Chcel by som oživiť trochu tému.
Mám Passat CC 1.8 TSI CDAA 2011 naj. orig.146 tis.km
Auto má presne rovnaký problém, Za studena na volnobeh vynecháva zapalovanie na všetkých valcoch zvyčajne jeden viacej ale to sa vždy mení raz je to 2 potom 4 alebo 3.V otáčkach a za jazdy to nie je cítiť.
Po zohriatí motora na 90 problém zmizne a kým je teplý tak ide hladko.
Problém nastane až pri studenom štarte po štarte si dvihne otáčky na zahriatie katu a počas toho už počuť občas vynechávanie potom stiahne volnobeh a má npravidelný chod a pri jemnom pridaní plynu aj zdochne začne blikať kontrolka motora.
Momentálne sú tam chyby len na vynechávanie zapalovania nič viac žiadny unik vzduchu..
Bola tam predtým sporadicky chyba na pozdné nastavenie sacích ventilov.
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 000 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - MIL ON
Vymenený ventil nastavenia mechanický aj elektrický nastavovač ale chyba zmzila až po rozobraní a zaaretovaní nastavovača ktorý bol mimo dráhu.Funguje v celom rozsahu podla požadovanej hodnoty..
Momentálne je vymenená reťaz set od Engineteam pred výmenou 93/3,hodnota +4 po výmene cca 93/3 ,hodnota 0
Nové sviečky originál NGK,Staré boli čierne nové sú tiež čierne na skúšku menené aj Cievky stále to isté.
Vyčistil som sanie + sacie ventily od bordelu. Vyjazdená nádrž s cističom vstrekov STP.
Vyčistená škrtiaca klapka nastavená vymazané adaptácie viackrát.
Motor ide velmi dobre má ťah nežerie olej aspon nie za posledných 1500 km čo ho mám.Neviem si vysvetliť čím to môže byť správa sa tak isto ej ked odpjím vahu vyźduchu,Pcv ventil je origo nie je deravý a skúšal som ho odpojiť (Vyradiť)a zaslepiť sacie otvory ale bez zmeny.Môžem ho skúsiť objednať pre istotu. Olej som dal 50200 SHELL HELIX HX7 5W40
Opticky nie je vidieť netesnosť ani nikde nenasáva falošný vzduch..
Každá rada by mi pomohla..
