Kolik tlaci turbo VNT20 v serii?(2.5tdi)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
...to be or not to be... - faster
Myslim ze toto nie je Humlov pripad.Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
Kolotoč TUNING
ano dakujem za mudra slova stingy......Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodususkyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa![]()
huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?

skoda ze prave v akci sem te nevidel, jenom uz stat pred tou cilovkou... tak hlavne at se dari, ale mel bych strach z ty VNT20ky na delsi zateziHuml píše:jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodususkyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa![]()
huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 srp 2009, 22:32
Vycházel bych z původních map pro 2,5TDI, objemově je to hodně blízko s tím Medem, takže nějakejch 2.35bar abs tlaku.honza jeep píše:zdravím, jsem tu nový a potřebuju radu. Mám turbo VNT20, jezdím offroad, právě toto turbo montuju do svého jeepu a potřebuju znát bezpečný maximální tlak, co vydrží. Motor 23TD mercedes
dik za radu (včetně atmosf. tlaku)
Další věc je, jak to budeš regulovat, jestli mechanicky, tak bych na původní mapu (viz. chiptuningův příspěvek) nešel, aby to nahoře nelehlo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
