BMN 2.0 TDI - log trhania

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Ok, auto je nachipovane ale robilo to predtým, preto som dal chipnut, myslel som že to pomôže, filtre menené všetky, palivový dvakrát, DPF je podľa vagu ok, regeneruje pravidelne pri 25-27%, celkové zanesené 1,8G. Je tam EGR OFF, ale aj pri ON to trhá rovnako, ešte raz skúsim spraviť test Tandemu lebo som zabudol spraviť druhý krok uzavrieť okruh do PAL.filtra.

Prešiel som už viackrát všetky kanály a ani jedna hodnota nie je mimo rozsah.

Jedine diferencny snímač je kus nad na voľnobehu asi 10 čísiel sa mi zdá.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli by to bylo od podfukujících vstřiků by se dalo zjistit, kdyby se dala na vracečku průhledná hadice ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vlubosh píše:Ok, auto je nachipovane ale robilo to predtým, preto som dal chipnut, myslel som že to pomôže, filtre menené všetky, palivový dvakrát, DPF je podľa vagu ok, regeneruje pravidelne pri 25-27%, celkové zanesené 1,8G. Je tam EGR OFF, ale aj pri ON to trhá rovnako, ešte raz skúsim spraviť test Tandemu lebo som zabudol spraviť druhý krok uzavrieť okruh do PAL.filtra.

Prešiel som už viackrát všetky kanály a ani jedna hodnota nie je mimo rozsah.

Jedine diferencny snímač je kus nad na voľnobehu asi 10 čísiel sa mi zdá.
Upravovat auto ktore ma problem samo so sebou...tak to je super...
Mal by si tam naliat original soft. Inak taketo trhanie vie zariadit aj kabelaz v oleji pod vekom...klasicka zavada.

moj nazor je ze treba vybrat vstreky a zrepasovat to vsetko.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Ja viem Octaviask ale už keď som za to zaplatil tak čo som mal s tým robiť.

Spravím ešte raz a poriadne tandemovy test, vymením spätnú hadicu za priesvitnú nech vidím či nepodfukuju vstreky podľa Humla a ak bude všetko ok vymením káblovacku a gumičky na vstrekoch.

Viem objednať tri typy sád tesnení vstrekov - originál, Victor Reinz a Elring.

Ešte jedna vec ma napadla, od doby čo to trhá sa mi zdá že majú vstreky pri pomalej akcelerácii v nižších otáčkach(do 2500) dosť ostrý zvuk. Predtým som to nepočul, možno nepostrehol .
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pretesnovacia sada jedine ORIGINAL...

ak si nameral tandem OK..s tym sa uz netrap. Ta priesvitna hadicka je OK napad ;)

ten zvuk motora....skus dat video
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Montáž priesvitnej hadičky od tandemu k filtru, spätné potrubie

Len pre istotu: 3ka je spätné k palivovemu filtru, že?
Obrázek

A tu od filtra je to 2ka, že? Obrázek

Video skúsim nahrať, je to hlavne v kabíne počuť Octaviask
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

spodná je vratka...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Čiže som to označil správne 1 podtlak, 2 prívod, 3 zpätné potrubie/vratka
- na tandeme

Na filtry 1 prívod, 2 spätné, vratka

Tak?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

3 - vratka
2 - privod
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Je to dobre či zle, lebo ja o jednom a ty o druhom. Na obrazku prvom je to 3ka, na obrázku druhom je to 2ka.

Hadica je označená na modro.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, vratka je modrá, pokud nepůjde zpěněná nafta, gumkama to nebude, ani podfukováním, pak jedině vytáhnout vstřiky a nechat otestovat, špatný vstřiky umí taky pěkně cukat
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Huml píše:přesně tak, vratka je modrá, pokud nepůjde zpěněná nafta, gumkama to nebude, ani podfukováním, pak jedině vytáhnout vstřiky a nechat otestovat, špatný vstřiky umí taky pěkně cukat
Ako by som vedel prosím ťa vylúčiť aj chybu kablovacky vstrekovacov?
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

octaviask píše:pretesnovacia sada jedine ORIGINAL...

ak si nameral tandem OK..s tym sa uz netrap. Ta priesvitna hadicka je OK napad ;)

ten zvuk motora....skus dat video
Tu je sľúbené video:

https://uloz.to/!en07Izn5OlJX/vid-20170109-170944-mp4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

z toho videa nik nic nema...veru
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

octaviask píše:z toho videa nik nic nema...veru
Prečo? Je tam počuť divný teda ostrt chod vstrekov, podľa teba nie? Čo mám prilepiť telefón na motor a tak nahrávať či?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“