Touran AZV 2004 - ztrácí se voda

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Touran AZV 2004 - ztrácí se voda

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Zdravím,

Touran 2004, AZV, 2.0 16V - ztrácela se mi voda.

Následovala:
* výměna prorezlého chladiče
* výměna EGR - netěsnil v zahřátém stavu
* sundání hlavy
* hlava prošla tlakovou zkouškou bez úniku
* výměna těsnění pod hlavou
* výměna stírátek
* výměna šál u vaček
* když už bylo venku turbo, měnila se osička a nějaké přetěsnění

doplneni:
* minuly rok se delaly rozvody, vcetne pumpy - leda ze by to v autorizaku realne nevymenili



I po tom všem, ale auto žere kapalinu dál. Olej je čistý.

Pokud neodtlakuji chlazení hned po jízdě - hladina se později nahoru nevrátí.

Auto po delším stání (3 dny) mizerně startuje - jakoby motor kucká a trvá několik vteřin než nastartuje. Pokud ho hned zastavím a opakuji start - je okamžitý.

Pokud odtlakuji hned po jízdě, auto nestartuje okamžitě, ale celkem svižně.

Neměl byste někdo nápad co by to mohlo být?



Díky
Naposledy upravil(a) xxPetr Kxx dne 13 črc 2016, 12:12, celkem upraveno 3 x.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Vodná pumpa
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Vodná pumpa
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20249
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to by asi viděl kdyby to vyloženě teklo ne...
navíc když byla hlava dole určitě se pumpa min. zkouknula když se dělaly rozvody
v autě necítíš fridex? ( radiátor )
refraktometr za výfuk a zkusit jestli je fridex ve výfukových plynech
xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Zdar, v aute bylo v zime pri zapnutem topeni citit jakoby saze, nebo smrad palenyho uhli, kdo jeste pamatujete kamna :-D

Je mozny se nekam podivat, mimo servis, kde by ta voda mizela z toho radiatoru?

Pod autem byvala louze jen v zime, pred vymenou toho chladice.

Olej je cisty, jen ten bily kour zezadu nemuzu ted ani potvrdit ani vyvratit, ale kdyz byla hlava dole, tak ve vyfuku bylo videt, ze tam sel olej - pry trchu vic z turba, ale snad nic zasadniho?

U turba se cistila jeste regulace lopatek.

Rozvody jsem ted delat nenechal, protoze byly udelane minuly rok - najelo se s nima ani ne 10 000 km.
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Treba skontrolovat chladic spatnych vyfukovych plynov. Ten zvykne tiect.
V zime smrdi prihrev - webasto, ma to chujove rieseny vyvod splodin pod prednzm blatnikom.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Chladic spalin je uz vymeneny.
carel
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 lis 2007, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od carel »

zdar , koukni vedle Webasta , mně to teklo vždycky tam.
A známej , co má servis hledá vždycky nejdřív tam.
xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Zdravím,

mám novou informaci. Teče mi voda do prvního válce. Špatně to startovalo po delší době stání - automechanik vyndal žhavící svíčky, protočil motor a vyletěla na něj chladící kapalina.

Hlava byla na zkoušce a prý prošla.

Dá se s tím něco udělat nebo je to konec motoru?

Díky
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Nevím odkad si ale hlava asi určite nebude OK odvez hlavu někomu kdo je děla už léta, nevim odkad si ale my vozíme hlavy do Ostravy k STK tajga, ke Karlovi Študentovi který ma na to firmu již 20let a nikdy nebyl problém, dokonce- I kyž byla hlava prasklá vždy to zavařili a nikdy žaden problem.
www.opravyhlav.cz
Pochybuji že by byl prasklý blok.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dej tam přípravek pro utěsnění prasklin v hlavě - třeba toto - http://obchod.top-oil.cz/detail25/do-ch ... block-seal

mám s tím dobrý zkušenosti a jednoho tourana AZV jsem tím odnaučil pít vodu. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

MirekX píše:dej tam přípravek pro utěsnění prasklin v hlavě - třeba toto - http://obchod.top-oil.cz/detail25/do-ch ... block-seal

mám s tím dobrý zkušenosti a jednoho tourana AZV jsem tím odnaučil pít vodu. :)
To je rada tak na ježdění kolem plotu.
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

když jsi prvně dělal tu hlavu, nechal jsi ji přebrousit?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Prohlej blok. Nechat zaskrabat
Vzdy kdy buchne tesneni udelat obe strany
Hlavu zabrousit a zkontrolovat blok.
Vetsinou to dela na 3 valci, ktery je nejvic namahany teplem
od turba.
xxPetr Kxx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 led 2016, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od xxPetr Kxx »

Zkoušel jsem to automechanikovi navrhnout, ale tvářil se na to dost nevrle ;-) prej se pak zalepí chladič, radiátor ... a prostě by do toho nešel.
STIB píše:
MirekX píše:dej tam přípravek pro utěsnění prasklin v hlavě - třeba toto - http://obchod.top-oil.cz/detail25/do-ch ... block-seal

mám s tím dobrý zkušenosti a jednoho tourana AZV jsem tím odnaučil pít vodu. :)
To je rada tak na ježdění kolem plotu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“