Aditiva do oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Ahoj - mnoho let používám přípravek Prolong.Ruda
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
Nafta patří do TDi!
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
někdo tomu říká testování a někdo reklama.

Mně třeba vadí, že jsem nikde nenašel, jestli na I. a II. fázi používám stejný výrobek, tedy stejné balení a pak jsem také nikde nenašel poměr,jak to míchat do oleje.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

dury2 píše:
Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
někdo tomu říká testování a někdo reklama.

Mně třeba vadí, že jsem nikde nenašel, jestli na I. a II. fázi používám stejný výrobek, tedy stejné balení a pak jsem také nikde nenašel poměr,jak to míchat do oleje.
Jedna lahvička pro náplň oleje 2-7litrů, 7-10 dvě.Ale s těma fázema máš pravdu, na netu to není moc šťastně uvedeno a nedá se na 100% říct, zda je to tak, nebo jinak.V návodu co je u aditiva už je to napsáno lépe, tam je jasně napsáno, že pro fázi I i II i III se používá stále stejný produkt pod stejným názvem.Ale při objednání jsem se na to také raději zeptal obchodníka.

A kupodivu na krabičce není napsáno "made in China", ale "made in Czech republic".
Nafta patří do TDi!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Toledak píše:
dury2 píše:


A kupodivu na krabičce není napsáno "made in China", ale "made in Czech republic".
u militecu je napsáno made in USA, do výměny mám 6500 tak zapisuji spotřebu a snamžíme se tankovat jen OMV
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Jeden postřeh z oleje.cz
Pitris píše:Snad se nebude Luboš T. zlobit když zde napíši jeho poznatky s Atomiem (nevím ale
jestli přesně s tímto). Jako majiteli e-shopu mu to distributor (a celkem nevybíravě) před
nedávnem nabízel. Tak to vzal do laboratoře. Co si pamatuji, tak první co ho upoutalo
bylo že vzorek mezi dvěma sklíčky jakoby "vrzal" - pevné částice v tom A další že průměr oněch částeček byl okolo 60-ti µm kdežto olejový filtr zachytí nečistoty velké /
malé okolo 10-ti 15-ti µm v průměru.... Takže to "kouzelné" Atomium stejně zůstane ve
filtru Je to absolutně vyhozený peníz; daleko lepší pro motor je častěji měnit olej (ve kterém je všeho tak akorát).
Člověk se pořád učí.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak na Atomium a spol. dneska ještě může někdo skočit ... Ona opravdu doba přeje všelijakým léčitelům a astrologům ... :? Ten jejich obchodní ředitel Oleg Chivrič v Autosalonu mluví jak kniha, ale firma je jen skupinka ruských obchodníčků, co zkouší chvilku - od 2014 - štěstí v automotive ... https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-f ... &typ=UPLNY
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Nafta patří do TDi!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Toledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatuju
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 04 lis 2016, 21:16, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Toledak píše:Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Proč jediný? Taky se jednoduše mohl stát zázrak :D
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"]

i zázraky se dějí, bud rád že se něco děje, několíkrát jsem chtěl koupit sajrajt jak ho naliješ a pak olej vyliješ, zkusit v motoru co de do šrotu auto pojízdné, no nikdy se mi to nepodařilo, čas mi nepřál

ale znám hodně motorů co přijeli a po vymontování zátky nic nekaplo

mám turbo olej a ten militec až stará najezdí limit zkusíme a taky napášu palubák mám
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

slovacek.milos píše:
Toledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatuju
Tankuju poslední cca 3roky pořád na jedné čerpačce.Je to moc 0,4 na volnoběh?
Naposledy upravil(a) Toledak dne 04 lis 2016, 22:45, celkem upraveno 1 x.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

šulda píše:
Toledak píše:Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Proč jediný? Taky se jednoduše mohl stát zázrak :D
nebo tak (LOL)
Nafta patří do TDi!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Toledak píše:[quote="slovacek.milos

Tankuju poslední cca 3roky pořád na jedné čerpačce.Je to moc 0,4 na volnoběh?
málo dobré
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

aditíva do oleja , vitamíny pre dobré zdravie , probiotiká pre zvýšenie imunity a mnohé iné nevyhnutné veci , najviac prospievajú predajcom . Pre všetkých užívateľov platí , že môžu byť radi ak im to neublíži .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“