No výměník, pokud je jenom jeden, musí být před filtrem - jinak je tam na nic.
Jsou tady lidé, kteří mají výměníky dva - jeden před filtrem - pouze na olej a druhý před čerpadlem a jím pak ženou olej i naftu.
Ty ale jezdíš na mix, takže by ti ten mix tekl oběma výměníky.
To, že se zklidnil motor po přidání výměníku před čerpadlo dokazuje opodstatněnost použití výměníku před čerpadlem - tedy mezi filtr a čerpadlo.
Myslím si, že máš ucpaný filtr, tedy před čerpadlem větší podtlak než je zdrávo, ale jestli to může souviset se spotřebou, to teda nevím.
podivna spotreba s predehrevem
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
motor to je akorat 2,8 TD a auto ma skoro 2,5t takze vykon nic moc,Zdenda píše:Ale jo, když má auto vysoko do žlabu, tak máš lenochoda, musíš mu víc šlapat na krk a spotřeba jde nahoru, ale že by tak moc, o půlku
takze panove je to pravda, vymenik pred filtr a je to v pohode,
to jen tak abychom meli reseni na zaver