Chci se zeptat. Chtěl bych vymenit za 11mm hlavu ale sam se toho drobet bojím. Raději bych přenechal někomu kdo už má zkušenosti a opravdu to umí. Nevíte o někom z Plzeňska?
Petrpb1111 píše:Chci se zeptat. Chtěl bych vymenit za 11mm hlavu ale sam se toho drobet bojím. Raději bych přenechal někomu kdo už má zkušenosti a opravdu to umí. Nevíte o někom z Plzeňska?
Ničeho se neboj...Taky sem to dělal po prvé a na pohodu
Petrpb1111 píše:Chci se zeptat. Chtěl bych vymenit za 11mm hlavu ale sam se toho drobet bojím. Raději bych přenechal někomu kdo už má zkušenosti a opravdu to umí. Nevíte o někom z Plzeňska?
Ničeho se neboj...Taky sem to dělal po prvé a na pohodu
Ty sai ji měnil na autě nebo venku... co vše to obnáší... musí se tam něco převrtávat?
Petrpb1111 píše:Chci se zeptat. Chtěl bych vymenit za 11mm hlavu ale sam se toho drobet bojím. Raději bych přenechal někomu kdo už má zkušenosti a opravdu to umí. Nevíte o někom z Plzeňska?
Ničeho se neboj...Taky sem to dělal po prvé a na pohodu
Ty sai ji měnil na autě nebo venku... co vše to obnáší... musí se tam něco převrtávat?
Jenom si kup opravnou sadu na pretesneni cerpadla bosch,nebo pokud jdou jen dily tak jen dily....ja sem daval 11 mn z transitu 2,5 D a nic sem neprevrtaval....delal sem to ve sveraku pac sem mel cerpadla jak z transitu tak vw koupene
ahoj hoši, oživím to tu.. dával jsem dnes 11tku hlavu po komplet přetěsnění čerpadla, a sám jsem to nastavil takto.. ovšem předvstřik tam nikde není, ačkoli auto běží hezky a i startuje, startovací dávku jsem dal 33168.. kladívkem jsem to posunul na 3.2.. kde je problém ? Díky
Uhol vstreku musis ubrat kedze na TDI grafe si ho riadne prestrelil, tak aby sadol na modru. A volnobeznu davku pridaj 3.2 mg pri 72C je malo. Ma byt 4.0mg pri 82C. Aj uhol vstreku aj davka sa kontroluje pri zohriatom motore a vypnutych vsetkych spotrebicoch.
TDI tech píše:Uhol vstreku musis ubrat kedze na TDI grafe si ho riadne prestrelil, tak aby sadol na modru. A volnobeznu davku pridaj 3.2 mg pri 72C je malo. Ma byt 4.0mg pri 82C. Aj uhol vstreku aj davka sa kontroluje pri zohriatom motore a vypnutych vsetkych spotrebicoch.
ano o teplotě vím, nějak mi klesla svině, úhel vstriku myslíš jak.. cerpadlo od bloku ?
no máš úplně mimo převstřik..povol na čerpadle 3x 8šroub a 22klič a pootoč(myslím že klíčem dopředu) dotahni ty tři šrouby a mrkni kolik je převstřik..já ho mám těsně pod zelenou čarou..
matesfox píše:no máš úplně mimo převstřik..povol na čerpadle 3x 8šroub a 22klič a pootoč(myslím že klíčem dopředu) dotahni ty tři šrouby a mrkni kolik je převstřik..já ho mám těsně pod zelenou čarou..
má ho moc vysokej takže 22klic a lehce smerem do auta (do leva)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
matesfox píše:no máš úplně mimo převstřik..povol na čerpadle 3x 8šroub a 22klič a pootoč(myslím že klíčem dopředu) dotahni ty tři šrouby a mrkni kolik je převstřik..já ho mám těsně pod zelenou čarou..
má ho moc vysokej takže 22klic a lehce smerem do auta (do leva)
matesfox píše:no máš úplně mimo převstřik..povol na čerpadle 3x 8šroub a 22klič a pootoč(myslím že klíčem dopředu) dotahni ty tři šrouby a mrkni kolik je převstřik..já ho mám těsně pod zelenou čarou..
má ho moc vysokej takže 22klic a lehce smerem do auta (do leva)
dík za opravení
já ho mám ještě malinko nad zelenou.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.