no čerpadlo by mělo být od holze. Vstřiky race 520 a turbo 2260. Bude zavařený diferák tak na te hlině by to nemuselo byt rak špatnýDanT3 píše:A pokud bude nějak rabiátsky postavený čerpadlo, tak ty špičky krouťáku budou jak explosivní destrukční systém, pro tu skříň.
A homokineťáky a tripody na vnitřní straně.... ty jsou taky směšný na tyhle hodnoty. Pokud to teda bude mít grip (kola, gumy), což při tom autokrosu asi tolik ne, ale stejnak....
Hele, stručně řečeno, je to masochistickej projekt![]()
Asi jsou vhodnější motorizace pro lehkej pickup![]()
Na druhou stranu, směle do toho, není to neřešitelný
Tdi do felicie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21 led 2014, 19:12
martin
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No a jak posilis prevodovku? Nebo mas nakoupeno dostatek prevodovek do zasoby? 
Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.

Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21 led 2014, 19:12
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Podle mě je TDI do feldy holej nesmysl. Možná tak sériový 1Z s opatrným používáním by ta převodovka a spojka snesly, ale rozhodně ne něco výkonnějšího v závodním nasazení... a swap TDI převodovky do feldy by znamenal opravdu hodně práce, výroba všech držáků, úprava poloos, přizpůsobení pedálovky, řazení, atd. Takže by to bylo pracný stejně jako kdybys to dával (když to přeženu) třeba do Oplu, Nissana nebo kteréhokoliv jnýho auta...
Do feldy podle mě existuje jen jedinej správnej motor a to je 1.3MPI. S dobrou vačkou a krátkou převodovkou by tomu těžkýmu TDIčku nakopalo zadek
Felda nemá podvozek a kastli na tak těžkej motor. Pokud chceš TDI v lehký kastli, tak do mk2 Golfa pasuje plug and play. Nebo Seat Ibiza, tam se TDI dávalo sériově, takže tam je to úplná pohoda
případně i ten mk3 Golf
Do feldy podle mě existuje jen jedinej správnej motor a to je 1.3MPI. S dobrou vačkou a krátkou převodovkou by tomu těžkýmu TDIčku nakopalo zadek


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vytesat do kamene!
případně lze přestavět převodovku na delší 1 aby jsi při startu vyrazil o 5m dál než ostatní ale to je zase jiná bajka...
případně lze přestavět převodovku na delší 1 aby jsi při startu vyrazil o 5m dál než ostatní ale to je zase jiná bajka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@martineme03: Peclive zvaz, zda se na to nevykasles a rovnou to nedas do jineho auta (jak ti radi vyse) protoze by te to mohlo financne zruinovat a pritom by sis nic neuzil (teda pokud neni cesta tvym cilem).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to martineme03:
asi jsi tohle všecko slyšet nechtěl, ale věř zdejším harcovníkům, ušetříš peníze a čas, kterej v dnešní době má čim dál tim vyšší hodnotu...
V pick-upu je až až i oturbenej 1,9D nebo rovnou 1,9TD, o čemž je tu bohatě psáno v topicu u Rastikose. I ten s tim autem cvičí víc, než je to schopný pobrat. Pokud se vyřeší spojka, převodovka to nějakej čas zvládá a je to sympatický svezení, pro někoho, kdo konkrétně tohle potřebuje.
Já mám teda pickupy oba, jak benzína, tak diesela, takže můžu říct, že ten benzínovej jde do zatáček s takovou jakousi lehkostí oproti tomu naftovýmu, kde ta váha motoru je zkrátka znát. Ale zas ten krouťák, ten vede
asi jsi tohle všecko slyšet nechtěl, ale věř zdejším harcovníkům, ušetříš peníze a čas, kterej v dnešní době má čim dál tim vyšší hodnotu...
V pick-upu je až až i oturbenej 1,9D nebo rovnou 1,9TD, o čemž je tu bohatě psáno v topicu u Rastikose. I ten s tim autem cvičí víc, než je to schopný pobrat. Pokud se vyřeší spojka, převodovka to nějakej čas zvládá a je to sympatický svezení, pro někoho, kdo konkrétně tohle potřebuje.
Já mám teda pickupy oba, jak benzína, tak diesela, takže můžu říct, že ten benzínovej jde do zatáček s takovou jakousi lehkostí oproti tomu naftovýmu, kde ta váha motoru je zkrátka znát. Ale zas ten krouťák, ten vede

BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jde tam, ale otazkou je co je potreba vsechno vymenit a poupravit.LadisV6 píše:Šlo by do Arosy 1.9 PD ARL? Co poloosy a převodovka? Teď tam je 1.7 SDI.
Výkon na VBčku 190 HP.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)