Aditiva do oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
někdo tomu říká testování a někdo reklama.Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
Mně třeba vadí, že jsem nikde nenašel, jestli na I. a II. fázi používám stejný výrobek, tedy stejné balení a pak jsem také nikde nenašel poměr,jak to míchat do oleje.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Jedna lahvička pro náplň oleje 2-7litrů, 7-10 dvě.Ale s těma fázema máš pravdu, na netu to není moc šťastně uvedeno a nedá se na 100% říct, zda je to tak, nebo jinak.V návodu co je u aditiva už je to napsáno lépe, tam je jasně napsáno, že pro fázi I i II i III se používá stále stejný produkt pod stejným názvem.Ale při objednání jsem se na to také raději zeptal obchodníka.dury2 píše:někdo tomu říká testování a někdo reklama.Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
Mně třeba vadí, že jsem nikde nenašel, jestli na I. a II. fázi používám stejný výrobek, tedy stejné balení a pak jsem také nikde nenašel poměr,jak to míchat do oleje.
A kupodivu na krabičce není napsáno "made in China", ale "made in Czech republic".
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jeden postřeh z oleje.cz
Pitris píše:Snad se nebude Luboš T. zlobit když zde napíši jeho poznatky s Atomiem (nevím ale
jestli přesně s tímto). Jako majiteli e-shopu mu to distributor (a celkem nevybíravě) před
nedávnem nabízel. Tak to vzal do laboratoře. Co si pamatuji, tak první co ho upoutalo
bylo že vzorek mezi dvěma sklíčky jakoby "vrzal" - pevné částice v tom A další že průměr oněch částeček byl okolo 60-ti µm kdežto olejový filtr zachytí nečistoty velké /
malé okolo 10-ti 15-ti µm v průměru.... Takže to "kouzelné" Atomium stejně zůstane ve
filtru Je to absolutně vyhozený peníz; daleko lepší pro motor je častěji měnit olej (ve kterém je všeho tak akorát).
Člověk se pořád učí.
Jak na Atomium a spol. dneska ještě může někdo skočit ... Ona opravdu doba přeje všelijakým léčitelům a astrologům ...
Ten jejich obchodní ředitel Oleg Chivrič v Autosalonu mluví jak kniha, ale firma je jen skupinka ruských obchodníčků, co zkouší chvilku - od 2014 - štěstí v automotive ... https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-f ... &typ=UPLNY

Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatujuToledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 04 lis 2016, 21:16, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="šulda"]
i zázraky se dějí, bud rád že se něco děje, několíkrát jsem chtěl koupit sajrajt jak ho naliješ a pak olej vyliješ, zkusit v motoru co de do šrotu auto pojízdné, no nikdy se mi to nepodařilo, čas mi nepřál
ale znám hodně motorů co přijeli a po vymontování zátky nic nekaplo
mám turbo olej a ten militec až stará najezdí limit zkusíme a taky napášu palubák mám
i zázraky se dějí, bud rád že se něco děje, několíkrát jsem chtěl koupit sajrajt jak ho naliješ a pak olej vyliješ, zkusit v motoru co de do šrotu auto pojízdné, no nikdy se mi to nepodařilo, čas mi nepřál
ale znám hodně motorů co přijeli a po vymontování zátky nic nekaplo
mám turbo olej a ten militec až stará najezdí limit zkusíme a taky napášu palubák mám
Tankuju poslední cca 3roky pořád na jedné čerpačce.Je to moc 0,4 na volnoběh?slovacek.milos píše:tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatujuToledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Naposledy upravil(a) Toledak dne 04 lis 2016, 22:45, celkem upraveno 1 x.
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
aditíva do oleja , vitamíny pre dobré zdravie , probiotiká pre zvýšenie imunity a mnohé iné nevyhnutné veci , najviac prospievajú predajcom . Pre všetkých užívateľov platí , že môžu byť radi ak im to neublíži .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.