
je tam aj další vodný chladič - 620x414 hrúbka 16mm
spokojný?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano, prave jsi prokazal, ze o kamna, ve kterych se topi se opravdu clovek spali (navzdory tomu, ze te pred tim vsichni varovali).Gardner píše:Pridavam dalsi info k me akci W2A chlazeni. Set jsem celkem pohodlne napasoval namisto SMIC, zatim tedy bez expanzky. Tu treba sikovne vykoumat. Komponenty nize na foto.
Namerene teploty vody pred a po pruchodu coolerem jsou nasledujici
bezny provoz (venkovni teplota asi 11st):
cooler vstup 8.5st vystup 14.5st
Plne zatizeni:
cooler vstup 18.5st vystup 27.5st
Teplota vzduchu za turbem, (venkovni 10st):
- bezny provoz: 11-26st
- plna zatez: 16-45st
Vsak jsem to ocenil, je to rozhodne pro toto forum podnetne.Gardner píše:Neboj Foreste, rozhodne to nepovazuji za uspech pouze za zdokumentovany krok jednim smerem (i kdyby nemel byt obecne spravny). A prave ze to delam jen proto, aby se to zaznamenalo a bylo to tady na foru nejak sireji dolozene komukoliv kdo projevi zajem. Ale hlavne, delam to jen proto ze me to bavi a rad se o realne poznatky rozdelim.
V predchozich prizpevcich tohoto vlakna prubeh zastavby a vysledky nijak zvlast dolozene nejsou. Je tam info od Bodi a Profitunera neco od Stingraye, jen je to malo. Od ostatnich prevazne skepse nebo dotazy.
Mrzi mne ze tve komentare maji velmi casto ton vysmechu, mohl by ses nad to uz povznest. Kdybys radeji napsal konstruktivni info, poukazal na slaba mista pripadne navrhl jak to zlepsit, coz rozhodne umis to vim. Cteni na foru bylo o chlup lepsi nemyslis?
Z mich postu se ctenar ted krasne dozvi ze 'W2A' lze umistit v prostoru SMIC kde nehrozi 'heatsoaking' tj vstrebavani tepla z motoroveho prostoru, dale se dozvi ze standardni pumpa webasto s prutokem okolo 10L by mohla byt i nedostacujici. Pripadne ze cooler 6"x4"
je mozna na hranici.
Zatimco z tveho jen 'ze ja jsem patrne kreten a ze to je naprosta blbost'. Tak mi rekni co z takoveho postu ctenar ma?
Napis se radeji vstupni a vystupni teplotu u serie SMIC / FMIC, bezny provoz / plna zatez, leto, zima... pokud to vis, tematu to prospeje mnohem vic. Bude co porovnat na jednom miste.
btw. kdybych si tady tyhle informace pred rokem precetl treba bych to nikdy nezkousel realizovat.
Vzdyt ty ani poradne nectes - nejde o to, zda ovce ctou ale zda na to ovce nereaguji svym charakteristickym becenim.Gardner píše:Ano chapu problem s motivaci a obecne je mi lito ze sem mnohe kapacity v oboru uz moc neprizpivaji. Konstruktivni info je podle mne dobre vzdy, bezohledu na to ctou-li ovce nebo nekdo jiny. To ze jsem 'kreten a pocin je blbost' jsem napsal ja protoze to pro bezneho ctenare muze snadno tak vyznit.
Zkusenymi varovan byl odmalicka kazdy, ale vzdy pslouchat to proste neni ono. Zahranicni fora jsem studoval, ne dokonale, ale privedlo me to jen k zaveru udelat si vlastni test projekt. Prave proto ze je to tak siroke a ne uplne jasne tema.
Co se tyka penez niceho nelituji, investuji je do vlastniho poznani a zabavy. Prvni test nebyl nic extra to musim uznat, ale treba v postu od Profitunera se jeden dozvi ze nejak to jde, tedy pokud nekeca a ta teplota je fakt tak proklate nizka.
Take jsem chtel zkusit co je mozne dosahnout s minimalni upravou dilu na voze jako (chladicova stena a vedeni vzduch) zustali zatim 'nedotcene'. Vychazim z toho ze chci idelane postavit slusne vodni chlazeni z dostupnych a relativne 'levnych' komponentu, ktere bude o malinko efektivnejsi nez klasicke A2A, tedy pokud to lze ovsem.
A ano, prave pro turbo do 230ps tedy stenatko. Prave tak bys ktomu mel pristupovat, ze se nejedna o auto na sprinty ani velke kone. Takove je proste zadani. Obecne se doporucuje FMIC uz pro VB a kdyz ho nekdo proste nechce tak by mohl mit alternativu v podobe W2A.
Napis co o tom vis jsem zvedavej
Ten clovek si plete hadice a trubky. Kdyby to udelal jednou, chapu, prepsal se, ale on to zopakuje. Hlavne, kdo vi, jak to s Lupem bylo v ramci kazdodenniho provozu doopravdy - nikdy jsem nevidel graf Lupa bez aditiv. Mimochodem, na sprintech samozrejme, ze po kazdem sprintu vypousteli vodu.PROFITUNER píše:Najväcsia vyhoda je, ze nemusite tahat metre hadic do predu. Cim väcsie turbo,priemer hadic a väcsi IC, tym väcsi objem zduchu, ktory je potrebne stlacit pri kazdom preradeni.