Chip Passat b5.5 1.9 tdi 96kw.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lukynaco
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 13 říj 2016, 16:47
Odpovědi: 0

Chip Passat b5.5 1.9 tdi 96kw.

Příspěvek od Lukynaco »

Zdravim ve spolek chtel bych se zeptat nekoho kdo vlastni tento motor a ma ho chipli na kolik KW a kroutici moment se dostal. A jestli je rozdil znatelny? Mam tedka prvniho diesla a z chipem nemam zkusenosti. Chipem bych chtel zacit , na jare pokracovat turbem, tryskama . Co dal? Diky za rady.
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

cau,samozrejme ze je to znatelny a rekl bych ze dost,da se to poladit na 165-170koni
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A vic toho jednoduse moc nepoladis
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Su 2 druhy 96kW passatov..
AWX 96kW - 5Q (mala spojka - 228mm) - 96kW/285Nm - po uprave sa da cca 165PS a cca 360Nm

AVF - 6Q (velka spojka - 240mm) 96kW/310Nm - po uprave cca 170PS a do 400Nm

Ale všetko záleží od stavu motora, turba váhy atd... Najidealnejšie je to nechať srpaviť niekomu kto fakt vie čo robí..

P.S: Ja mam AWX na cca 165PS a je to citit dost oproti serii. :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v prvom rade si dajte pretesnit a nastavit vstreky, zavarit zaslepky na vahadlovej hriadeli, pretesnit tandem, vymenit popraskane palivove hadicky, spravit rozvody, vymenit spojku. skontrolovat vahu a opravit regulaciu na turbe

potom mozete chciet nieco upravovat.....

upravovat motor kde ešte nikto nikdy nevidel vstreky a turbo je totalny nezmysel.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 27 lis 2010, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od plynař »

Být tebou tak počkám do jara a udělat vse při jednom, je blbost dělat chip a pak trysky a turbo a pak zase na brzdu na doladění, když už tak trysky, turbo, a hned na brzdu a poladit.
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

ve vsem v zivote je postupny vyvoj,dospely jsi taky nebyl hned.je to prijemejsi i kdyz financne narocnejsi jit postupne.tzn.jdi k nekomu na cip,pojezdi bud stastnej jako to jezdi lip,uzij si to a za cas az ti to nebude stacit tak jdi do turba a trysek.kdyz si z niceho udelas ihned 300ps tak co budes delat za rok???nudit se....
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Navic trysky menit netreba
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak by chcel tych 300ps :D vieš ako
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“