Tak uz sem vyresil problem se ztratou vykonu v otackach ... nechtelo mi to tahat pres 3500/ot... bylo to prepoustecim ventilem na sani ... i kdyz byl dotazenej na max tak stejne poustel ... darebak jeden . Vlozil sem tam kovovej valecek a dotahl ... auto taha jak zbesily az dokonce ...
Dekuji uzivateli iTD za radu ... nevedel sem si s tim uz rady...
Chlapi tak som vybrusil aj ja kuzelku ako mate vy, po namontovani auto huli jak prasa a vo vysokych otackach mi cuka neviete šo s tym? Regulacia na turbe je skoro na maxime..
Me to delalo to samy ... netahalo to nad 3 000. Dalo se to vytahnout do 4000 ale bylo to hrozny mezi 3-4 000 to tahlo jen chvilkove jako kdybych slapal stridave na plyn. Bylo to prepoustecim ventilem co je na sani ... i kdyz byl zasroubovanej na max tak se stejne otevrel a upustil tlak ... tak sem vysrouboval ten sroubek a hodil pod nej jeste kovovou tycinku a znovu utahl ... ted uz nema sanci se otevrit a jede to az do 5000. Jen tak mimochodem rychle si stahni tu regulaci na turbu , od spodu to jelo jak z praku ale ve 3000 smrt... taky sem si myslel ze je to tim ze turbo nestiha dodavat vzduch ... mel sem turbo oprany na max a zvetsila se mi vule na osce ... proste to moc nepobralo to co sem po nem chtel tlacilo minimalne 2 bary.... a kourilo to jak stara Tatra. Tedka momentalne mam cerpadlo v !zakladni poloze" a mirne pridany na turbu a jede to celkem v pohode ... skoro bez koure. Od spodu je to trochu linejsi ale jak tam natlaci obohacovac naftu tak to jede jak z praku
Čiže ten imbusovy srob treba vybrat a strčit pod neho niečo? Ja nemôžem znižiť terat tlak, lebo už mám vybrusený pridavač brusil som ho na tej strane kde pôvodne behal ten jazdeč. Čiže ho môžem len otočiť.. Ale nechcem seriovku Chcem aby to islo !
Tak problém z časti vyriešený. Ventil na saní nešiel ani zaboha povoliť, ohol som tam imbusák, nepomáhal ani odrezovač, wd40, nič.. Tak som len povolil bypass o par závitou, ubral na čerpadle tým šrobom a auto letí jak raketa.. Čudí to celkom v norme..ale keď tomu riadne šlapnem tak chvílku letia brikety z vejfucku
Myslim ze si nerozumime... s tim imbusem. Nevim jak u audi ale u vw je tam normalni sroubek na rovnej sroubovak ... a zavit je z nejakyho tvrdyho plastu tak nechapu jak to muze byt zarezly. Jedinej imbus co me napada je na baňce u turba a ten je jistenej matkou ... taky byla zarezla.. Kdyztak mi napis na icq 278-180-950 ... poslu ti fotku
Hlavne ta 1,6 D je nezmar ... kdyz vidim co s tim kamos vsechno delal a porad to funguje tak jak ma ... ten motor prezije minimalne 3 kastle ... skoda ze takovy motory se uz nevyrabi Hold v jednoduchosti je sila
vsechno zalezi na tve prave noze,kdyz budes tlacit 1,5 baru tak muzes jezdit za min,ale taky treba za vic,podle toho kolik toho vykonu pak budes vyuzivat,zalezi jen na tobe ale vychazej +- z toho na cem ses ted