
vplyv mech nadstavenia na studeny start PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2017, 05:28
- Bydliště: liptovsky mikulas
vplyv mech nadstavenia na studeny start PD
Ahojte.Moze mat mechanicke nadstavenie vstrekovacov vplyv na studene starty?Nebudem sa pytat,za kloko stupnov to som si nasiel
.Auto trochu horsie startuje nic dramaticke vsetko ostatne je OK len to nadstavenie sa nerobilo min 150000km.Dakujem.Passat 96kw.

vladiir127
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2017, 05:28
- Bydliště: liptovsky mikulas
Nastavení vstřiků se ani po 150.000 km nezmění. Proč by mělo? To se udělá jednou a hotovo.
Pokud máš problém se startem, koukni se na žhaviče a na synchronizaci kliky s vačkou. Když nic z toho nepomůže, zamyslel bych se nad stavem baterky a startéru.
Pokud máš problém se startem, koukni se na žhaviče a na synchronizaci kliky s vačkou. Když nic z toho nepomůže, zamyslel bych se nad stavem baterky a startéru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Proč ?Marek77 píše:Nastavení vstřiků se ani po 150.000 km nezmění. Proč by mělo? To se udělá jednou a hotovo.
.
Třeba kvůli mechanickému opotřebení. Vždyť tam celou dobu dochází ke tření mezi stavěcím šroubem a pístkem vstřikovače, respektive jeho vrchní částí.
Né nadarmo tu kdosi psal, že kontrola nastavení vstřikovačů PD by byla dobrá po každých 60 000 km.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi