkusit jiný filtr.
No vůbec ten ACLO je tak levný, že se ty hadičníky ohýbají v tenkým plechu, to bude nejspíš pěknej ....
Pak dám vědět.
Mějte se hezky.Petr
Spojky na hadicích jsem už důkladně prošel.
Je to filtr z Golf 2 a ten má dole plast.vypouštěcí šroub a nahoře další šroubek a myslím si, že to leze někudy tudy. Musím zkusit jiný filtr.
No vůbec ten ACLO je tak levný, že se ty hadičníky ohýbají v tenkým plechu, to bude nejspíš pěknej ....
Pak dám vědět.
Mějte se hezky.Petr
TDI auto
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
malý filtr.
tak jsem to zkusil a skutečně.
Přisávalo mi to hadičkama - respektive spojema. Ty palivový hadičky netěsnily jak by měly. Vypozoroval jsem, že budu muset dávat nejméně dvě sponky a zkontrolovat to raději několikrát.
Takže resumé zní, pozor na sponky.
Mějte se fajn přátelé.
Petr
Přisávalo mi to hadičkama - respektive spojema. Ty palivový hadičky netěsnily jak by měly. Vypozoroval jsem, že budu muset dávat nejméně dvě sponky a zkontrolovat to raději několikrát.
Takže resumé zní, pozor na sponky.
Mějte se fajn přátelé.
Petr
TDI auto
no, to tam teda musíš mít podtlak jako kráva...Já na většině podtlakových hadic ani sponky nemam a s přisáváním vzduchu jsem extra problémy nikdy neměl, leda když už jsem měl hodně zanesenej filtr. Před čerpadlem mam zapojenej manometr a úbytek výkonu se objevuje při podtlaku tak 0.6 atm, a to už je filtr na vyhození. (na naftu mám podtlak tak maximálně 0,2 atm, a to musí bejt hodně zima...)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007