Běh motoru na maximální výkon - problémy.

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Běh motoru na maximální výkon - problémy.

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Nazdar přátelé.

Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.

Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....

Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.

No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??

Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....

Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.

Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.

Díky a mějte se fajn.
Petr
TDI auto
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Nemusi dostacovat prumer hadic od nadrze ale spis bude nedostatecny prutok pres filtr zkus tam na test dat jenom filtrik se sitkem a uvidis.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

filtr alco

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Zdravím, no, to možná bude ono, ale nikdy jsem s tím problémy neměl. No, spíš mi přijde, že před filtrem v pohodě, žádné bubliny v hadicích a za filtrem tam stále něco leze, prostě za filtrem se to z neznámého důvodu zavzdušňuje.

Spojky na hadicích jsem už důkladně prošel.

Je to filtr z Golf 2 a ten má dole plast.vypouštěcí šroub a nahoře další šroubek a myslím si, že to leze někudy tudy. Musím zkusit jiný filtr.

No vůbec ten ACLO je tak levný, že se ty hadičníky ohýbají v tenkým plechu, to bude nejspíš pěknej ....

Pak dám vědět.

Mějte se hezky.Petr
TDI auto
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Skoro na kazde benzince maji takovy ty maly plastovy benzinovy filtriky ... tak kup a vyzkousej ... poznas kde ti to prisava .. jetli filtrem nebo hadicema .. stoji asi 20 kc ... lepsi nez kupovat hned novej palivak...
Ficus
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 čer 2007, 22:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ficus »

Napoj vše z malýho kanystru u motoru, a poznáš, jestli je to ve vedení a sítku, nebo jen někde u filtru.
Ficus
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

malý filtr.

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

tak jsem to zkusil a skutečně.

Přisávalo mi to hadičkama - respektive spojema. Ty palivový hadičky netěsnily jak by měly. Vypozoroval jsem, že budu muset dávat nejméně dvě sponky a zkontrolovat to raději několikrát.

Takže resumé zní, pozor na sponky.

Mějte se fajn přátelé.
Petr
TDI auto
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

no, to tam teda musíš mít podtlak jako kráva...Já na většině podtlakových hadic ani sponky nemam a s přisáváním vzduchu jsem extra problémy nikdy neměl, leda když už jsem měl hodně zanesenej filtr. Před čerpadlem mam zapojenej manometr a úbytek výkonu se objevuje při podtlaku tak 0.6 atm, a to už je filtr na vyhození. (na naftu mám podtlak tak maximálně 0,2 atm, a to musí bejt hodně zima...)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

No ale právě proto se dává někde za nádrž třeba membránový čerpadlo a pak s podtlakem a souvisejícíma netěsnostma neni potíž. TDIčka dokonce už v nádrži takový malý čerpadýlko maj, ale na olej je to pořád málo, i když to taky pomáhá.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“