Fiat DUCATO 2.8 JTD natočí ale chcípne, diagnostika?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Fiat DUCATO 2.8 JTD natočí ale chcípne, diagnostika?

Příspěvek od Akal »

Zdraví,naprv napíšem slovensky.. mam vyššie spomenuté Ducato, nalieval som do neho naftu s miernym kalom, bolo naštartované, keďže nafta sa mi nepáčila tak som nalieval cez handru, kym som odložil kanistre auto zdochlo ostala svietit kontrolka vstrekovačov... štartoval som hneď no nenaskočil... ako nahle ostal dlhšie vypnutý kľučik tak po pretočení kľuča natiahlo naftu a motor naskočil ale len na chvíľu a to isté robi dookola... už predtým svietila kontrolka vstrekovania sem-tam ..
čo mám s tým robiť?
a kde nájdem diagnostickú zásuvku? v prístrojovke NIEJE....
ďakujem
je to ročník 2001 .. typ 1 ale motor by už mal mať aj diagostiku
Fiat Ducato 2.8 JTD 94kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Diag zasuvku najdes pod kapotou (v motorovom priestore) na soferovej strane. Hladaj niekde okolo vzduchoveho filtra. Musis najst taky maly trojpinovy konektor co vysi na kusku kablika. A modli sa aby na nom bola zaslepka ;)

A nenalievaj do auta picoviny :kol1:
mjung
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 led 2016, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjung »

jestli je to motor s tímto kodem 8140.43S tak mám na to díly motor, vstřiky a podobně...
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Pohli sme da dalej

Příspěvek od Akal »

Vymenil som palivovy filter a nalial som do polovičnej nádrže 1,2 Litra benzínu, chvíľu to ešte štrajkovalo ale potom už to prestalo skapínat... asi rozpustilo parafin

uvidime co bude zajtra, chcem ist na diagonstiku
Fiat Ducato 2.8 JTD 94kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mas jedine stastie ze je tam stary CR system bosch s jednotkou EDC15C7 ..inak by si uz nejazdil.

Beztak moj nazor je ze si mozes chystat peniaze na repas vstrekov, regulatora, cerpadla....

mas zasraty vysokotlaky system bordelom...casom sa to bude zhorsovat az odrovnas vstrekovace.

Ciastocne tomu mozes pomoct, vysrobuj regulator tlaku (je to taka vec ktora ma 2 pin konektor a je na 3 srobky) byva vacsinou na cerpadle alebo na raily.

Vyber ho, vyčisti ten bordel ktory na nom bude..zaloz a chvilku sa povozis.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“