Zdravím mechaniky
citroen xm 3.0 24v 190ps r.v. 1999 neháže mi jiskru a netlačí mi palivo
Čerpadlo na přímo jde a pokud ho nechám běžet, tak se benzín natlačí až do vstřikovací lišty. Zapalovací modul je v pořádku (ozkoušen jsem ho na jiném citroenu) el.přívod k zapalov. cívce sii 4 pinový konektor z něhož je 1drát bílý, do něj kde cca. 12v při zapnutém klíčku
snímač otáček je vyměněn
immobilizer je zde keypad jenž já neznám čísel kombinaci. Ale vždy jsem si myslel, že u těchto aut blokuje palivový přívod a ne jiskru. Alespoň co se týče u starého xm mám pocit, že to tak bylo
Nevíte někdo jak to tedy je ? Nebo nemáte někdo el. schéma pro tyto auta, nemůžu to nikde vygooglit.
Údajně bylo rozdělění schémat krom vin karoserie ještě dodatečné číslo dle stupně výbavy
Předem děkuji za jakékoliv rady a připomínky
citroen xm 3.0V6 24v neháaže jiskru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sehnat klávesnici (někdy i řídící jednotku motoru), kde víš zaručeně kód, zadat ho a poté, co začne svítit zelená kontrolka, klávesnici odpojit z konektoru a tím se vyřadí zadávání kódu. Nebo sehnat řj s vyřazeným imobilizérem. Taky zkontrolovat nárazové čidlo, zda není vyskočená kulička (stačí shora zatlačit). Pokud ani to nepomůže, XM prodat mně
, velmi zachovalé XM s třílitrem sháním hodně dlouho.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
to vyřazení klavesnice znám, ale když neznám kód tak nevím jak to obejít u staré v6 to šlo poladit přes relátko xm mám 2kusy zkusil jsem prohodit jednotky a ta odblokovaná chodila a jiskru to házelo a v druhém ne. Takže to vypadá, že to bude tím imobilizérem. Navíc mam tu ještě ten stejný motor s řj z xantie , kde také neznám kód a ¨také po připojení neháže jiskru.HonzaXM píše:Sehnat klávesnici (někdy i řídící jednotku motoru), kde víš zaručeně kód, zadat ho a poté, co začne svítit zelená kontrolka, klávesnici odpojit z konektoru a tím se vyřadí zadávání kódu. Nebo sehnat řj s vyřazeným imobilizérem. Taky zkontrolovat nárazové čidlo, zda není vyskočená kulička (stačí shora zatlačit). Pokud ani to nepomůže, XM prodat mně, velmi zachovalé XM s třílitrem sháním hodně dlouho.
takže 3kusy řj z toho u jedné je znám kód a na tu jedinou mi auta hažou jiskru, buď immo tedy ovlivňuje jiskru, nebo ty 2 řj jsou špatné. Hlavně mi nejde do hlavy proč nemakají čerpadla
Trochu mimo témy - nie je to náhodou tak, že keď sa naťuká ten kód, odpojí klávesnica tak to funguje len do najbližšieho odpojenia baterky? Lebo párkrát som toto riešil u Vitary HDI čo je podobný Peugeot-systém a po odpojení baterky to zas bez pripojenia klávesnice a naťukania kódu nešlo.pitypaldy píše:to vyřazení klavesnice znám, ale když neznám kód tak nevím jak to obejít u staré v6 to šlo poladit přes relátko xm mám 2kusy zkusil jsem prohodit jednotky a ta odblokovaná chodila a jiskru to házelo a v druhém ne. Takže to vypadá, že to bude tím imobilizérem. Navíc mam tu ještě ten stejný motor s řj z xantie , kde také neznám kód a ¨také po připojení neháže jiskru.HonzaXM píše:Sehnat klávesnici (někdy i řídící jednotku motoru), kde víš zaručeně kód, zadat ho a poté, co začne svítit zelená kontrolka, klávesnici odpojit z konektoru a tím se vyřadí zadávání kódu. Nebo sehnat řj s vyřazeným imobilizérem. Taky zkontrolovat nárazové čidlo, zda není vyskočená kulička (stačí shora zatlačit). Pokud ani to nepomůže, XM prodat mně, velmi zachovalé XM s třílitrem sháním hodně dlouho.
takže 3kusy řj z toho u jedné je znám kód a na tu jedinou mi auta hažou jiskru, buď immo tedy ovlivňuje jiskru, nebo ty 2 řj jsou špatné. Hlavně mi nejde do hlavy proč nemakají čerpadla
Já si to nemyslím, mě to chodí i po znovu zapojení baterie. Jinak já problém vyřešil, bylo to nárazov. spínačem ,byl tam namontován z něčeho jiného nebo tak nějak, jelikož piny na něm neodpovídaly pinům na kabelu, ale jinak pasovalMarek001 píše:Trochu mimo témy - nie je to náhodou tak, že keď sa naťuká ten kód, odpojí klávesnica tak to funguje len do najbližšieho odpojenia baterky? Lebo párkrát som toto riešil u Vitary HDI čo je podobný Peugeot-systém a po odpojení baterky to zas bez pripojenia klávesnice a naťukania kódu nešlo.pitypaldy píše:to vyřazení klavesnice znám, ale když neznám kód tak nevím jak to obejít u staré v6 to šlo poladit přes relátko xm mám 2kusy zkusil jsem prohodit jednotky a ta odblokovaná chodila a jiskru to házelo a v druhém ne. Takže to vypadá, že to bude tím imobilizérem. Navíc mam tu ještě ten stejný motor s řj z xantie , kde také neznám kód a ¨také po připojení neháže jiskru.HonzaXM píše:Sehnat klávesnici (někdy i řídící jednotku motoru), kde víš zaručeně kód, zadat ho a poté, co začne svítit zelená kontrolka, klávesnici odpojit z konektoru a tím se vyřadí zadávání kódu. Nebo sehnat řj s vyřazeným imobilizérem. Taky zkontrolovat nárazové čidlo, zda není vyskočená kulička (stačí shora zatlačit). Pokud ani to nepomůže, XM prodat mně, velmi zachovalé XM s třílitrem sháním hodně dlouho.
takže 3kusy řj z toho u jedné je znám kód a na tu jedinou mi auta hažou jiskru, buď immo tedy ovlivňuje jiskru, nebo ty 2 řj jsou špatné. Hlavně mi nejde do hlavy proč nemakají čerpadla
