Kolik tlaci turbo VNT20 v serii?(2.5tdi)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
...to be or not to be... - faster
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
Myslim ze toto nie je Humlov pripad.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 čer 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od suskyin »

Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
ano dakujem za mudra slova stingy......
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

suskyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa (wallbash)

huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?
jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodu
Obrázek
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Nádhera, jestli na jaře pojedeš tak se určitě stavim.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 čer 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od suskyin »

Huml píše:
suskyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa (wallbash)

huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?
jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodu
Obrázek
skoda ze prave v akci sem te nevidel, jenom uz stat pred tou cilovkou... tak hlavne at se dari, ale mel bych strach z ty VNT20ky na delsi zatezi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám tam teď turbo ze 150k, sehnal bych raději ze 180k, ale nebylo, ani nevím jakej je mezi nima zásadní rozdíl, jestli nějakej je, např. větší kompresor
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jednu mrtvou 180 mám doma tak ti průměr můžu změřit.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ok, můžem to dát nějak dohromady, určitě by to zajímalo víc lidí
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Neni problem zejtra pokud bude čas tak ji kuchnu a změřim. ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tak jsem ten kompresor blejsknul :D
Kvalita nic moc :roll:
Ten větší průměr kompresorovýho kola má bejt 52mm jsem to nějak špatně držel.
Teď by to chtělo aby někdo změřil jakej průměr má na náběhu kola 150 turbína, ten větší je danej typem GT 20/52 - 52 Udává ten větší průměr kompresorovýho kola.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dneska jsem měřil tu 150ku, jelikož je vrtule na sr..ku, měřil jsem aspoň tu vstupní díru v tom obalu a je +/- 39mm, takže jak koukám na tu fotku naměřil jsi 39 na vrtuli, takže budou asi stejný, možna má ta 180ka přísnější normu na vyvážení
honza jeep
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 srp 2009, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od honza jeep »

zdravím, jsem tu nový a potřebuju radu. Mám turbo VNT20, jezdím offroad, právě toto turbo montuju do svého jeepu a potřebuju znát bezpečný maximální tlak, co vydrží. Motor 23TD mercedes
dik za radu (včetně atmosf. tlaku)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

honza jeep píše:zdravím, jsem tu nový a potřebuju radu. Mám turbo VNT20, jezdím offroad, právě toto turbo montuju do svého jeepu a potřebuju znát bezpečný maximální tlak, co vydrží. Motor 23TD mercedes
dik za radu (včetně atmosf. tlaku)
Vycházel bych z původních map pro 2,5TDI, objemově je to hodně blízko s tím Medem, takže nějakejch 2.35bar abs tlaku.
Další věc je, jak to budeš regulovat, jestli mechanicky, tak bych na původní mapu (viz. chiptuningův příspěvek) nešel, aby to nahoře nelehlo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“