Úbytek g12

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Úbytek g12

Příspěvek od Lukyno0o »

Zdravim Vás , chci se zeptat prosím, mám Octavii 2 motor BKD a jednou za čas musím dolévat vodu do chladiče (G12) . Ale nikde neni vidět že by se tam nějaká známka nebo stopa po ni ukázala ani během tlakové zkoušky. Jediné co se projevilo bylo při demontáži turba , že v něm nebo někde v těch místech byla prý po G12 stopa. Mohli by jste mi poradit na co mrknout nebo co s tím udělat. Jsem z toho nesvůj. děkuji :(
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Úbytek g12

Příspěvek od slovacek.milos »

Lukyno0o píše:Zdravim Vás , chci se zeptat prosím, mám Octavii 2 motor BKD a jednou za čas musím dolévat vodu do chladiče (G12) . Ale nikde neni vidět že by se tam nějaká známka nebo stopa po ni ukázala ani během tlakové zkoušky. Jediné co se projevilo bylo při demontáži turba , že v něm nebo někde v těch místech byla prý po G12 stopa. Mohli by jste mi poradit na co mrknout nebo co s tím udělat. Jsem z toho nesvůj. děkuji :(

propláchni a přejdi na G11 ta se tak netratí ;)
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Já bych to radši vyřešil nějak pořádně. Mam strach ze jestli to jde někdy do toho turba kde po ní byli stopy tak aby nějak neodrovnala i tohle nové turbo. Navíc jsem trochu srab tak bych radši měl dolito co udává výrobce :D
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Chladic na EGR bude prepaleny, alebo tesnenie pod hlavou.

Odpoj hadicky na vodu od EGR, spoj ich s kuskom zeleznej trubky, ked prestane miznut voda, je to chladic EGR-u.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Ján Horosz píše:Chladic na EGR bude prepaleny, alebo tesnenie pod hlavou.

Odpoj hadicky na vodu od EGR, spoj ich s kuskom zeleznej trubky, ked prestane miznut voda, je to chladic EGR-u.

To je ten bazmek hned za motorem nahoře pod vedením sání? Kolik tam k němu jde těch hadiček? A to jsou všechny gumový jen stažený nějakou páskou? Díky moc
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Jj. dve tenke su na vodu.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Ján Horosz píše:Jj. dve tenke su na vodu.
určitě to zkusim, ještě se ale zeptam, nemůžu to nějak nenapravitelně zavzdušnit?
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Neuraž se, ale člověk s tvými zkušenostmi viz. tvé dotazy výše by se do takhle složitého vozu neměl hrabat. Nech to někomu jinak něco poděláš a bude to jen drašší. Ti co ti tu radí začínali na š100 a prošli si vším možným a ty by jsi chtěl hned opravovat takovou mašinu (LOL)
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

fekálek píše:Neuraž se, ale člověk s tvými zkušenostmi viz. tvé dotazy výše by se do takhle složitého vozu neměl hrabat. Nech to někomu jinak něco poděláš a bude to jen drašší. Ti co ti tu radí začínali na š100 a prošli si vším možným a ty by jsi chtěl hned opravovat takovou mašinu (LOL)
právě proto se taky ptám, nejsem zas tak zoufalej abych se mermomocí do toho pouštěl sám, jen mě zajímalo jestli se to nechá udělat doma na koleni a všechny aspekty s tim spojený. pokud by měli být problémy radši to hodim někam kde to zmáknou. na auto já jse cíťa. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“