podivna spotreba s predehrevem

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

No výměník, pokud je jenom jeden, musí být před filtrem - jinak je tam na nic.

Jsou tady lidé, kteří mají výměníky dva - jeden před filtrem - pouze na olej a druhý před čerpadlem a jím pak ženou olej i naftu.

Ty ale jezdíš na mix, takže by ti ten mix tekl oběma výměníky.

To, že se zklidnil motor po přidání výměníku před čerpadlo dokazuje opodstatněnost použití výměníku před čerpadlem - tedy mezi filtr a čerpadlo.

Myslím si, že máš ucpaný filtr, tedy před čerpadlem větší podtlak než je zdrávo, ale jestli to může souviset se spotřebou, to teda nevím.
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Ale jo, když má auto vysoko do žlabu, tak máš lenochoda, musíš mu víc šlapat na krk a spotřeba jde nahoru, ale že by tak moc, o půlku :?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
zmyleny
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2007, 17:33

Příspěvek od zmyleny »

Zdenda píše:Ale jo, když má auto vysoko do žlabu, tak máš lenochoda, musíš mu víc šlapat na krk a spotřeba jde nahoru, ale že by tak moc, o půlku :?
motor to je akorat 2,8 TD a auto ma skoro 2,5t takze vykon nic moc,

takze panove je to pravda, vymenik pred filtr a je to v pohode,
to jen tak abychom meli reseni na zaver
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“