BOXER I - 2.8 HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BOXER I - 2.8 HDI
Hezký den všem.
Mám problém. Boxer 2004 - 2.8 HDI po zhasnutí již nenaskočil.
Hledávání závad pomocí Delphi - počet závad 0.
Pomocí ELM327 také počet závad 0
Dal jsem novou žhavičku, stále nestartuje.
Chytne to pouze na eter a pak motor běží jakoby se nechumelilo.
Za tepla chytne, ale po držení startéru tak 10 a víc vteřin.
Tlak na rampě při startování 268 požadovaný, naměřený 270.
průtok vstřikovačemi ale 0 (za chodu motoru 9mm3).
Tlak vzduchu v klidu 1000kPa a stejně za chodu motoru.
Fakt nevím, čím to je, že nechytí - osobně se mi nezdá ten tlak vzduchu.
Tlaky jsou 2 - jeden je normál 1000 podle nadmořské výšky, ale ten druhý by měl přeci reagovat na podtlak v sání a neukazovat takto vysokou hodnotu.
Prosím o radu, díky lidišky.
Mám problém. Boxer 2004 - 2.8 HDI po zhasnutí již nenaskočil.
Hledávání závad pomocí Delphi - počet závad 0.
Pomocí ELM327 také počet závad 0
Dal jsem novou žhavičku, stále nestartuje.
Chytne to pouze na eter a pak motor běží jakoby se nechumelilo.
Za tepla chytne, ale po držení startéru tak 10 a víc vteřin.
Tlak na rampě při startování 268 požadovaný, naměřený 270.
průtok vstřikovačemi ale 0 (za chodu motoru 9mm3).
Tlak vzduchu v klidu 1000kPa a stejně za chodu motoru.
Fakt nevím, čím to je, že nechytí - osobně se mi nezdá ten tlak vzduchu.
Tlaky jsou 2 - jeden je normál 1000 podle nadmořské výšky, ale ten druhý by měl přeci reagovat na podtlak v sání a neukazovat takto vysokou hodnotu.
Prosím o radu, díky lidišky.
ja tiez strelim
mas nizke otacky pri startovani, RJ nepusti naftu preto aj prietok vstrekovacmi 0 pri startovani.
ked das sprej (eter) motor nabehne do vyssich otacok (chyti bez nafty) a RJ pusti naftu. pri studenom motore starter nevladze roztocit motor na potrebne otacky dane v softwary RJ. opravit starter.
mas nizke otacky pri startovani, RJ nepusti naftu preto aj prietok vstrekovacmi 0 pri startovani.
ked das sprej (eter) motor nabehne do vyssich otacok (chyti bez nafty) a RJ pusti naftu. pri studenom motore starter nevladze roztocit motor na potrebne otacky dane v softwary RJ. opravit starter.
Teoreticky by to možné bylo. Baterie vyměněna za novou a točí jako blázen. Takže tím na 100% to není. Před poruchou to mělo starou baterku a i tak to chytlo po pootočení klíčku.
Nebude to mít více čidel na snímání otáček? Nahoře na motoru je jeden snímač (snímá vačkovou hřídel)a určitě to bude někde mít nějaký druhý. Většina aut právě používá jedno čidlo polohy ke startování. Ale nevím, kde to druhé najít
. Pokud ho má.
Je pravdou, že na plyn se hodně zvednou otáčky a pak proto to běží. Musí to být někde něco kolem snímače otáček -čidla. Závadu to ale nepíše.
Nebude to mít více čidel na snímání otáček? Nahoře na motoru je jeden snímač (snímá vačkovou hřídel)a určitě to bude někde mít nějaký druhý. Většina aut právě používá jedno čidlo polohy ke startování. Ale nevím, kde to druhé najít

Je pravdou, že na plyn se hodně zvednou otáčky a pak proto to běží. Musí to být někde něco kolem snímače otáček -čidla. Závadu to ale nepíše.
další snímač je na převodovce snímač polohy klikové hřídele. může to dělat ten špatný start. při studeném startu je velký odběr el a to čidlo nemusí fungovat.
už jsem to řešil na Boxeru 2.2hdi za studena nechytalo. zázrakem až na po 20te a za tepla pak hned startovalo vyměnil jsem čidlo na klice a startovalo normálně.
už jsem to řešil na Boxeru 2.2hdi za studena nechytalo. zázrakem až na po 20te a za tepla pak hned startovalo vyměnil jsem čidlo na klice a startovalo normálně.
to je cudne..vacsinou ked to nechyta tak nie je tlak na raily...
ak mas 280 barov na rampe a motor nechyta, tak jediny dovod je ze jednotka neotvori vstrekovace. Iny dovod nie je...
Vidis tie otacky pri starte?
regulator tlaku na cerpadle mas na 2 srobky alebo na 3 srobky?
ak mas 280 barov na rampe a motor nechyta, tak jediny dovod je ze jednotka neotvori vstrekovace. Iny dovod nie je...
Vidis tie otacky pri starte?
regulator tlaku na cerpadle mas na 2 srobky alebo na 3 srobky?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
k těm otáčkám...musíš na to mrknout než začneš startovat a pak co se děje když startuješ.... musí tam bejt nějaká standartní hodnota a nesmí to během otáčení padat na 0.Otas43 píše:aha. tak tím to asi nebude:(

Co se týče synchronizace vačka /klika, zkus odpojit snímač na vačce a startovat dýl.
***VAG,PSA,Renault***
= chyba v ECUvladosr píše:to plati pre TDI....HDI nechyti....berie to naozaj vazne , ak nie je synchro ano , nespusti palivo...chosepm píše: Co se týče synchronizace vačka /klika, zkus odpojit snímač na vačce a startovat dýl.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke