prevodovy olej - vymena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prevodovy olej - vymena
Dobrý deň,
poprosím radu: blíži sa 180 tis.km, pri výmene rozvodov plánujem výmenu oleja v prevodovke...na webe som našiel viac verzií VW špecifikácií, vraj sa hodia pre 6-st.prevodovku... viete poradiť, ktorá je tá správna?
VW PASSAT 1.6 TDI 77 kW CAYC 2012
vďaka!
poprosím radu: blíži sa 180 tis.km, pri výmene rozvodov plánujem výmenu oleja v prevodovke...na webe som našiel viac verzií VW špecifikácií, vraj sa hodia pre 6-st.prevodovku... viete poradiť, ktorá je tá správna?
VW PASSAT 1.6 TDI 77 kW CAYC 2012
vďaka!
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nezbývá než potvrdit již napsané. Než použít neoriginál olej je lepší nechat starej.slovacek.milos píše:origo olej nekupuj nikde jinde než v ověřeném velkém autorizáku podle vinmj píše:jasne, že originál...ale na webe som našiel:
G05 217 1A2
G05 251 2A2
...
je to jedno, alebo ako?
martinsidlo ti to napsal dost jasně na web se vyser tam ušetříš a nadělíš si problémů
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
no taky bych driv rekl ze origo a taky jsem ho i lil ale pak zdechla prevodovka a po pul roce jsem mel kupovat novou napln,tak jsem dal na doporuceni Sixty a nalil tam co poradil.Noa svete div se nestalo se nic,radi to naprosto v pohode a bez problemu za vsech teplot a rezimu.
Takze pro me je zaver takovej ze priste tam zas naleju to sami a 2tkč usetrim.
Takze pro me je zaver takovej ze priste tam zas naleju to sami a 2tkč usetrim.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Všechny to byli tvoje převodovky,s kterýma si také jezdil? To asi ne.senioring1 píše:Asi som mal šťastie , pretože za 60 rokov som vymieňal olej v najrôznejších prevodovkách a kritériom bola hlavne vhodnosť pre príslušný typ ozubenia v prevodovke , som nemal ani najmenší problém .
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ano, tak to bylo , bohužel dnes jsou různé typy olejů, modifikací a návodů, aby dnešní skvosty se udržely v provozu..Bohužel ani inženýrům z domácí továrny se nedá věřit, protože to, co se včera vychvalovalo, je dnes šunt..Pokrok postupuje neuvěřitelně rychle stejně jako relativizace všeho , co kdysi bylo etalonem kvality..Proto jsem veteránista..senioring1 píše:Asi som mal šťastie , pretože za 60 rokov som vymieňal olej v najrôznejších prevodovkách a kritériom bola hlavne vhodnosť pre príslušný typ ozubenia v prevodovke , som nemal ani najmenší problém .

nepropadat panice...