Octavia II a DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Octavia II a DPF

Příspěvek od Thomso »

Koupil jsem Octavii II Facelift 2.0 TDI BMM, podle počítače mi to ukazuje stav DPF 72g ale na palubní desce se mi ještě nikdy nerozsvítila kontrolka DPF. Jak je to možné? Rád bych udělal emise bez problémů. Děkuji za rady.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Ježiš kriste to je neštěstí :-). Tak snad můžeš být rád, že se ti nerozsvitila né?! Normalně běž na emise a musíš projít naprosto v pohodě...
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

nucená regenerace
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

octaviask píše:to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.
U PD ani nikdy nešla dať regenrácia na mieste!
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Neřešit píčoviny a jezdit. (offtopic)
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Shaarky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 25 lis 2006, 22:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Shaarky »

Mám to podobně (2,0 BMM MR2009)...původní DPF (jsem 1. majitel), obsah zaplnění DPF mám 47 g (60 nebo 63 je hraničních), provozní hodnota DPF je stále na 0, regenerace probíhá co cca 380-400km. Mrkni na koncovku výfuku, pokud je zanesená sazemi, máš asi DPF prasklé. Hlídej si olej, aby nepřibýval (příliš častá nebo dlouhá regenerace). Sám čekám na STK a emise, do té doby neřeším. Readiness kód OK (prý jej kontrolují, nevím), takže jsem zvědav, zda-li projdu.

Jinak velice zajímavý článek - http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

imo17 píše:
octaviask píše:to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.
U PD ani nikdy nešla dať regenrácia na mieste!
pravdu mas... tak potom neviem aka norma je pre TDI PD ....pre CR je 70mg uz daleko za hranicou regeneracie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

U CR je to max. 24g pre aktivnu automaticku regeneraciu. Nad 24g sa rozsvieti kontrolka a do 40g ide spravit jak na mieste tak za jazdy. Nad 40g do 45g auto ide v nudzovom rezime a ide spravit len za jazdy. Nad 45g vymenit filter a urobit regeneraciu uz nie je mozne.


Ale konkretne pre Thomso ak sa ti jedna len o emisnu, nemyslim ze by si nepresiel.
Ak vies kedy auto regeneruje tak pozri kolko najazdis medzi regeneraciami. Ak od 380 do 400km tak filter je ok a vobec neries.
Max u PD je 400km na regeneraciu.
Thomso
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 čer 2015, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Thomso »

Koncovka výfuku je celá od sazí, kde najdu ty nájezdy regenerace? 😊
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“