Tachometr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tachometr
Octavia Combi 1,9 TDI, r.v. 2000.
Občas mi přestanou ukazovat přístroje: Tachometr, teploměr, stav benzinu. Rovněž nefunguje akustická signalizace zapnutých světel po vytažení klíčku ze spínací skříňky.
Paradoxně, po vyndání pojistky č. 15 začne benzinoměr ukazovat, ostatní přístroje jsem zatím neověřil.
Uvítám jakoukoli radu kde hledat problém i schémata elektro-výstroje.
Díky
Občas mi přestanou ukazovat přístroje: Tachometr, teploměr, stav benzinu. Rovněž nefunguje akustická signalizace zapnutých světel po vytažení klíčku ze spínací skříňky.
Paradoxně, po vyndání pojistky č. 15 začne benzinoměr ukazovat, ostatní přístroje jsem zatím neověřil.
Uvítám jakoukoli radu kde hledat problém i schémata elektro-výstroje.
Díky
Karel
Díky za rady. Závada je skutečně v okolí 5V stabilizátoru. Po "zahýbání" okolními součástkami ručky ukazují. Zatím jsem nic neproletoval. Spoje i pájení na plošňáku, na nějž vidím, jsou i pod lupou OK. Závada bude pravděpodobně v prokovených otvorech, nebo na druhé straně tišťáku. K ní se mi však nedaří dostat. Nevím, jak sundat ručičky z hřídelí krokových motorků, abych nic nepoškodil. Drží tam opravdu pevně.
Poradí mi někdo?
(Schema zapojení těchto palubních přístrojů by se u někoho nenašlo?
Na jejich štítku je uvedeno: 992 650 886 U22 SW 2.20/HW 7.25)
Díky.
Poradí mi někdo?
(Schema zapojení těchto palubních přístrojů by se u někoho nenašlo?
Na jejich štítku je uvedeno: 992 650 886 U22 SW 2.20/HW 7.25)
Díky.
Karel
schemu ak niekto ma ti ju neda..co sa tyka toho stabika, je to len jeden z viac problemov....vlastne neexistuje jedno riešenie na tento problem... je tam viac problemov.
co sa tyka ručičiek...musis len poriadne zabrat!! podpáčiť....držia tam ako zadarmo.
co sa tyka ručičiek...musis len poriadne zabrat!! podpáčiť....držia tam ako zadarmo.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Díky za rady a info.
Zatím nám ručičky nepadají, fungují korektně.
Konkrétní problém, o němž bych mohl prohlásit, že byl příčinou závady, jsem nenalezl. S největší pravděpodobností šlo o přerušený spoj na tišťáku. Přerušení asi bylo v prokovení otvoru na spoji za výstupem 5V stabiliozátoru TLE 4276. (Lze jej pořídit třeba zde: http://www.ges.cz/cz/tle4276g-v50-GES05014260.html . Nebo po úpravě by byl jistě použitelný i levnější, tento: http://www.ges.cz/cz/stabilizator-napet ... 13970.html )
Odborníkům pro zasmání: Mým největším problémem, kromě sundání ručiček bylo uvolnění černého, oválného rámečku kolem přístrojů zasazených do palubní desky. Jeho spodní okraj tam držel tak pevně, že jsem se bál jeho ulomení. Nakonec se mi však povedlo zámkové západky uvolnit dokonce bez jejich poškození.
Zatím nám ručičky nepadají, fungují korektně.
Konkrétní problém, o němž bych mohl prohlásit, že byl příčinou závady, jsem nenalezl. S největší pravděpodobností šlo o přerušený spoj na tišťáku. Přerušení asi bylo v prokovení otvoru na spoji za výstupem 5V stabiliozátoru TLE 4276. (Lze jej pořídit třeba zde: http://www.ges.cz/cz/tle4276g-v50-GES05014260.html . Nebo po úpravě by byl jistě použitelný i levnější, tento: http://www.ges.cz/cz/stabilizator-napet ... 13970.html )
Odborníkům pro zasmání: Mým největším problémem, kromě sundání ručiček bylo uvolnění černého, oválného rámečku kolem přístrojů zasazených do palubní desky. Jeho spodní okraj tam držel tak pevně, že jsem se bál jeho ulomení. Nakonec se mi však povedlo zámkové západky uvolnit dokonce bez jejich poškození.
Karel
no to druhu polku musis dogooglitfekete2 píše:To ano ALE JEN napůloctaviask píše:Prosim vas...tato tema padajucich ručičiek, všetci s tým robia tajnosti a tvaria sa dolezito ze len oni jediny na svete to vedia opravit....
plny google je toho...

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke