Hydrolůžka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JPSS
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Hydrolůžka

Příspěvek od JPSS »

Zdravim. Odešly mi silentbloky na motoru Rozhodl jsem se koupit nové a tak se chci poradit,zeptat, jestli má někdo zkušenosti s tou a nebo onou značkou,abych je nemusel za pár kilometrů měnit. Díky.
B5-AJM
JPSS
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od JPSS »

Jo je to PASSAT B5 motor AJM
B5-AJM
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

já kupuju FEBI a spokojenost 8)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
JPSS
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od JPSS »

A jak poznám že jsou to ty pravé,chci říct jestli jsou pro passata všechny stejné nebo je pro každý motor ten určitý? Mají nějaká čísla?
B5-AJM
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

zajdeš někam do krámu třeba autoprima,autokrlly,intercars a řekneš jim co máš za auto,rok výroby a motor a oni ti to najdou (LOL)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
JPSS
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od JPSS »

Prubnu. Dík
B5-AJM
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

Jen pro info cena orginalu v VW je pravy 2150 a levy cca 2000 TO jen abys nekupoval nejakou nahradu za stejny peniz. (I takovi prodejci se najdou) :) navic kvuli naslednym vibracim se doporucujou orginaly.
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

koupit jedine origo silenty....
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Mám Superba s motorem AWX, kde se mi uthl levý silentblok díky špatné výměně palivového filtru. Motor pak při akceleraci cukal a tím vyškubl pravý silentblok. Koupil jsem SWAG. Je to olejové hydrolůžko, není to gumový špalek. Je to ale tvrdé, že na volnoběh drnčí přístrojovka. Aby šel motor hladce, dá se silentbolk upravit, že je motor nádherně měkký a nemusíte kupovat originál za 2500 Kč. SWAG stojí zhruba 600 Kč, jsou i levnější a dají se také upravit.
Jde o to, jak fungují silentbloky u jiných aut a podle toho experimentovat. Zkusil jsem to a fajn.
Dříve se dělaly opravy na autech, dnes se jen vyměňuje, i když to někdy není potřeba nebo se dá udělat úprava za pár korun.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

hydrosilenty len origo!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

ak tak LEMFÖRDER nič nepokazíš
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

co sa tyka ulozeni bez solenoidov ano..niektore boli lemforder v prvovyrobe avšak neviem ci aj tie s ventilom robil lemforder do prvovyroby
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Rozdíl mezi pravým a levým je jen gumový návlek, který chrání před teplem od turba. Pokud je starý dobrý, stačí ty bez krytu. Osobně si myslím, že je vše neskutečná zlodějina. V servisu natlučou do hlav lidem, že jedině origo a pak lidi plaťte.
Ale jak kdo chce. Je tolik možností něco udělat s použitím mozku a funguje to. Jen ne jako oslík následovat "rady" v servisech. Někdy jsou to takové kraviny za takový balík, že oprava převýší cenu auta. Naprostá hovadina.
PS. Dá se takto udělat tvrdší nebo naopak měkčí uložení. V každém případě je to teď super. I u origo jsem z těch lehkých vibrací nebyl nadšený. Teď to je jak benzínový motor.
Naposledy upravil(a) petr.gr dne 31 pro 2016, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5017
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Souhlasím. Někdy je lepší něco za pár kaček,případně upravit a funguje to lépe,než origo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

no nase zkusenosti ,rikaji origo...
Z Prava dobrý:-)))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“