O1 stale se toci ventilator, stale sviti tlacitko AC, 18065
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 stale se toci ventilator, stale sviti tlacitko AC, 18065
Ahoj,
mám Octavii Tdi 66kW, 2004.
Přijel jsem na parking, zamkl auto pomocí dálkového ovládání na klíči a odešel. Když jsem se po 10 minutách vrátil, snažil jsem se auto odemknout pomocí DO, ale nešlo to - vůbec žádná reakce.
Jen jsem slyšel, jak se spouští a vypíná ventilátor na chladiči.
Ještě přes okno bylo vidět, že blikají kontrolky na budíkách.
Jelikož mám zámky na autě zaslepené, tak jsem se do něj musel dostat násilím.
Ventilátor mi mezitím vybil baterku.
Jak jsem se dostal do auta, musel jsem ho startovat přes kabely.
Nastartovat jde, akorát se pořád zapíná a vypíná ventilátor i po vypnutí zapalování.
V interiéru při zapnutém zapalování stále svítí tlačítko klimatizace AC (i když není zaplá).
Jste schopni poradit, kde hledat příčinu?
Níže přikládám jednoduchý výpis chyb.
Díky
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 038 906 012 HA
Díl a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922
Kódování: 00002
Číslo dílny: WSC 31480
2 závad nalezeno.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Sporadická
18065 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
P1657 - 35-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1C0 907 379 L
Díl a/nebo verze: ABS FRONT MK60 0101
Kódování: 0001025
Číslo dílny: WSC 31480
3 závad nalezeno.
00668 - Supply Voltage Terminal 30
008 - Implausible Signal - Sporadická
00668 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
000 - se zaregistrujte!! - Sporadická
01314 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
004 - se zaregistrujte!! - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1U0 920 811 J
Díl a/nebo verze: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12
Kódování: 17112
Číslo dílny: WSC 31480
Nalezena 1 chyba:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1C0 959 799 A
Díl a/nebo verze: 4R Komfortgerát HLO 0004
Kódování: 00067
Číslo dílny: WSC 31480
Další informace: 1U4959801D 4R Tőrsteuer.FS KLO 0202
Další informace: 1U4959802D 4R Tőrsteuer.BF KLO 0202
7 závad nalezeno.
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Sporadická
00849 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
25-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
01044 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
35-00 - se zaregistrujte!!
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Sporadická
01031 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
29-00 - se zaregistrujte!!
01332 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
53-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
mám Octavii Tdi 66kW, 2004.
Přijel jsem na parking, zamkl auto pomocí dálkového ovládání na klíči a odešel. Když jsem se po 10 minutách vrátil, snažil jsem se auto odemknout pomocí DO, ale nešlo to - vůbec žádná reakce.
Jen jsem slyšel, jak se spouští a vypíná ventilátor na chladiči.
Ještě přes okno bylo vidět, že blikají kontrolky na budíkách.
Jelikož mám zámky na autě zaslepené, tak jsem se do něj musel dostat násilím.
Ventilátor mi mezitím vybil baterku.
Jak jsem se dostal do auta, musel jsem ho startovat přes kabely.
Nastartovat jde, akorát se pořád zapíná a vypíná ventilátor i po vypnutí zapalování.
V interiéru při zapnutém zapalování stále svítí tlačítko klimatizace AC (i když není zaplá).
Jste schopni poradit, kde hledat příčinu?
Níže přikládám jednoduchý výpis chyb.
Díky
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 038 906 012 HA
Díl a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922
Kódování: 00002
Číslo dílny: WSC 31480
2 závad nalezeno.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Sporadická
18065 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
P1657 - 35-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1C0 907 379 L
Díl a/nebo verze: ABS FRONT MK60 0101
Kódování: 0001025
Číslo dílny: WSC 31480
3 závad nalezeno.
00668 - Supply Voltage Terminal 30
008 - Implausible Signal - Sporadická
00668 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
000 - se zaregistrujte!! - Sporadická
01314 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
004 - se zaregistrujte!! - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1U0 920 811 J
Díl a/nebo verze: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12
Kódování: 17112
Číslo dílny: WSC 31480
Nalezena 1 chyba:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Sporadická
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Číslo dílu: 1C0 959 799 A
Díl a/nebo verze: 4R Komfortgerát HLO 0004
Kódování: 00067
Číslo dílny: WSC 31480
Další informace: 1U4959801D 4R Tőrsteuer.FS KLO 0202
Další informace: 1U4959802D 4R Tőrsteuer.BF KLO 0202
7 závad nalezeno.
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Sporadická
00849 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
25-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
01044 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
35-00 - se zaregistrujte!!
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Sporadická
01031 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
29-00 - se zaregistrujte!!
01332 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
53-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
Naposledy upravil(a) kliste84 dne 27 pro 2016, 22:16, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem se díval na tlakové čidlo a nenašel jsem tam žádný viditelný problém.
Kabeláž pod baterkou se na pohled zdá být OK.
Vyndal jsem i řídící jednotku ventilátoru, ale taky na ni není viditelný problém, je ale otázka jak je to uvnitř.
Co se týče teploty motoru podle VAG, tak jsem měl motor nastartovaný a ukazovalo to cca 60 ° a pomalu to stoupalo, což by mohlo odpovídat realu...
Ta řídící jednotka "cvaká" a ventilátor jede rychleji a pak pomaleji - to se pořád střídá...
Nemůže být v haji nějaké teplotní čidlo?
Na co se ještě zaměřit?
Nějaké relátka?
Kabeláž pod baterkou se na pohled zdá být OK.
Vyndal jsem i řídící jednotku ventilátoru, ale taky na ni není viditelný problém, je ale otázka jak je to uvnitř.
Co se týče teploty motoru podle VAG, tak jsem měl motor nastartovaný a ukazovalo to cca 60 ° a pomalu to stoupalo, což by mohlo odpovídat realu...
Ta řídící jednotka "cvaká" a ventilátor jede rychleji a pak pomaleji - to se pořád střídá...
Nemůže být v haji nějaké teplotní čidlo?
Na co se ještě zaměřit?
Nějaké relátka?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Navíc tam myslím není nic, je to celkem holobyt...
Snad chip, ale ten tam dával minulý majitel už dávno...
Možná tažné, zkrat v zásuvce?
Jinak mě nic nenapadá.
Ještě co jsem teď našel, tak jak je předehřev vody a vedou k těm žhavičům tři kabely, tak jeden byl urvaný, a druhý kabel jakoby spálený, ale nevím jestli to na to může mít vliv...
Snad chip, ale ten tam dával minulý majitel už dávno...
Možná tažné, zkrat v zásuvce?
Jinak mě nic nenapadá.
Ještě co jsem teď našel, tak jak je předehřev vody a vedou k těm žhavičům tři kabely, tak jeden byl urvaný, a druhý kabel jakoby spálený, ale nevím jestli to na to může mít vliv...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Ted jsem připojil řídící jednotku ventilátoru a zapl zapalování a ventilátor se znova zapíná a vypíná.
Nicméně ted se zdá, že to nedělá po vypnutí zapalování - možná náhoda...
Objevila se ale nová chyba :
Nalezena 1 chyba:
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-00 - -
Baterku mám ale připojenou přes startovací kabely, tak nevím, jestli to má vliv...
Rádio jsem zatím neodpojil
Nicméně ted se zdá, že to nedělá po vypnutí zapalování - možná náhoda...
Objevila se ale nová chyba :
Nalezena 1 chyba:
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-00 - -
Baterku mám ale připojenou přes startovací kabely, tak nevím, jestli to má vliv...
Rádio jsem zatím neodpojil
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: O1 stale se toci ventilator, stale sviti tlacitko AC, 18
[quote="kliste84"]Ahoj,
když čtu ty tvoje záhady tak jsem tu měl pežota, taky se mu rožihali kontrolky, blikalo stropní světlo, s řj motoru se šlo i nešlo spojit, blbl centrál, ventilátor se ale netočil, klimu to nemělo, cvakali relátka, pak všechno fachčilo, výčet dalších dalších byl takový že se mi udělalo zle,
vypucoval jsem zeleninu v kostrách postupně od batrerky až na podběh a
když čtu ty tvoje záhady tak jsem tu měl pežota, taky se mu rožihali kontrolky, blikalo stropní světlo, s řj motoru se šlo i nešlo spojit, blbl centrál, ventilátor se ale netočil, klimu to nemělo, cvakali relátka, pak všechno fachčilo, výčet dalších dalších byl takový že se mi udělalo zle,



vypucoval jsem zeleninu v kostrách postupně od batrerky až na podběh a

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Tak jsem odpojil i rádio - vyndal jsem konektor a anténu - a ventilátor se toč dále.
Když vymažu všechny chyby, tak se mi znovu hned neobjeví, přestože ventilátor se nesmyslně točí...
Zkusím tam ještě hodit tu řídící jednotku ventilátoru z druhého auta a uvidím (předpokládám, že dochlazovací jednotka a řídící jednotka ventilátoru je to samé - já mluvím o té, která je pod baterkou
Ale nevím, jestli to pomůže, protože ta jednotka vypadá úplně v pohodě...
Když vymažu všechny chyby, tak se mi znovu hned neobjeví, přestože ventilátor se nesmyslně točí...
Zkusím tam ještě hodit tu řídící jednotku ventilátoru z druhého auta a uvidím (předpokládám, že dochlazovací jednotka a řídící jednotka ventilátoru je to samé - já mluvím o té, která je pod baterkou

Ale nevím, jestli to pomůže, protože ta jednotka vypadá úplně v pohodě...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem odpojil konektor na řídící jednotce dochlazování a tlustý červený kabel tam nevede, pouze dva tlusté červené s černým pruhem a když jsem je proměřil na napětí tam je na tom tlustém kabelu (na jednotce je to značeno jako 30a) a na tenkém červeném kabelu s černým pruhem (na jednotce značeno jako 30b)
Jinak ventilátory se neroztočí hned při připojení baterky, ani když zapnu zapalování, ale až když vypnu zapalování a vytáhnu klíček.
Točí se mi pouze jeden ventilátor (ten menší u mezichladiče), ten větší nejede - je to správně?
Jinak ventilátory se neroztočí hned při připojení baterky, ani když zapnu zapalování, ale až když vypnu zapalování a vytáhnu klíček.
Točí se mi pouze jeden ventilátor (ten menší u mezichladiče), ten větší nejede - je to správně?