Hydrolůžka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hydrolůžka
Zdravim. Odešly mi silentbloky na motoru Rozhodl jsem se koupit nové a tak se chci poradit,zeptat, jestli má někdo zkušenosti s tou a nebo onou značkou,abych je nemusel za pár kilometrů měnit. Díky.
B5-AJM
zajdeš někam do krámu třeba autoprima,autokrlly,intercars a řekneš jim co máš za auto,rok výroby a motor a oni ti to najdou 

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Mám Superba s motorem AWX, kde se mi uthl levý silentblok díky špatné výměně palivového filtru. Motor pak při akceleraci cukal a tím vyškubl pravý silentblok. Koupil jsem SWAG. Je to olejové hydrolůžko, není to gumový špalek. Je to ale tvrdé, že na volnoběh drnčí přístrojovka. Aby šel motor hladce, dá se silentbolk upravit, že je motor nádherně měkký a nemusíte kupovat originál za 2500 Kč. SWAG stojí zhruba 600 Kč, jsou i levnější a dají se také upravit.
Jde o to, jak fungují silentbloky u jiných aut a podle toho experimentovat. Zkusil jsem to a fajn.
Dříve se dělaly opravy na autech, dnes se jen vyměňuje, i když to někdy není potřeba nebo se dá udělat úprava za pár korun.
Jde o to, jak fungují silentbloky u jiných aut a podle toho experimentovat. Zkusil jsem to a fajn.
Dříve se dělaly opravy na autech, dnes se jen vyměňuje, i když to někdy není potřeba nebo se dá udělat úprava za pár korun.
Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Rozdíl mezi pravým a levým je jen gumový návlek, který chrání před teplem od turba. Pokud je starý dobrý, stačí ty bez krytu. Osobně si myslím, že je vše neskutečná zlodějina. V servisu natlučou do hlav lidem, že jedině origo a pak lidi plaťte.
Ale jak kdo chce. Je tolik možností něco udělat s použitím mozku a funguje to. Jen ne jako oslík následovat "rady" v servisech. Někdy jsou to takové kraviny za takový balík, že oprava převýší cenu auta. Naprostá hovadina.
PS. Dá se takto udělat tvrdší nebo naopak měkčí uložení. V každém případě je to teď super. I u origo jsem z těch lehkých vibrací nebyl nadšený. Teď to je jak benzínový motor.
Rozdíl mezi pravým a levým je jen gumový návlek, který chrání před teplem od turba. Pokud je starý dobrý, stačí ty bez krytu. Osobně si myslím, že je vše neskutečná zlodějina. V servisu natlučou do hlav lidem, že jedině origo a pak lidi plaťte.
Ale jak kdo chce. Je tolik možností něco udělat s použitím mozku a funguje to. Jen ne jako oslík následovat "rady" v servisech. Někdy jsou to takové kraviny za takový balík, že oprava převýší cenu auta. Naprostá hovadina.
PS. Dá se takto udělat tvrdší nebo naopak měkčí uložení. V každém případě je to teď super. I u origo jsem z těch lehkých vibrací nebyl nadšený. Teď to je jak benzínový motor.
Naposledy upravil(a) petr.gr dne 31 pro 2016, 12:41, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5