jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Jo, myslel som si.. Nejdi mi vobec povolit.. :-/
Audi 80 1,6TD 59kW
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

chce to velkej šroubovák a velkou sílu, mě to taky nešlo, ale po dost pokusech se povolily. Tak hodně zdaru
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já to dělal pomocí kladiva a šroubováku...
berany duc - do hrany a bylo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Tak uz sem vyresil problem se ztratou vykonu v otackach ... nechtelo mi to tahat pres 3500/ot... bylo to prepoustecim ventilem na sani ... i kdyz byl dotazenej na max tak stejne poustel ... darebak jeden :D . Vlozil sem tam kovovej valecek a dotahl ... auto taha jak zbesily az dokonce ... :D
Dekuji uzivateli iTD za radu ... nevedel sem si s tim uz rady... (wallbash)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Chlapi tak som vybrusil aj ja kuzelku ako mate vy, po namontovani auto huli jak prasa a vo vysokych otackach mi cuka :( neviete šo s tym? Regulacia na turbe je skoro na maxime..
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Me to delalo to samy ... netahalo to nad 3 000. Dalo se to vytahnout do 4000 ale bylo to hrozny mezi 3-4 000 to tahlo jen chvilkove jako kdybych slapal stridave na plyn. Bylo to prepoustecim ventilem co je na sani ... i kdyz byl zasroubovanej na max tak se stejne otevrel a upustil tlak ... tak sem vysrouboval ten sroubek a hodil pod nej jeste kovovou tycinku a znovu utahl ... ted uz nema sanci se otevrit a jede to az do 5000. Jen tak mimochodem rychle si stahni tu regulaci na turbu , od spodu to jelo jak z praku ale ve 3000 smrt... taky sem si myslel ze je to tim ze turbo nestiha dodavat vzduch ... mel sem turbo oprany na max a zvetsila se mi vule na osce ... proste to moc nepobralo to co sem po nem chtel :D tlacilo minimalne 2 bary.... a kourilo to jak stara Tatra. Tedka momentalne mam cerpadlo v !zakladni poloze" a mirne pridany na turbu a jede to celkem v pohode ... skoro bez koure. Od spodu je to trochu linejsi ale jak tam natlaci obohacovac naftu tak to jede jak z praku :)
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Čiže ten imbusovy srob treba vybrat a strčit pod neho niečo? Ja nemôžem znižiť terat tlak, lebo už mám vybrusený pridavač :) brusil som ho na tej strane kde pôvodne behal ten jazdeč. Čiže ho môžem len otočiť.. Ale nechcem seriovku :) Chcem aby to islo !
Audi 80 1,6TD 59kW
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Tak problém z časti vyriešený. Ventil na saní nešiel ani zaboha povoliť, ohol som tam imbusák, nepomáhal ani odrezovač, wd40, nič.. Tak som len povolil bypass o par závitou, ubral na čerpadle tým šrobom a auto letí jak raketa.. Čudí to celkom v norme..ale keď tomu riadne šlapnem tak chvílku letia brikety z vejfucku :D
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Myslim ze si nerozumime... s tim imbusem. Nevim jak u audi ale u vw je tam normalni sroubek na rovnej sroubovak ... a zavit je z nejakyho tvrdyho plastu tak nechapu jak to muze byt zarezly. Jedinej imbus co me napada je na baňce u turba a ten je jistenej matkou ... taky byla zarezla.. Kdyztak mi napis na icq 278-180-950 ... poslu ti fotku
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Stejně bych řekl že ty 1.6 D/TD jsou držáky jako prase.
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Hlavne ta 1,6 D je nezmar ... kdyz vidim co s tim kamos vsechno delal a porad to funguje tak jak ma ... ten motor prezije minimalne 3 kastle ... skoda ze takovy motory se uz nevyrabi :( Hold v jednoduchosti je sila :)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

zdar chlapi,chtěl bych se zeptat když pošteluju u g2 1.6td turbo aby tlačilo 1.5bar o kolik se zvýší spotřeba?
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

vsechno zalezi na tve prave noze,kdyz budes tlacit 1,5 baru tak muzes jezdit za min,ale taky treba za vic,podle toho kolik toho vykonu pak budes vyuzivat,zalezi jen na tobe ale vychazej +- z toho na cem ses ted
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“