U přímýho vstřiku, když se trysky nechladí benzínem, tak se zapékají.
Existuje přímý vstřik pro fsi, využívající sériové komponenty, ale díky pořizovací ceně to návratnost asi nemá. http://www.auto-plyn-lpg.cz/vialle
Kdysi se tam dávalo normální sekvenčí LPG, kde třeba každý 7 nebo 8 vstřik místo LPG vstřikovače se použil benzínový - právě aby se neupekl.
Teď to začínají dělat tak jak píše ROLAN, že LPG jde v kapalné fázi přes benzínové vstřikovače. Takže je možné i startovat na LPG.
Ty systémy jsem viděl už kolem 35-40tis. za 4-válec.
Z mého pohledu je hlavní nevýhoda to vysokotlaké čerpadlo LPG. Ptal jsem se na to plynaře a ten říkal že většina výrobců garantuje životnost nejčastěji 60tis. km a někteří 100tis. km a nové čerpadlo pak stojí kolem 15tis. Řešil jsem to asi půl roku zpátky, když jsem přemýšlel nad 1.8 TBI od Alfy - po telefonátu s plynařem jsem to pustil z hlavy.
Když jsem hledal možnosti repase toho čerpadla, tak jsem ještě narazil na info, že u TSI se používá to vysokotlaké čerpalo které tam je, akorát se posílá někde do zahraničí na úpravu, aby to mohlo čerpat i kapalné LPG.
Jsou to útržkovité informace, ale třeba mě někdo doplní...