Aky motor do C5?

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vlado15
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 22 úno 2009, 17:25
Odpovědi: 0
Bydliště: nove mesto nad vahom

Aky motor do C5?

Příspěvek od vlado15 »

Zdar páni.Mám v pláne ķúpit C5 tourer,tak ročník 08/09 .Viete mi poradit aký motor je naj.Potrebujem s ním jazdit,skôr kratšie trasy tak 15 do roboty,15 z roboty,nejake presuny po meste,v lete dovolenka k moru a tak...Alebo skúsenosti aj benzín aj diesel.Prípadne ,na čo sa si dat pozor.Dakujem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kup 2.0 HDI, sice to moc nejede, ale budeš jezdit pořád. 2,2 HDI je problémový a drahý motor, ten bych nekupoval. A benziny v tehdejší době nebyly žádné zázraky, což vím spíše z doslechu, moc lidí si je do tohoto korábu nekoupilo...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

3.0i V6
v pohodě kolem 9L a svezeš se
neřešíš sračky jako čerpadla,vstřiky,DPF atd.atd
nedávno jsem to jednomu týpkvi domlouval v říši tak si tam pro to byl a nemůže si to vynachválit, hlavně ten projev oproti chrochtání HDi je lahoda..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A zadírání motoru /vadné mazání/jako u XM je u tohoto motoru vyřešeno? Někde jsem četl, že problém přetrvává..
nepropadat panice...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Tady je už jiné olejové čerpadlo a zvětšené kanálky, takže pohoda. Pokud neřešíš finance, skoč do 3,0 V6, jinak 2,0 HDI 103 kW - s tímhle motorem ji má ségra a další 2 známí a jen u jedné odešel elektrický egr ventil (má najeto 280000km), jinak naprostá spokojenost. Jen preventivně vyměň spony na hadicích chladiče, bývají dost zrezlé. V žádném případě s motorem 2,7 HDI, i když pojede skvěle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
vlado15
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 22 úno 2009, 17:25
Odpovědi: 0
Bydliště: nove mesto nad vahom

Příspěvek od vlado15 »

...no, tak dobre zase na tom nie som,aby som neriešil financie :( ,ale ten 2 liter sa mi pozdáva.A čo benzin?Ako by to vypadalo v porovnani z dieslom co sa týka spotreby , spolahlivosti a vhodnosti k tomuto autu?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

2.0 nebrat
vlado15
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 22 úno 2009, 17:25
Odpovědi: 0
Bydliště: nove mesto nad vahom

Příspěvek od vlado15 »

...a som tam, kde som bol na zaciatku. :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já myslím 2.0 benzin nebrat
RHR třeba HDi si myslím že není úplně špatný
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

To je pravda, motor 2,0 benzín se tam montoval už jen s vysokotlakým vstřikováním a to je kopice problémů. Já mám ještě starší verzi 2,0 16V v automatu. Je to příjemný společník, ale v téhle kombinaci línější a žravější.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

roman1648 píše:já myslím 2.0 benzin nebrat
RHR třeba HDi si myslím že není úplně špatný
Osobně bych šel spíš do RHZ, to je ještě starý osvědčený 8 ventil. Sice to tak nepojede, ale bude spolehlivější. A pokud možno auto bez FAPky, na ježdění pár km do práce to není úplně ideální, to ani neohřeješ motor a už vůbec nevypálíš FAP. První C5 snad ale ještě FAPku neměly, ale jestli i roky 08/09 nevím a motor RHZ se snad dělal až do 2010.
RHR - 16V, 100kW
RHZ - 8V, 80 kW
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

V žádném případě s motorem 2,7 HDI, i když pojede skvěle.[/quote]

Co je na tom motoru tak špatného??
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Zadírání, žere olej , vysoké náklady na servis, spoustu kurvítek, klepání na klice... Bohužel jejich první HDI šestiválec se nepovedl, 3,0 HDI už je na tom o něco lépe. Není to jen má domněnka, ale zkušenosti více servisáků. Jako zarytého Citroeňáka mě to mrzí, sám jsem C5 nebo C6 s tímhle motorem chtěl.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“