Aky motor do C5?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aky motor do C5?
Zdar páni.Mám v pláne ķúpit C5 tourer,tak ročník 08/09 .Viete mi poradit aký motor je naj.Potrebujem s ním jazdit,skôr kratšie trasy tak 15 do roboty,15 z roboty,nejake presuny po meste,v lete dovolenka k moru a tak...Alebo skúsenosti aj benzín aj diesel.Prípadne ,na čo sa si dat pozor.Dakujem.
Tady je už jiné olejové čerpadlo a zvětšené kanálky, takže pohoda. Pokud neřešíš finance, skoč do 3,0 V6, jinak 2,0 HDI 103 kW - s tímhle motorem ji má ségra a další 2 známí a jen u jedné odešel elektrický egr ventil (má najeto 280000km), jinak naprostá spokojenost. Jen preventivně vyměň spony na hadicích chladiče, bývají dost zrezlé. V žádném případě s motorem 2,7 HDI, i když pojede skvěle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
To je pravda, motor 2,0 benzín se tam montoval už jen s vysokotlakým vstřikováním a to je kopice problémů. Já mám ještě starší verzi 2,0 16V v automatu. Je to příjemný společník, ale v téhle kombinaci línější a žravější.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Osobně bych šel spíš do RHZ, to je ještě starý osvědčený 8 ventil. Sice to tak nepojede, ale bude spolehlivější. A pokud možno auto bez FAPky, na ježdění pár km do práce to není úplně ideální, to ani neohřeješ motor a už vůbec nevypálíš FAP. První C5 snad ale ještě FAPku neměly, ale jestli i roky 08/09 nevím a motor RHZ se snad dělal až do 2010.roman1648 píše:já myslím 2.0 benzin nebrat
RHR třeba HDi si myslím že není úplně špatný
RHR - 16V, 100kW
RHZ - 8V, 80 kW
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Zadírání, žere olej , vysoké náklady na servis, spoustu kurvítek, klepání na klice... Bohužel jejich první HDI šestiválec se nepovedl, 3,0 HDI už je na tom o něco lépe. Není to jen má domněnka, ale zkušenosti více servisáků. Jako zarytého Citroeňáka mě to mrzí, sám jsem C5 nebo C6 s tímhle motorem chtěl.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...