lupo 1.4 tdi 55kw, potencial

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

lupo 1.4 tdi 55kw, potencial

Příspěvek od DDRagoo »

Zdravim vas. chci ai koupit na takoveto mestske courani lupo 1.4 tdi 55kw. evite nekdo co snese prevodovka co motor? u serie nechci zustat, chci z toho mit vytrestavaci lupo. ma ten 3valec nejaky potencial vubec, nebo mam rovnou zacit skladat 4 valcovy pd a premyslet nad jinou prevodovkou? Dekuji za odpovedi? samozrejme me zajimaji i pouzitelnost komponentu na puvodnim 3 valci aby zustal pokud mozno pohledove alespon jako 3 valec tdi. takze jake turbo, vstriky pouzit aby se motor nerozpadl a pripadne z ceho pisty a ojnicema? Jinak brzdy a podvozek jsou samozrejmost.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kdysi jsem o tom uvazoval, nekde jsem nasel 1,4TDI s vykonem tusim neco malo pod 140k. Jake byly upravy se mi z onoho cloveka dostat nepodarilo. Na serii by melo byt mozne (aniz by to byla lokomotiva) jit na nejakych 100k/260Nm.

Pokud budes resit turbo tak se mi ozvi. Vim o super hracicce ktera by sla od volnobehu s potencialem kolem 100 koni. Pak vim o jednom co by melo rozhodne lepsi nabeh nezli serie ale s potencialem 140 koni.

Hlavni bude zjistit jak si necha nebo nenecha libit odspodu (to je myslim problem co si matne vzpominam). Co se prevodovky tyce, jeden clovek v Nemecku na to namontoval 6° prevodovku, takze kdo vi, do mesta nejakou kratkou by mohla byt zajimave.

...nicmene, asi Ti nemusim rikat, ze pokud bys nasel odvahu, tak zastavba ctyrvalce by byla lepsi volba.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

ODVAZE A NAPADU SE MEZE NEKLADOU, NEJDŘÍV ZJIŠŤUJI CO A JAK, LUPÍNA UŽ MÁM U DEDERÓNŮ VYHLÉDLÉHO, POTŘEBUJI NĚCO MÍSTO A3, PO PŮL ROCE MÁM KUTÍCÍ ABSŤÁK
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, zjevne to musi byt radny abstak ... kdyz kvuli tomu pouzivas caps lock (LOL)

Mimochodem, do mesta bych zvolil DSG pokud by to bylo technicky mozne, da se naprogramovat (ikdyz otazkou je, kdo by to ladil, zda to umi), mohl by Ti usetrit hodne penez a pokud by to bylo ve spojeni s tou 1,4 tak bys mohl pouzit ty, co prenesou nejmene Nm., ktere by mely byt nejlevnejsi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“