Kam zapojit pridavny budik tlaku turba a teploty oleje?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Kam zapojit pridavny budik tlaku turba a teploty oleje?

Příspěvek od Jims1 »

Muze my nekdo poradit, kam zapojit budik tlaku turba a kam dat cidlo teploty oleje? Pokud mozno mene nasilne moznosti.. Napr pokud jde tlak turba napojit "T" na nejakou hadicku, coz sem neke zahledl..mam motor 1.9 tdi ASV.

Za fotky bych byl rad. Diky
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

u ASV musis pripojit budik na tlak turba primo na tlakove vedeni co vede od turba do motoru. Nejlepe nekde jak jsou sací parohy. Zadna trubicka tam neni kam bys to pripojil. Vsechny jsou na vedeni podtlaku.

Cidlo na teplotu oleje muzes dat do olejové vany (ale to neni nejlepsi reseni) , nebo na drzak olejoveho filtru (z boku je sroubek) a nebo primo na hlavu motoru (tesne pod vyvevou je sroubek, stejnej jako na drzaku olej filtru)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Diky za odpoved..dokazse sem jeste nahazet nejake foto tech mist, kam to dat? Vubec nevim, ze by u filtru byl nejaky sroubek na vic
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Obrázek

tady je jeden. Ten samek sroubek je i z leva na drzaku toho filtru. Ale dej si pozor je tam jinej zavit myslim ze M10x1,25 ale i tak si to zjisti.

Jinak vystup na budik tlak turba je asi nejlepsi udelat nekde v egr ventilu.
;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Bude to znit divne, ale do toho otvoru misto toho sroubku postaci kdyz tam nasroubuji rovnou to cidlo??
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jims1 píše:Bude to znit divne, ale do toho otvoru misto toho sroubku postaci kdyz tam nasroubuji rovnou to cidlo??
myslim si ze cidlo s timhle zavitem jen tak nesezenes. Jinak jo dej ho primo tam.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Takovych sroubu mam v obsahu baleni asi pet..uvnitr je dalsi zavit do ktereho prave sedi to podlouhle cidlo..zkusim, jestli nektrey z tech sroubu jde do toho zavitu u filtru
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nevim jak presne je to udelany uvnitr toho drzaku. Ale aby ti nevytekl olej z filtru kdyz povolis ten sroubek.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Kdyz to vysroubuji tak by olej teci nemel..ne?? Doufam v to😂
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“