Passat CC Výmena motora CBAB za CFFB ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Passat CC Výmena motora CBAB za CFFB ...

Příspěvek od lukas6666 »

zdravím chlapcov riešil niekto takúto výmenu CBAB za CFFB na passate CC? motor je tam zadretý. tak by som to už radšej prerobil na CFFB CR druhej generácie. mám tu CFFB s komplet elektrikou až po ECU motora.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pokial prehodis vsetko co treba nevidim dovod preco by to neslo.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Sak ano len elektrika na sofeeovom nosniku povodna na dva konektory a cffb mam uz len na jeden
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

lukas6666 píše:Sak ano len elektrika na sofeeovom nosniku povodna na dva konektory a cffb mam uz len na jeden
no schema oboch motorov a ideš :), ale upozornujem ze to je skor pre takych co to vedia s autoelektronikou. je tam toho dost...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jestli chceš dát komplet CFFB i se vstřikama, musíš vyměnit i motorovku.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to je jasne...potrebuje komplet kablovacku motora + jednotku a spojit to s ostatkom auta, tj = prepinovat konektory ktore prepapaju motor a ostatok.

Celkom slusna pracicka :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

když bude mít novej motor i s motorovou kabeláží, tak nemusí přepinovávat nic. Všechno sedí. Ještě je možnost vytvořit hybrid a do novější generace "železa" dát původní pieza vstřiky. Pak by nemusel měnit motorovku.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no neviem presne ako to je len aby konektory motor vs. ostatok sedeli :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak to tam asi nedá, starý vstřiky maj uplně jiný uchycení než má motor CF..
Mám tu celý motor CBAB,najeto 170tkm,kdyby si tam chtěl dát ten původní.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Vyriesil som to uz inak ide tam cega 125 kw a hotovo. Podla mna najlepsia alternativa, upravim ecu a hotovo. Cega ma vstreky klapky a vsetko ako cbab a hlavne nie je poruchova ako cbab. Takto som to vyriesil.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já osobně bych to už nedělal, tolikrát jsme se vyjebali s výměnama motorů a´t to byl fiat,renault, opel...joooooooo, to je všechno stejný....leda hovno
pak je to 14ti denní maturita aby to někdo rozjel
když měnit motor tak jen za ten co tam má být
nejsem/nejsme žádní elektroexperti ale pokud má někdo čas a chutť se s tím trápit proč ne (crazy)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

sharik4x4 píše:Tak to tam asi nedá, starý vstřiky maj uplně jiný uchycení než má motor CF..
V tom není problém, stačí použít ty správný koncernový díly :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

roman1648 píše:já osobně bych to už nedělal, tolikrát jsme se vyjebali s výměnama motorů a´t to byl fiat,renault, opel...joooooooo, to je všechno stejný....leda hovno
pak je to 14ti denní maturita aby to někdo rozjel
když měnit motor tak jen za ten co tam má být
nejsem/nejsme žádní elektroexperti ale pokud má někdo čas a chutť se s tím trápit proč ne (crazy)
Ono to nie je problem ;) len treba vediet čo a ako....jednoznacne to nie je jednoduche "kus za kus"....ale da sa to
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“