Passat B6 2.0 TDi problém s regulací turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B6 2.0 TDi problém s regulací turba
Zdravím,
mám problém na Passatu B6 3C 2.0 TDi 125 kW.
Kód motoru CBBB.
Auto mi hlásí porucha motoru navštivte servis. Na VAGu vyskočí chyba viz níže. A na budíkách bliká kontrolka žhavení. Když jsem hledal na internetu něco kolem špatné regulace turba, tak všude všichni píší, že auto padá no nouzového režimu, mě nespadlo ani jednou do nouzového režimu, vždy normálně jede. Chyba mi vyskakuje docela často, ale nikdy nevyskočila za jízdy. Většinou je to na volnoběžné otáčky při parkování. Nevíte někdo v čem by mohl být problém, pokud se někdo setkal s podobnou situací.
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Indikace času: 0
Datum: 2010.12.25
Čas: 21:19:47
info o závadě:
Otáčky: 828 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Napětí: 13.60 V
Lambda: 90.0 %
Lambda: -23.7 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.824 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Děkuji předem za každou radu, nebo zkušenost.
Jafa
mám problém na Passatu B6 3C 2.0 TDi 125 kW.
Kód motoru CBBB.
Auto mi hlásí porucha motoru navštivte servis. Na VAGu vyskočí chyba viz níže. A na budíkách bliká kontrolka žhavení. Když jsem hledal na internetu něco kolem špatné regulace turba, tak všude všichni píší, že auto padá no nouzového režimu, mě nespadlo ani jednou do nouzového režimu, vždy normálně jede. Chyba mi vyskakuje docela často, ale nikdy nevyskočila za jízdy. Většinou je to na volnoběžné otáčky při parkování. Nevíte někdo v čem by mohl být problém, pokud se někdo setkal s podobnou situací.
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Indikace času: 0
Datum: 2010.12.25
Čas: 21:19:47
info o závadě:
Otáčky: 828 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Napětí: 13.60 V
Lambda: 90.0 %
Lambda: -23.7 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.824 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Děkuji předem za každou radu, nebo zkušenost.
Jafa
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Vyměň tu baňku a nevymejšlej něco,co už je vymyšlený.



Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A nepiš kraviny,že baňka má správný hodnoty,když na chybovém výpisu máš hodnotu snímače 1,824V a má tam být 0,76V na volnoběh.
Proto to vyhazuje tu chybu.
Proto to vyhazuje tu chybu.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ano,to je hodnota při té chybě,která je mimo toleranci,Tak co na tom nechápeš? Je tam diravá membrána a občas to vodfoukne a je to mimo správnou polohu.
A jestli to nechápeš ani teď, tak jseš taky mimo.
A jestli to nechápeš ani teď, tak jseš taky mimo.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz